Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 189 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

N. Lammens in Frankrijk - J. Baak in Hillegom 24-01-2020

Heb dit artikel online besteld. Snelle levering in winkel. Kan het geleverde artikel nog niet beoordelen want het is momenteel nog in Nederland en arriveert begin maart hier in Frankrijk waar ik woon.

Peter van Loosbroek 24-01-2020

De shop is prima, maar de verdere afhandeling is (tot nog toe) niet naar verwachting. Reden is dat ik het product heb retour gezonden en er niks meer over heb gehoord. Ondanks ik het retourformulier correct heb ingevuld met mijn telefoonnummer erbij. Ook is de betaling (nog) niet teruggestort. Het kan zijn dat het een en het ander elkaar gekruist heeft, maar ook dan had ik eerder iets vernomen. Jammer.

Ellen 24-01-2020

Voorjullie gekozen omdat het door ons begeerde aftikel in de winkel uitverkocht was en online wel verkrijgbaar. Kleine verzendvergoeding en snelle levering.

Michel Kempenaars 23-01-2020

In een woord perfect, kan het iedereen aanraden. Ben altijd zeer tevreden. Top top top.

Kitty 23-01-2020

Assortiment is erg uitgekleed, ruim opgezette winkel, maar paden evengoed niet erg klantvriendelijk.

Apm Breuker 23-01-2020

Op zondagavond 21.00 uur iets besteld, maandagmiddag 14.00 uur thuisbezorgd. Klasse, en snel.

Jan D 23-01-2020

Goede service, vriendelijk, behulpzaam bij het oplossen van een probleem en het beantwoorden van vragen over producten

Reitsma 23-01-2020

In sommige opzichten slordig. Artikel/prijskaartjes hingen op de verkeerde plaats. Aanbieding van de folder was niet aanwezig en het personeel wist niet waar deze eventueel zou staan. Ik heb het artikel vervolgens per internet besteld en dat verliep vlekkeloos en snel.

Geert Jakobs 23-01-2020

De site is duidelijk/ overzichtelijk, de tandenborstels die ik zocht waren goed afgeprijsd en snel bezorgd, super !

secretaresse 23-01-2020

Artikel dat ik zocht was hier online te koop, makkelijk te bestellen en heel snel geleverd.

Wil 22-01-2020

bestelling op zondagmiddag geplaatst en deze werd al op maandag geleverd. sneller kan het niet dacht ik zo. prima dus.

Xander 20-01-2020

De webshop was overzichtelijk.
Het senseo koffieapparaat bij Blokker besteld vanwege de prijs.
Ik vond het geen bezwaar dat de levering binnen 1 of 2 dagen was. Het werd de 2e dag keurig bezorgd.

Dhr. Luiks 20-01-2020

Heldere bestelwijze en mooi dat de gespaarde Douwe Egberts - punten ook konden worden verrekend bij de betaling! Levering in de winkel werd keurig afgehandeld volgens afspraak.

C Doornebosch 20-01-2020

het pakketje zou in 2delen komen was er geen bij blokker 1 bij ah 3mails gehad er nog pakket zou zijn was er niet

s.v.d. goot 19-01-2020

perfect snelle afhandeling en levering, geheel volgens wens, was keurig ingepakt en super subliem afgeleverd, nota was er zeer duidelijk bij, kan iedereen blokker aan bevelen en dat doe ik dan ook

HENNY 18-01-2020

Fijne en betrouwbare webshop met snelle levering. Heel overzichtelijk en mooie producten . Goede prijs kwaliteit verhouding!!! Een tevreden klant.

Jan 18-01-2020

Het bestelde product stond op site als voorradig en binnen 2 werkdagen leverbaar. Na een paar dagen ontving ik bericht dat geld teruggestord werd omdat het product niet leverbaar was. Het geld retour verliep vlot maar intussen bleef het product op de website nog steeds voorradig en leverbaar.

Jolande 18-01-2020

Makkelijk online bestellen en betalen. Verzorgde berichtgeving over plaatsen van de bestelling en bezorging. Zeer vlotte aflevering, keurig verzorgd en verpakt. Mooie aanbieding bovendien.

Conny valster 18-01-2020

Ruim assortiment met veel keuze mogelijkheden en snelle en correcte levering.

Pim Frank 18-01-2020

Uitgebreid goede kwaliteit Blokker is toch mijn zaak goede service vriendelijk personeel , en vandaag besteld morgen in huis TOP

petra 17-01-2020

klantvriendelijkheid en heel gemakkelijk online en je kan zien wat ze hebben en het wordt thuis gebracht

Manni 16-01-2020

De Senseo, die ik begin 2019 bij het Blokkerfiliaal aan de Schaarbroekerweg in Roermond had gekocht, begaf het in september van datzelfde jaar. Kort nadat ik het apparaat volgens de voorschriften had ontkalkt, gaf hij een luide knal en het water stroomde er op verschillende plekken uit. Teruggegaan en ter reparatie aangeboden. Voor de duur van de reparatie ontving ik een leenapparaat. Na ca. 1 week werd ik gebeld en kon ik mijn Senseo weer ophalen. Hij deed het weer als nieuw. Maar op 13-01-2020 gebeurde óók net na het ontkalken weer hetzelfde: Weer een luide knal en de uitstroom van water op diverse plekken. Ook had het apparaat zich geheel vacuüm gezogen, zodat ik de gebruikte koffiepad niet eens meer kon verwijderen. Weer teruggegaan om hem ter reparatie aan te bieden. Op buitengewoon aangename wijze luisterde de verkoper naar mijn verhaal en zei mij toen, dat het apparaat niet opnieuw ter reparatie zou worden opgestuurd, maar dat ik een geheel nieuwe Senseo mocht uitkiezen. Hierdoor was ik buitengewoon aangenaam verrast! En daarom een hele dikke pluim voor hun service!

Robin 16-01-2020

Het online gedeelte ging prima. Toen ik mijn bestelling in de winkel kwam ophalen, kreeg ik van de verkoopster echter te horen dat dit desbetreffende filiaal een franchise is en wanneer ik bij hen in de winkel wat zou bestellen, ik het daar zou kunnen afrekenen en dat de garantie evengoed geldig was. Want, zo zei zij, 'zo verdienen wij er ook nog wat aan'. Dit ging om het Blokker filiaal in Zaltbommel. Op de site staat niet vermeld dat dit filiaal een franchise is. Daarnaast was ze kort van stof en oogde ze zichtbaar verbolgen dat ze moeite voor me moest doen. Kortom erg botte dienstverlening vanuit dit filiaal. Ik ga er zeker niet nog eens wat bestellen/laten leveren.

Dusjka 16-01-2020

Ik bestelde een artikel van 95 euro en betaalde meteen. Kreeg bevestiging via e-mail en binnen een kwartier daarna een email dat er een fout was gemaakt en het artikel niet op voorraad was en ik mijn geld terug gestort zou krijgen.
het heeft vervolgens meerdere dagen geduurd voordat ik mijn geld terug had, bellen naar de klantenservice haalde ook niks uit. Ondertussen bleef op de site het artikel 'op voorraad' staan.

Amsterene 16-01-2020

De volgende dag in huis gekregen dus de belofte waar gemaakt en goed verpakt. Een heel mooi product.