Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

U.M.DOORNBOS 19-05-2021

Nadat mijn steelstofzuiger binnen een half jaar kapot was gegaan heb ik een Blokker cadeaubon van €138 gekregen. Online wilde ik een nieuwe kopen. Er is iets fout gegaan en nu is de Blokker cadeaubon leeg. Ben nu al een maand bezig om de kaart weer opgewaardeerd te krijgen. Ben bang dat dit niet zal lukken. Iedere keer weer een ander smoesje. Eerst was het binnen 48 uur, toen 72 uur, toen zo spoedig mogelijk en nu staat de teller al op 3 weken. MISSCHIEN ZIJN ER MENSEN MET DIT ZELDE PROBLEEM??.

Kees 15-05-2021

Door COVID-19 besteld en 4 uur later afgehaald. Prima geregeld. Het leuke is dat ik 50% korting had en redelijk goedkoop extra opzetborstels kon kopen. Nergens goedkoper gezien.

Slechte service 12-05-2021

Twee artikelen besteld bij de Blokker webshop en online betaald. Vrijwel direct na bestelling kwam bericht dat artikel (air fryer) niet leverbaar was. Vervolgens 7 werkdagen op mijn geld moeten wachten.
Het tweede artikel was niet nieuw (gebruikssporen) en is terug gestuurd (1 mei), nog steeds geen bericht van Blokker ontvangen en dus ook mijn geld nog niet retour.

Blokker Online is aboninabel slecht 12-05-2021

Als ik de reviews van de webshop van te voren had lezen. Dan had ik nooit bij Blokker online gekocht.
Het bestelde is na een week nog niet geleverd. En ik heb grote twijfel of dit nog gaat gebeuren.
Blokker werkt nl samen met zakelijke partners. Als de bestelling via Blokker daar naar toe gaat dan kan je problemen verwachten.
Vanaf dat moment moet je het zelf uitzoeken als er niet wordt geleverd. Mailen naar Frankrijk bijvoorbeeld en vragen hoe het zit.
Denk maar niet dat er iets mee wordt gedaan.
En Blokker...............DIE KAN NIETS VOOR JE DOEN!!

van Velzen 08-05-2021

Op 26 april wokpan besteld en betaald. Op 28 april bericht ontvangen dat deze niet leverbaar is. Geld nog niet retour ontvangen. Schandalig!

John 04-05-2021

Op Google shopping bieden ze een Senseo aan voor 84 euro en gratis bezorging.
Klik je hem aan dan kost hij opeens 140 euro en gaat het via een partner.

Misleidend om zo de goedkoopste te lijken.
Wees eerlijk en je hebt recht om te overleven in deze digitale wereld.

Kim2 29-04-2021

Webshop werkt niet naar behoren. Bij levering klopte de aantallen niet. Had aan een actie 2+1 deelgenomen, maar 3e gratis onderdeel niet ontvangen. Dit besproken met klantenservice en leggen ze fout bij de klant, totaal geen service en had je maar niet moeten bestellen op deze manier.

Consument 29-04-2021

Blijf af van Blokker.nl het zijn stelletje amateurs als ik niet zeg oplichters.
Ik heb 3 april een artikel voor boven €1000 besteld. Na 3 dagen wachten heb ik gebeld blijkt dat product niet op voorraad is...
vandaag is 29 april nog geen geld terug gekregen. Bijna iedere dag bellen of mailen. Klantenservice herhalen zelfde. Je mag niet met manager of leidinggevende praten. Geen klacht procedure. Alleen klantenservice die herhalen:”het is doorgestuurd naar financiële administratie”

Elise 28-04-2021

Een blender besteld en betaald, dezelfde dag een mail gekregen dat het product niet leverbaar was. Vervolgens zijn we 2 weken verder en zit ik nog op mn geld terug te wachten

