Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 218 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,5

Regina 05-09-2020

Ik kom altijd graag in onze Blokker winkel, maar laatst was een artikel niet op voorraad. Werd direct voor mij bestelden was er de volgende dag al. Daarna door tijdgebrek zelf online iets gekocht, werd goed en snel afgehandeld met juiste info per mail.

M 05-09-2020

Overzichtelijk en makkelijke website! Mooie aanbiedingen en snelle service! Je wordt goed op de hoogte gehouden tot je de spullen in huis hebt.
Neem een kijkje en ervaar het zelf.

R 05-09-2020

Op de site stond voor 2200 uur besteld volgende dag in huis. Pas na de betaling stond er dat het 2 dagen zou duren.

Ook waren mij 4 gratis stofzuiger zakken beloofd ivm de actie maar die zaten er niet bij.

Minder bij Blokker 05-09-2020

De webshop van Blokker biedt voldoende keus in diverse prijsklasse.
De winkels van Blokker zijn veel minder de moeite waard. Weinig producten, dus ook minder keus!

Merahl 05-09-2020

Het hele bestel proces verliep ontzettend soepel en ik werd netjes op de hoogte gehouden van waar en wanneer mijn pakketje aankwam. En inmiddels hangen de rekjes hartstikke mooi aan de muur!

H. Stant 05-09-2020

Prima shop, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding en uitermate een goede verzorging. Levertijd toppie en ook de verpakking was perfect.
Een voorbeeld voor vele organisaties.

Koop 05-09-2020

Ik heb mijn bestelling snel ontvangen en het was keurig ingepakt.ook was de site prima en overzichtelijk

Zehra 05-09-2020

Ik vindt op zich blokker een fijn winkel, ik shop normaal gesproken altijd in een blokker winkel, maar vanwege gezondheidsklachten is het momenteel niet mogelijk, dus heb ik online een strijkplank en strijkijzer besteld, alles is goed verlopen, factuur etc ontvangen, daarna 2/3 uur later krijg ik een mail dat de strijkijzer online niet besteld kan worden, was enorm teleurgesteld en ook wel boos!! Waarom is bestellen etc alles goed gegaan en daarna opeens niet online verkrijgbaar?!

Roel 05-09-2020

De bestelling is makkelijk geplaatst, goed geleverd en bevalt prima. Het is alleen jammer dat er op de website aangegeven wordt dan wanneer het op voorraad is en voor 22.00 uur besteld wordt dat het dan dezelfde dag verzonden wordt. Bij mij was het op voorraad maar duurde het toch 2 dagen voordat de bestelling verzonden werd. Op zich is dat niet erg, maar geef het dan niet aan op de website.

Anouk 05-09-2020

Zeer fijne webshop waar ik snel vond wat ik zocht én tegen een goede prijs (wat wil je nog meer?!). Het doen van de bestelling verliep ook makkelijk en snel en binnen een dag of twee had ik mijn bestelling binnen. Helaas was deze beschadigd (niet door de bezorging of blokker zelf, maar door de fabrikant) dus toen even naar de fysieke winkel. Ook daar werd ik zeer vriendelijk geholpen en werd er een nieuw exemplaar voor mij besteld. Paar dagen later kwam deze binnen in de winkel, waarna een medewerker deze eerst voor mij heeft nagekeken alvorens mij te bellen. Eenmaal in de winkel werd ik al herkend en ging ik heel tevreden naar buiten met mijn bestelling. Met andere woorden: niets op aan te merken!

Willems 04-09-2020

Snelle levering, werd goed op de hoogte gehouden van de levering en alles was netjes op tijd en goed verpakt.

gerbe001 04-09-2020

Duidelijke website met zoekfunctie.
Groot assortiment en snelle levering.
Direct inzichtelijk of artikel op voorraad is.

Martin K. 04-09-2020

Bij ophalen in de winkel staat niet aangegeven of het betreffende artikel überhaupt in de winkel aanwezig is. Dus eerst het bestel- en betaalproces helemaal doorlopen en dan na een poosje de mededeling dat de bestelling is geannuleerd omdat het artikel niet in de gekozen winkel aanwezig is... Bovendien zonder aanbeveling van een winkel in de buurt waar dat wel het geval is, maar ik vermoed dat het bestel systeem voor de klant niet over de actuele voorraadinformatie beschikt.

