Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

C.S 25-03-2023

Medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Ze helpen graag wanneer we help nodig hebben.

Martijn 25-03-2023

Het afvalbakje van Mepal was beschikbaar en werd gratis verzonden. Bestellen ging snel, bezorging prima en netjes verpakt. Heb voor Blokker gekozen omdat je dan ook makkelijk in de winkel kan ruilen als er wat mee is. Van de vorige was het klepje kromgetrokken en het retourneren online is toch veel gedoe

Maria 24-03-2023

On line bestellen bij Blokker ging erg gemakkelijk en super snel! Het product was op voorraad waardoor ik het dezelfde dag in de winkel af kon halen.
Top! Product is mooi en voldoet goed

Rizlan 21-03-2023

Zeer vriendelijk altijd. Tevens vandaag online bestellen vandaag ophalen in de dichtstbijzijnde filiaal, hoe mooi is dat?!

Dirk 20-03-2023

vandaag besteld en morgen ophalen in de winkel ,kan niet sneller toppie daar hou ik van

Gerri van de Streek 19-03-2023

De ene dag besteld, de andere dag al geleverd. Geen verzendkosten! Keurig van te voren een bericht wanneer het artikel geleverd zou worden! Top!!!

Astrid 19-03-2023

De winkelmedewerker was zeer behulpzaam en vriendelijke. Hij heeft het artikel wat ik wilde kopen voor mij inline besteld en gezorgd dat ik het binnen 24uur in de winkel kon ophalen. Gratis thuis bezorgen kon ook maar dat kwam voor mij niet uit.
Supergoed!
Locatie Mercatorplein Amsterdam.

henk 18-03-2023

Positief geruisloze service, prijsverhouding en assortiment zijn perfect, ook juiste tijd geleverd en goed verpakt, ook erg belangrijk, dat heb ik wel eens anders ervaren

A.W 17-03-2023

Voor het gemak, omdat hier in de buurt geen blokker aanwezig is. Ook had ik een cadeaukaart van de postcodeloterij ontvangen, deze kon ik alleen bij de blokker besteden.

Andrea 16-03-2023

Hoi, de verschillende producten van Blokker staan duidelijk op de site, zodat het gemakkelijk is te kiezen!

Blokker 14-03-2023

In de avond besteld, de andere middag in huis keurig verpakt en alles helemaal intact.

IF 14-03-2023

uitleg bij producten is uitstekend zodat ik goed kan vergelijken. Product zelf is prima. Communicatie ook top en levering vond binnen 24 uur plaats.

Tukker 13-03-2023

Goed product, lage prijs, acceptabele verzendkosten en flexibele bezorgtijden.

Jeanette 13-03-2023

Blokker Oosterwolde, altijd behulpzaam. Top zaak.
Ook bij een ondeugdelijk product, veel begrip en goede service.

Paula 12-03-2023

Snelle levering, het was vandaag voor 15.00 uur besteld en morgen in huis. En dat was dus echt zo, helemaal geweldig!!

Judy 10-03-2023

Mijn staafmixer van de Blokker, 2,5 jaar geleden gekocht, werd onbruikbaar. Door een lasfout in het RVS kwam er vuil in de steel waardoor er op den duur beestjes uitkropen. Ik ging hiermee naar een filiaal in WC Overvecht, Utrecht, waar een voortvarende verkoopster het direct begreep. Ik kreeg een gloednieuwe staafmixer van haar. Hulde voor Blokker.

Pierre 10-03-2023

Levering was goed verpakt - geleverd. En heel belangrijk: Hierdoor in goede staat ontvangen. Chappo!

Sjef 09-03-2023

Geweldige service met vriendelijk personeel die direct klaar staan om de klant te helpen.
Dank je wel hiervoor

Aankoop bij Blokker. 09-03-2023

Perfect geholpen door de dame in de winkel, in Veldhoven Vervolgens werd de aankoop vrijwel onmiddellijk verstuurd en de volgende dag bezorgd zonder mankeren.

Zwanetta-Sietske 09-03-2023

Blokker via internet kun je gauw zoeken.
Je kan ophalen uit de winkel of laten bezorgen.
De bestelling gaat heel snel.

In de winkel is ook prima daar kom ik ook wel regelmatig.
De mensen die in de winkel werken doen heel goed en klanten vriendelijke.

José 08-03-2023

Zondag via Blokker.nl besteld en maandag, keurig als cadeau verpakt, opgehaald in de winkel bij een supervriendelijke medewerkster.

Blokker 08-03-2023

Het personeel altijd vriendelijk , de keuze is heel ruim ik shop heel graag bij Blokker

Cor 06-03-2023

Bij blokker zijn veel producten tekoop,,en van goede kwaliteit en tegen fijne prijzen. Zowel in de winkel als op internet.

Firooz 06-03-2023

Het product trok mijn aandacht en toen heb ik via internet besteld . Het bestellen ging vrij vlot en de daarna volgende correspondentie via internet was aangenaam .
In de winkel werd ik zeer vriendelijk geholpen .
Thuis heb ik het product bekeken en de bijsluiter gelezen : prachtig product lijkt het te zijn , hopelijk dat , dat ook straks blijkt.
De garantie van 2 jaar is ook geruststellend!

Jetty 06-03-2023

Prima shop. Gezocht naar een site met de beste prijs, snelle levering en liefst gratis verzending, zonder poespas. En gevonden!