Jaimy 21-04-2021

Vaatwasser online besteld via blokker, werd netjes geleverd. Echter na aansluiten volgens gebruiksaanwijzing foutcode E4. Volgens handleiding "Bel monteur". Blokker gebeld. Moest ik met het apparaat naar een vestiging. Daar konden ze een nieuwe bestellen en deze terug sturen. (Sowieso raar om met een hele vaatwasmachine naar een winkel te moeten maar afijn). Nieuwe ontvangen. Echter zelfde probleem. Weer gebeld. Krijg je te horen "Hier kunnen we niks aan doen, we hebben geen monteurs" Klantenservice medewerkster (Chanice) werd na verloop van tijd zeer onbeschoft en weigerde elke medewerking. Nog gevraagd of ik leidinggevende kon spreken, echter was dat onmogelijk...
WAARSCHUWING VOOR IEDEREEN. Koop hier NOOIT een apparaat. Ze hebben er geen verstand van en zullen problemen met defecte apparaten niet oplossen.

Jos 14-04-2021

Mijn tomado airfryer deed niks meer. De garantie was 5 maanden verlopen (inclusief lockdown) ik verwachtte geen nieuwe maar wel enige coulance b.v. in een korting op een nieuwe airfryer. Dit was onbespreekbaar. Dit was volgens de verkoopsters de policy van Blokker. Dit betekent dat dit mijn laaste aankoop bij Blokker was.

Seelig 13-04-2021

Zeer vervelende ervaring met blokker gehad bij het bestellen van een speelhuisje via externe leverancier. Blokker negeert vervolgens vragen en 2 klachtmails.
Op de site staat misleidende informatie, allereerst klopt de levertijd van het product totaal niet, waardoor het niet op tijd is geleverd voor de verjaardag van mijn dochter. Op mijn vragen hierover werd niet gereageerd door blokker. Daarna is het product wel geleverd, maar zonder het afdekzeil dat wel duidelijk beschreven wordt bij de productomschrijving op de blokker site. Blokker verwijst vervolgens naar de externe leverancier, maar deze reageert niet meer op mails en telefoon. Ik heb bij blokker besteld en blokker zal de verantwoordelijkheid hierin moeten nemen. Tot op heden echter geen enkel bericht.

Keey De Waal 10-04-2021

Ik dacht dat Blokker een serieus bedrijf was en ik erg teleurgesteld ben. Op 13 maart 2021 heb ik via Blokker, bij verkooppartner Hip & Tof, een speelhuisje met glijbaan en zandbak gekocht voor de prijs van €1.314,95. Het zou zogenaamd de volgende dag zou bezorgd worden, maar 2 weken gingen voorbij en ik heb het nooit ontvangen, dus ik belde Blokker en de agent zei dat zij niet verantwoordelijk zijn, ze hebben mijn bestelling niet geannuleerd, maar ze vertelden me dat ze een e-mail zouden sturen naar Hip & tof en ik moest een week wachten waarop ze zullen antwoorden. Ik heb ook Hip & Tof gebeld, maar ze nemen bijna nooit op, ik moest teveel aandringen, totdat Sandy me op een dag antwoordde, die me vertelde dat ze het speelhuis niet in voorraad hadden en dat ze de dealer moesten bellen om het naar mij op te sturen, waarop ik antwoordde dat ik de bestelling wilde annuleren en mijn geld terug wilde krijgen. Ze vertelde me dat zij me diezelfde avond mijn geld terug zou storten. Maar 2 weken gingen voorbij en ik kreeg geen geld terug, een geen reactie, noch van Blokker, noch van Hip & Tof, dus ik moest Blokker opnieuw bellen om te klagen en hun reactie was dat ze de zaak voor Hip & Tof zouden openen om mijn geld terug te betalen. Dus, als ik ze niet bel, zullen ze mijn zaak niet opvolgen, dus ik moet af en toe blijven bellen en drukken om te zien wanneer ze me mijn geld teruggeven. VRESELIJKE SERVICE VAN ZOWEL BLOKKER ALS HIP & TOF, ik zal nooit meer bij hen kopen.