Tom 04-09-2020

Heb eerst in de winkel geprobeerd een pan te kopen (vgls website: beperkte voorraad) aangekomen géén pan. Vervolgens de pan van mijn keuze online besteld voor afhalen in de winkel, betaald en alles, want op voorraad. Een antal mailtjes van blokker verder en een paar dagen later. Helaas geen pan, niet beschikbaar. Kreeg weer een aantal dagen geld terug. Heb toen maar via bol besteld, volgende dag in huis. Jammer ik ben voor winkels in de winkel straat maar dit helpt niet.

Beppie Korse-Nieuwhuis 04-09-2020

Hele fijne shop! Nu vooral met corona kan ik fijn thuis aankopen doen. Normaal ga ik ook vaak naar de Blokker in Breda.

Danielle 04-09-2020

De levering van mijn artikel bleef maar uit, tot ik eens ging bellen met de klantenservice. Wat bleek: mijn betaling was door "het systeem" niet aan mijn bestelling gekoppeld. Dan staat de bestelling onbetaald en wordt niet uitgeleverd. Ik vroeg om dan nu mijn betaling (die kon men in het systeem zien) aan de bestelling te koppelen. Dat kon niet! Ik kreeg het geld teruggestort en moest het artikel opnieuw bestellen. Dat heb ik gedaan ...maar niet bij Blokker!

Rein 04-09-2020

je wordt goed en duidelijk geholpen door de medewerkers ze zijn vriendelijk en ze nemen alle tijd om je goed advies te geven,
wat je wil hebben.

Luuk 04-09-2020

Direct na bestellen waren twee borden niet leverbaar online, terwijl deze wel gewoon in de winkel beschikbaar waren. Snap ik niet! Eet en gebaksworden wel, lunchborden van dezelfde serie niet.

Loes 04-09-2020

Ik vind de webshop en de site duidelijk en overzichtelijk. Eén opmerking. Er staat dat je binnen 2 uur antwoord krijgt, wanneer je je bestelling kunt afhalen. Dit was bij mij niet het geval. Ben zelf naar de winkel gegaan en daar moest mijn bestelling nog klaargemaakt worden. Verder zeer vriendelijke klantenbehandeling.

Marieke 04-09-2020

De bestelling en betaling ging heel makkelijk. Het artikel werd snel geleverd, geen verzendkosten.

SitaBrandsma 04-09-2020

Prima webwinkel. Goede informatie over artikel en bestelprocedure. Alleen de
Info van verzending en bezorging veranderde per dag. Bezorging was net binnen een week geregeld en dat was anders dan toezegging op website.
Misschien omdat het 2 twee verschillende artikelen betrof, droogmolen en wijnglazen?😉

Leo 04-09-2020

Bij de oude vertrouwde Blokker voor het eerst twee bestellingen geplaatst, waarvan er eentje vlot is afgeleverd door Post.NL.
Eén van de bestellingen is niet goed doorgekomen bleek, waarna mijn betaling binnen enkele dagen weer werd terug geboekt...

Zo hoort het natuurlijk ook; binnen 5 dagen, maar daar zit misschien wel een verbeterpuntje; beter zou zijn om de verzend-afdeling een tweede verzendorder te geven... momenteel is het zo dat de klant dan de bestelling moet herplaatsen.

Verder las ik veel negatieve revies in internet, waar ik toch wel van schrok achteraf... voor zo'n vertrouwde naam als Blokker... gelukkig is alles wel snel opgelost na één mailtje en kreeg ik binnen 4 dagen mijn betaling retour van de tweede bestelling.

Blokker blijft natuurlijk van de echte merken; fatsoenlijke kwaliteit en een fatsoenlijk huismerk voor een nette prijs !

Eric Dautzenberg 04-09-2020

Snelheid van levering was uitstekend, sneller dan ik had verwacht gezien het tijdstip van bestellen. Bestelling was netjes verpakt en afgeleverd door PostNL.

M.van den Ende 04-09-2020

Precies wat je van Blokker mag verwachten. Alle producten zijn op voorraad, de site werkt prettig en de leveringstijd was kort. Degelijke winkel.

RD 04-09-2020

Duidelijke website, goede interface en gemakkelijk verlopen aankoop, meerdere producten besteld en per product goede informatie over de status. Levering geheel volgens aangegeven tijd.