Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 182 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Carolien 25-05-2020

Artikel staat op voorraad, blijkt dat niet te zijn, sterker nog kan helemaal niet geleverd worden....wacht nog steeds op mijn geld retour...op mail wordt niet gereageerd....heel boos!!!!!

Menting 25-05-2020

Goede en snelle levering, ondanks de corona situatie. Daarnaast ben ik zeer tevreden over de overzichtelijkheid van de webshop.

Ruud T. 24-05-2020

Mijn bestelling was binnen een paar dagen op te halen in het door mij gekozen filiaal. Op een gegeven moment kreeg ik een e-mail bericht dat mijn bestelling was aangekomen in het filiaal en dat ik het kon ophalen. Toen ik me me meldde bij de kassa, werd me verteld "Hoe weet u dat nou?". Nou, omdat ik een mail heb gehad. Dat kan niet, kreeg ik als antwoord, zonder te kijken wist de cassierre al dat mijn bestelling er niet zou zijn. Heeft u een ordernummer nodig, vroeg ik ten einde raad. Nee, hoor dat was niet nodig. De bestelling was er gewoon niet, volgens haar.
Thuis gekomen, keek ik de mail nog een goed na, er stond duidelijk, uw bestelling ligt er. Ik heb meteen gebeld, las mijn mail voor en opeens was de bestelling er wel. De rook kwam uit mijn oren, mede ook door hoe ik behandeld werd in de winkel. Een dag later zou ik de bestelling ophalen maar voor negen uur had ik al een bericht van Blokker: "Uw bestelling is opgehaald", terwijl ik de deur nog niet was uitgeweest. Leve de internetbestellingen!

Monique van Hulzen 24-05-2020

Duidelijke site, en hele snelle levering.
Ondanks de drukte bij de webshop toch binnen een paar dagen binnen.

Theo 24-05-2020

*super goed
*precies volgens aankondiging
*een van de 4 bestelde tuinstoelen was bij aankomst in het filiaal Kleine Loo te DH helaas stuk
en de volgende dag reeds vervangen door een nieuwe!

M. Stevens 24-05-2020

Ja 'n 10. Gewoon omdat alles super is verlopen. Waarom geen 9. Omdat er niets op te merken is.

Paul 24-05-2020

Gaat zeer makkelijk, goede service en snelle levering van de bestelling.
Prima ga zo door.

Hennie 24-05-2020

Goed snel geleverd, bericht was ca. 5 dagen maar was de volgende dag al.
Verpakking was zeer goed, een omdoos over de originele verpakking.

Edgar 24-05-2020

Groot assortiment met handige artikelen, goede service, veel aanbiedingen en altijd een winkel in de buurt. Onlineservice is ook goed. Snelle levering en de mogelijkheid om het kosteloos af te halen bij je lokale winkel.

PB 24-05-2020

Zogenaamd direct ophalen, blijkt vervolgens dat je moet wachten op levering en uiteindelijk wordt hele order gecancelled zonder verdere uitleg. “ sorry hier je geld terug”: Doen we dus nooit meer.

Diana 24-05-2020

Makkelijk te bestellen met keuze genoeg qua artikelen en prijzen en donderdagavond om 22.30 besteld, zaterdag al thuis geleverd. perfect

Frank 24-05-2020

Duidelijke website en goede prijs. Fijn dat Blokker nuntii een volwaardige webshop heeft.

R Hubrechsen 24-05-2020

We zochten een leuke tv voor op de slaapkamer van onze zoon en gevonden bij Blokker , mooie tv voor een mooie prijs . Opgehaald in de winkel binnen 4 dagen . TOP

Willy Cremer 24-05-2020

Ik was bij de Blokker in Coevorden. Aangezien het artikel dat ik wilde hebben niet in de winkel was, heb ik het besteld.
Ik heb verder niet naar de site gekeken.
Bezorging: Prima!

Blokker 24-05-2020

Drie kuip stoeltjes besteld een was kapot zat een hele grote scheur in doos veel te groot en los .
Drie dagen geleden een nieuwe besteld nog niks van gehoord via email order nummer
62167272

RGdH 24-05-2020

Duidelijke website en goede communicatie. Alleen jammer dat het niet thuis afgeleverd kon worden en ik naar een filiaal in een ‘druk’ winkelcentrum moest.

Leo 24-05-2020

Alles conform afspraken geregeld. Netjes op de hoogte gehouden. Goed product gekocht.

JNTEL 24-05-2020

Goede weergave vd producten en snelle levering cf indicatie daarover, ondanks huidige grote drukte bij webshop en bezorgdienst

Paul 24-05-2020

Makkelijk te bestellen en goed op de hoogte gebracht i.v.m. levering bij de afgesproken winkel

Evelien Wijkstra 24-05-2020

Ik vind het prettig dat Blokker een groot assortiment heeft en snel levert in winkels, ik haal het graag op in de winkel hier om de hoek. Ik wil graag dat er winkels in het straatbeeld blijven dus ik bestel bewust bij Blokker ipv een webshop.

Wanda 24-05-2020

Het eerste product dat ik bestelde wilde ik in de winkel (toen het daar niet op voorraad was) online laten bestellen, maar aangexien het product 14,99 kostte en de grens bij 15 euro ligt, kon dat niet. Ook niet bij afhalen in de winkel. Thuis nogmaals geprobeerd, bedrag werd afgeschreven masr na een tijdje het bericht dat het product niet leverbaar was. 5 dagen op mijn geld gewacht. Ander product online besteld, ook niet meer leverbaar , maar wel nog steeds in de catalogus. Snel naar bol.com, volgende dag in huis.

Marlou 24-05-2020

Heel fijn dat je het artikel bij de winkel weg kan laten leggen als het in de webshop niet meer verkrijgbaar is.
Jullie adverteren er alleen wel mee dat het de volgende dag na 14:00 klaar zou liggen in de winkel, maar dit duurde helaas wel wat langer (2 dagen). Als jullie er mee adverteren vind ik dat dit ook moet kloppen.
Wel prima service en goede informatie gegeven over het product en de aflevering.

Winnifred Jans 23-05-2020

Ik ben heel tevreden over de service. De delivery was op tijd en ik stel het zeer op prijs dat ik mails kreeg toegestuurd om de aankomst van het product af te leveren.

H.G. 23-05-2020

Blokker Sittard: zeer behulpzaam personeel. Ik had veel boodschappen die ik per fiets moest vervoeren, personeel hielp me inpakken en gaf me nog een extra plastic zak cadeau.

Hans 23-05-2020

Alles gewoon gegaan zoals je zou willen. Niet meer, niet minder. Verder vind ik het wel raar dat ik in deze beoordeling moet typen totdat ik 75 tekens heb. Ben ik er al ??