Teleurgestelde klant 19-03-2021

Vandaag 19 maart 2021 een bestelling gedaan bij Blokker online en het gaat om een Airfryer. Het bestellen ging makkelijk en soepel en ik kon in de dichtstbijzijnde Blokker winkel ophalen. Eenmaal bij de winkel aangekomen bleek dat de verpakking al een klein beetje open en eenmaal thuis aangekomen bleek dat de Airfryer gebruikssporen bevatten. In de winkel retourneren was niet mogelijk vanwege corona. Ik had dus per post retour gedaan maar zonder stoot en slag omdat we ook nog een doos moeten zoeken om over de Airfryer doos te doen dus al met al nooit je online bestelling in de winkel ophalen omdat je niet weet of je een gebruikte product zou krijgen. Beter via Postnl laten bezorgen omdat het product rechtstreeks uit het magazijn komt. Een slechte ervaring!

Lisette 13-03-2021

Via blokker een product besteld. Blijkbaar werd dit verzonden door vida XL. Product is niet goed ingepakt waardoor de doos van het product al gehavend aan kwam. Het product was niet naar wens. Tot mijn verbazing moest ik volgens blokker contact opnemen met vidaxl voor retour. Geen contact mee te krijgen. Telefonisch niet bereikbaar. Uiteindelijk via blokker een mail gestuurd. Krijg ik de vraag eerst een foto te sturen... Mijn vraag was duidelijk of ik een retour adres mocht hebben. Ik stuur terug dat ik geen foto's ga maken want ze krijgen het gewoon terug als ik een retour adres heb. Krijg ik daarna nog een mail dat ik niet via verschillende manieren contact moet opnemen en dat er een oplossing is aangeboden. Nog steeds geen reactie terug gehad op de vraag of ik het retour adres mag hebben. Nogmaals blokker gebeld. Krijg ik een sorry dat ze hier niets aan kunnen doen. Eens maar nooit meer bij zowel blokker als vidaxl.

jolyne 10-03-2021

Trendybed bij retourneren niet thuis
Een product helaas per ongeluk foutief besteld bij Blokker, direct geprobeerd te annuleren maar dat was gelijk al niet meer mogelijk. Dus toch ontvangen en ik wil het retourneren.
Meer dan een maand lang en tientallen mails verder ben ik al bezig om een retourformulier/-zegel te verkrijgen.
Het is onmogelijk. Of je krijgt geen antwoord, of een standaardantwoord waarbij je een code moet invullen die je nooit ontvangen hebt, waarna gevraagd wordt om aanvullende gegevens en na ook die al vele malen opgestuurd te hebben; geen antwoord meer van Trendybed.... Wat een dramatisch slechte service; van zowel Blokker als Trendybed!!!!

Ada 07-03-2021

Onlangs heb ik voor € 219,- LEIFHEIT REGULUS AQUA VAC aangeschaft. Een apparaat waarmee je kunt stofzuigen en tegelijk de vloer kan dweilen. In vergelijking tot de prijzen bij andere bedrijven is de aanschafprijs van € 219,- niet onaantrekkelijk.
Echter, Blokker levert niet de accessoires zoals bijvoorbeeld de ROLREINIGERS OF EEN VUILFILTER. Als je geen eisen stelt aan hygiëne dan is dat verder geen probleem. Alhoewel, de rolreinigers slijten natuurlijk wel na verloop van een aantal keren vloer reinigen. Het is logisch dat als je een vloer reinigt de reinigingsrol vuil wordt. Als je maar 1 rol hebt en geen reserverollen meer kunt kopen dan is de aankoop van dit LEIFHEIT APPARAAT EEN UITERST KOSTBARE AANKOOP. Daar komt nog bij dat er het contact met de klantenservice van Blokker uitermate slecht is. De Klantenservice lost het probleem op om je door te verbinden met het filiaal waar het LEIHEIT REGULUS AQUA VAC is gekocht. Het filiaal verwijst weer terug naar de klantenservice van BLOKKER. Het bedrijf LEIFHEIT.nl is ook niet te bereiken om met een medewerker dit probleem te bespreken. LEIFHEIT verwijst vervolgens ook naar de winkel waar je het apparaat hebt aangeschaft. Terugbrengen van het apparaat naar het filiaal van BLOKKER isolatie niet mogelijk. Wachten tot de CORONA-CRISIS over is gewaaid. Zo is het BLOKKER-advies. Mijn advies: KOOP DIT APPARAAT ALLEEN ALS JE GEEN EISEN STELT AAN HYGIËNE EN VOORAL ALLEEN ALS JE GELD TEVEEL HEBT. BLOKKER was ooit een zeer goed bedrijf, maar is door verschillende overnames aan de rand van de afgrond gebracht. In België zijn alle BLOKKER filialen al verdwenen. BLOKKER NEDERLAND zal naar mijn mening niet lang meer bestaan. U bent gewaarschuwd.

