Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 184 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Vincent 15-05-2020

Prima. Mooi optijd bezorgd en goed ingepakt. Ik kocht een staafmixer die goedkoper dan bij andere winkels maar stond niet eens in de lijst bij prijsvergelijking. Blokker is vaak een van de goedkoopste heb ik gemerkt

henreit 14-05-2020

webwinkel is oke, alleen we zouden het in de winkel ophalen. Daar hebben ze ons de helft van de bestelling meegegeven, dit kwam omdat het in 2 gedeeltes was geleverd in de blokker winkel. Het was niet leuk om dan nog een keer naar Nunspeet te rijden vanuit Oldebroek

Gerda 14-05-2020

Het pakket was op tijd en keurig bezorgd maar waar zijn de beloofde koffiebonen?Heb een mail gestuurd maar GEEN reactie die 24uur duurt wel heel lang.

Patrick1964 14-05-2020

De levering was in orde! Geen problemen bij het bestellen! De kwaliteit van de producten is goed.

Lilian 14-05-2020

Prima geholpen in de winkel. Ik kwam een bestelling via de site ophalen. Levertijd was wel iets langer dan verwacht maar daar kunnen ze in de winkel niets aan doen. Werd waarschijnlijk veroorzaakt door het Corona gedoe.

Annie 14-05-2020

Uiteindelijk door de bedrijfsleider van de winkel waar ik het wasrek op zou halen, voor me opgelost.

Dhr M.de Troije 14-05-2020

Erg fijn dat je ook online kan bestellen en thuisbezorgd kan ontvangen of afhalen bij de dichtstbijzijnde Blokker Winkel.
Snelle bezorging en de informatievoorziening waar je bestelling zich bevindt is ook fijn

Maarten Roos 14-05-2020

Na tien dagen werdt eindelijk het pakket toegestuurd.
Pakket helaas nooit ontvangen door post nl.
Doordat het retour is gegaan krijg ik me geld terug.
En moet daar ook nog eens twee weken op wachten.

Joke Commissaris 14-05-2020

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ze het gevraagde artikel, snelkookpan, in ruime mate en van diverse merken en modellen in voorraad hadden. De levertijd was niet al te lang, gezien de drukte bij Post NL. De snelkookpan was zodanig verpakt dat beschadiging niet mogelijk was. Een boekje met gebruiksaanwijzing in diverse talen waarin ook een pagina met Problemen Oplossen en diverse recepten was opgenomen was eveneens een plus.

Isabel Hoffmann 14-05-2020

Alles top! Duidelijke bevestigings e-mail en snel klaar om in de winkel opgehaald te worden!

Wiena 14-05-2020

Altijd goed geholpen en heel vriendelijke mede werkers.
Bestelling was heel snel in de winkel.

Bergwerff 14-05-2020

Ontzettend slechte service, producten die niet geleverd worden, klantenservice niet bereikbaar een email gestuurd naar Blokker, geen reactie op mijn klacht. Ik bestel nooit meer op de Blokker website.

Jammer 14-05-2020

Ik heb een week moeten wachten op mijn bestelling. In de winkel konden ze geen reden geven waarom de bestelling op zich liet wachten. Snel iets nodig ga dan niet naar Blokker

HeijmD 14-05-2020

Bestellen van het schoenenrek ging makkelijk, word keurig op tijd in de winkel bezorgd. Kregen vrij snel bericht dat we het konden ophalen in de winkel. Produkt is wat we er van verwacht hadden, heel blij mee👍🏼

Slechte bereikbaarheid 14-05-2020

Na de bestelling en betaling kreeg ik een mail dat het artikel niet leverbaar was. Twee maal geprobeerd om de klantenservice te bellen, na 25 minuten in de wacht verbinding verbroken. Op whatsapp wordt gereageerd met een standaard antwoord.
Gelukkig wel na een paar dagen het geld teruggekregen.

Diana 14-05-2020

2 dingen besteld in de webwinkel. Zouden op voorraad zijn. Dag later ontving ik mail dat beide producten niet meer leverbaar waren.

Myrie 14-05-2020

Goede contact met klant. Snelle levering. Product voldoet helemaal aan de verwachtingen. Zeer tevreden over alles

annemieke Raatsie 14-05-2020

Perfect geholpen in de winkel in Amstelveen westwijk en ze hadden het niet maar hebben naar Amstelveen stadshart gebeld en daar hebben ze de blender apart gehouden

Sonja van der Donk 14-05-2020

Prima online wat ik wilde gevonden. Vlot geleverd. Alleen ontbrak de stok van de raamborstel.
Na bellen, wat erg lange tijd wachten vergde, na 3dagen stok ontvangen.

Pirashan 14-05-2020

Product van goede kwaliteit en was eenvoudig te bestellen via internet. Ophalen in de winkel ging ook goed. Fijne medewerkers en kon snel nog iets anders kopen. Het assortiment mag wel wat breder in de betreffende winkel. Heb het idee dat de winkels in stad en buiten meer hebben. Ik kom daar vaker terwijl ik in Haven woon. Misschien helpt het om te promoten om online te kopen en in de winkel op te halen met passende acties en in de winkel aanpassingen aan het assortiment.

Ingrid 14-05-2020

Je voelt altijd welkom, winkel is niet groot maar wel zeer overzichtelijk. Vriendelijk en behulpzaam personeel

Sandra 14-05-2020

Onze stofzuiger kreeg kuren, hij deed het niet meer goed. Ik ben toen naar de Blokker gegaan en daar werd zonder probleem de oude stofzuiger ingenomen en mocht ik een nieuwe kopen. Online een goede uitgekozen en binnen een paar dagen kon ik weer fijn stofzuigen.

IntoMusic 14-05-2020

Bestelling liet lang op zicht wachten en heb ik met veel moeite (de verkoper snapte na langdurige inspanning niet hoe hij het bedrag terug kon storten/dus dan maar contant) kunnen retourneren.
Ook had ik navulgas besteld. Op de site alleen per twee, terwijl deze in de winkel gewoon per stuk wordt verkocht.

Tjitte 14-05-2020

Bij een bestelling wordt op tijd geleverd, en info hieromtrent is correct. Geleverde materialen zitten prima verpakt en van de juiste kwaliteit.

G Flisijn 14-05-2020

Er was onduidelijkheid over de levering.
Gebeld naar Blokker 27 min gewacht voor ik iemand aan de telefoon kreeg.
Bij de bestelling was geen begeleidende brief over garantie, geen datum van aankoop.Het betrof een televisie.Gezien deze ervaring zal ik voortaan liever naar een winkel gaan.