Jitske 04-03-2021

Hallo,

Op 24 januari heb ik voor ons zoontje van 4 een speelgoed hijskraan bestelt bij Blokker online, € 54,-

Tot op de dag van vandaag 4 maart, helemaal niks, geen hijskraan en geen €54,-.

Volgens Blokker was het product bij Blokker niet meer op voorraad dus zou het door hun partner/leverancier "Speelgoedodijk" verstuurd worden. na een week wachten toch maar eens contact met Blokker opgenomen, ze verwezen me door naar Speelgoedodijk, zij moesten hem leveren dus ik moest maar contact met hun opnemen (best raar ik bestel bij Blokker en niet bij Speelgoedodijk)

Maar goed, geprobeerd contact op te nemen met Speelgoedodijk, maar dat bedrijf lijkt niet te bestaan ofzo. de telefoon wordt niet opgenomen en ze reageren niet op mail.

Dus maar weer terug naar Blokker, mailen met de klanten service. Blokker schrijft op 15 februari onderstaande bericht:

Beste Jitske,

Bedankt voor je bericht.
Allereerst bied ik mijn excuses aan voor de late reactie. Het is momenteel heel erg druk waardoor jouw bericht later is beantwoordt dan normaal.

Wat vervelend dat je de bestelling van de verkooppartner niet hebt ontvagen en ook geen verdere terugkoppeling hebt ontvangen. Mijn excuses hiervoor.

Ik heb dit voor je nagekeken. Ik stuur een mail naar de verkooppartner en ik neem jou mee in de mail. In de mail zal de vraag gesteld worden om jou zo snel als mogelijk een terugkoppeling te geven omtrent de levering van je bestelling.
De mogelijkheid tot annuleren kan niet via ons. Dat zou echt wel via de verkooppartner moeten.

Een fijne dag toegewenst.

Christi

Annuleren via de verkooppartner!!!!???? Die lijken niet te bestaan, HOE DAN? Ik koop bij Blokker, niet bij een of ander vaag bedrijf die ik zelf niet uitgekozen heb. belachelijk.

Na 15 februari en 2 maart nog maar weer eens gemaild naar Blokker en nog steeds geen reactie.

Zo ga je niet met klanten om en zeker niet met mijn geld!

Jitske

Piet van Zelst 02-03-2021

Heb een gourmetset besteld bij Blokker.nl
De set was op voorraad, dus betaald en het pakket afwachten.

Krijg ik doodleuk s'avonds een bericht dat het niet op voorraad is en mijn geld terug krijg.

Ik gebeld om te vragen wanneer.
Dit zou 5 werkdagen duren, hieronder de bevestiging :

Beste Piet,

Zoals telefonisch afgesprokens stuur ik jou een mail omtrent het retourbedrag van de aankoop.

Je gaf aan dat je het bedrag nog niet terug hebt ontvangen.
Ik heb het voor je nagekeken. Ik zie dat het bedrag op 24-2-2021 verwerkt is in ons terugbetaalsysteem.
Het bedrag wordt dan vanaf dat moment binnen +/- 5 werkdagen bijgeschreven op je creditcard rekening.

Vind je hier niet het antwoord op jouw specifieke vraag, bel dan naar onze klantenservice via 088-9494800

Een fijne dag toegewenst.

medewerkster xxxx
Blokker Klantenservice

Na 5 dagen geen geld.
Ik weer bellen.
Krijg ik medewerkster yyyy aan de lijn.
Die verteld me dat het 2 weken duurt voordat ik mijn geld terugkrijg.
Andere afdelingen krijg ik niet aan de lijn.

Ik koop nooit maar dan ook nooit meer wat bij Blokker

Wees gewaarschuwd!!

Mvg Piet.

Mathieu Wechseler 01-03-2021

Een maand of 10 geleden kochen we een Blokker vloerwisser (eigen merk) bij Blokker voor € 14,99.
Eentje met een telescoopstang. Nu wil het geval dat het telescoopmechanisme olie is gaan lekken (zwarte derrie) die steeds op de stand lenkt en ook al spatten veroorzaakt op de doek en vloer.
Helaas geen bon meer (vor dit bedrag ga je niet alle bonnen bewaren). En ondanks dat het een eigen merk "Blokker"-artikel is, kunnen ze me zonder bon of afschrift (en bij een evt. afschrift zijn ze niet verplicht me te helpen) niet verder helpen. Ik stelde vor om bij hun een Leifheit te kopen (want betrouwbare kwaliteit) en dan een bedrag van bijv. € 10,- als kortingsvoucher voor mijn defecte Blokker-vloerwisser te verstrekken. Maar nee, geen coulance. Ze verwijzen je naar de garantievoorwaarden (wat ik best wel begrijp), maar er is ook niets mogelijk. Zelfs op mijn aanbod om foto's te sturen van de defekte vloerwisser, wordt niet op ingegaan. Tja, en door Corona kunnen ze in de winkels ook al niets bekijken of aannemen. Kortom, ik ben teleurgesteld in Blokker. Had iets meer empathie en oplossingsgerichtheid verwacht.

Dennis 26-02-2021

Een klacht ingediend voor schade door een product van de Blokker.
Ingediend in September 2020 via email en telefonisch contact alles ingeleverd in een Blokker filiaal.
Na meerdere mailtjes en telefoontjes over de afgelopen maanden tot nu geen enkele reactie.
Het is nu 26 februari 2021 gewoon 5 maanden verder.

hans kr 25-02-2021

slecht nederlands sprekende telefonistes. bestellingen worden gewoonweg niet geleverd.

Esther 11-02-2021

Met kerst 2 serviezen besteld. Zat breuk tussen. Dit op 2 januari terug gestuurd met een schadeformulier.
2 x mail gestuurd wanneer we onze nieuwe spullen mochten ontvangen ... geen reactie. Op 2 februari gebeld. Mededeling was dat ze, ivm drukte, schriftelijke meldingen pas in behandeling nemen na telefonische opvolging van de klant!!! Ik had nu dus gebeld en de vervangende producten zouden binnen 3 werkdagen geleverd worden. Je raad het al ... vandaag is het de 11e ... 7 werkdagen verder en heb ik nog steeds niets gehoord of gezien. Wederom gebeld. Nee mevrouw het is nog niet verzonden ... dat gaat nog wel 2 weken duren!!!! Ik ga dus nooit maar dan ook nooit meer iets bij Blokker kopen!

GD 09-02-2021

Artikel in webshop gekocht niet verkrijgbaar
Betaald en nog geen geld terug
Slecht geregeld dat moet sneller
Lees meer van die klachten
Zijn ze in geld problemen...??

Teleurgestelde klant 08-02-2021

Wat een teleurstelling!
Iets online besteld, toen kreeg ik een verkeerd product in een verkeerd verpakking. Teruggestuurd en sinds weken heb ik nog geen geld teruggekregen. De klantenservice heeft ook een slechte verbinding. Je krijgt een buitenlandsnummer om vervolgens te horen te krijgen dat het "out of service is". Ik denk dat ik mijn geld gewoon kwijt ben.