Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 189 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Anoniempje 27-05-2020

Via de site een strijkplank besteld voor mijn uitzet! Na een paar dagen werd de plank geleverd zonder enige bescherming eromheen en dat heeft er helaas voor gezorgd dat mijn pakket beschadigd aan is gekomen. Er ontbrak een poot waardoor de plank niet kon staan en hij was flink beschadigd! Ik heb direct de klantenservice gebeld maar na 35 minuten aan de lijn te hebben gehangen kreeg ik geen gehoor. Uiteindelijk zelf met de plank gaan sjouwen naar de winkel en daar kon ik de plank gelukkig wel omruilen, echter is er verder niets qua vergoeding gedaan! Ik had de plank juist naar huis laten komen omdat ik de zware plank dan niet hoefde te sjouwen! - terug gebracht bij locatie Vlaardingen

M.L. Manrique Hehl 27-05-2020

Ik heb nu voor het eerst van Blokker besteld en dat bevalt erg goed. De keus heb ik genomen, omdat er ander alleen Amazon overbleef en daar bestel ik uit principe nooit.

Celina 27-05-2020

Goede service bedankt koop er nog veel de artikels wat ze hebben zijn super

Rene 27-05-2020

Bestelling was initieel incompleet geleverd, dit is echter perfect opgelost door de klantenservice!

Sack Brigit 27-05-2020

Ik vind het een fijne zaak En ben blij dat deze nog bestaat. Alleen de verkoopster had een humeurige bui, maar die jongen is erg klantvriendelijk.

Corinne Ovinge-Best 26-05-2020

Het was eenvoudig en makkelijk te bestellen en we zijn goed op de hoogte gehouden over levering.

J.M. Visser 26-05-2020

klantvriendelijk en behulpzaam. Goede service.
Ook wanneer producten niet aanwezig zijn wordt er goed advies gegeven
om bijv. artikelen via online te bestellen.

Fluwijn16 26-05-2020

Ik zag een leuke aanbieding van tuinstoelen in het nieuwsbericht van blokker. Heb twee stuks besteld en deze zouden geleverd worden bij een blokker vestiging in de buurt (brusselse poort, maastricht). Helaas, bij deze vestiging waren ze niet te vinden. Dus geen stoelen, ook niet meer te leveren, ikmoet nu speciaal Terug om mijn geld retour te krijgen. Jammer. Lijkt me verstandig dat jullie een onderzoek doen naar de oorzaak van deze vergissing. Er wordt al snel geconcludeerd Dat het bij Postnl verkeerd is gegaan. Overigens heeft de medewerkster bij de blokker vestiging alle moeite gedaan om mijn stoelen te vinden. Maar toch slordig dat de stoelen verdwenen zijn

Barbara 26-05-2020

Site duidelijk en wel alles leverbaar. Levering snel. Shop dichtbij op loopafstand

H. 26-05-2020

Wordt netjes en correct geholpen. Winkel in Twello weet hoe ze met Covid-19 moet omgaan.In het gangpad netjes de looprichting aangebracht

Oma Pluis 26-05-2020

Ik was op zoek naar BK-pannen op internet ent gelijk prijsvergelijken. Hierbij kwam ik op de site van Blokker. Hier kwam ik de goedkoopste pannenset van BK tegen. Deze besteld en hierbij een houten lepel gekregen. Verder een snelle bezorging. Super!

Gerdientje 26-05-2020

Veelzijdig assortiment. Ik heb hulpmiddelen besteld, erg voordelig. Volgende dag al in huis. Gratis thuisbezorgd. Perfect in deze coronatijd

Stefan 26-05-2020

Blokker is een fijne winkel om te zijn en ze hebben alles wat je nodig hebt om van je huis een thuis te maken. De nieuwe winkels zien er ook erg strak uit!

Rob 26-05-2020

Tijdens online shopping staat er, dat ik het de volgend dag kan ophalen. Prima. Krijg een bevestigingsemail dat het wel 3 tot 4 dagen kan duren, tot ik het kan ophalen. Daarna een email, dat het in de winkel klaar staat. En dat allemaal op 1 dag. Beetje raar.

m.s.w 26-05-2020

9-5-2020 een koekenpannen set bestaande uit 3 verschillende maten besteld bij blokker,
13-5-2020 werd er maar 1 van de 3 pannen geleverd.
Klantenservice gebeld ik kon gaan omruilen in de winkel,
winkel eerst gebeld of ze de set wel hadden, maar er werd erg afwerend gereageerd, meteen zonder te kijken kreeg ik al te horen dat ze het product niet hadden.
Toch maar retour gedaan voor een omruiling, op 14-5-2020.
19-5-2020 krijg ik bericht dat de retour is aangekomen en dat ik geweest kon wachten tot de omruiling verstuurd zou worden.
25-5-2020 zelf nog maar eens met klantenservice gebeld, die heeft het voor me nagekeken en meld mij dat het artikel helemaal niet meer op voorraad is.
Nu word mijn geld terug gestort en zit ik dus nog steeds zonder goeie koekenpannen.

Ik ga nooit meer iets bestellen bij blokker en adviseer mijn vrienden en kennissen dit ook nooit meer te doen.

Carolien 26-05-2020

Online had ik een product besteld dat ik wilde afhalen in de winkel. Nog dezelfde dag kreeg ik een bevestiging dat ik mijn product al kon ophalen.

rob 26-05-2020

Voor 22.00 uur besteld en de andere dag werd het pakketje al vroeg in de ochtend bezorgd.
Prima verpakt, in een woord super.

Clio23 26-05-2020

Hier besteld omdat ik met DE punten wilde betalen en het dichtstbijzijnde filiaal deze niet verkocht. Bestelling was zo geplaatst en werd sneller geleverd dan aangegeven. Prima service dus.

Susanne 26-05-2020

Kortom Snel geregeld en bezorgd,
Super!
Mooi product, als snel met plezier gebruikt.
Voldoet volledig aan mijn verwachting.

Jan Benoist 26-05-2020

Zeer eenvoudig te bestellen online. Kon de bestelling nog dezelfde dag ophalen in de winkel. Goede service.

Thecla 26-05-2020

Ik heb een stoel voor onder de douche gekocht bij Blokker.nl. de prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend, en ik kon makkelijk een keuze maken uit de verschillende stoelen. Gelukkig werd het direct geleverd, wat voor mij belangrijk is, omdat ik door een lelijke val mijn bovenarm heb gebroken en geholpen moet worden bij het douchen. Als ik zit is het veel veiliger. Dus prima ervaring met Blokker.

Brenda uwuratuw 26-05-2020

Vriendelijk personeel, veel producten online te verkrijgen. Winkel ook overzichtelijk en schoon.

Greetje 26-05-2020

4 stapel tuinstoeltjes voor 12 euro per stuk hebben we besteld. Ze zien er prima uit, lekker stevig en zitten ook nog goed! We zijn zeer tevreden. Levertijd binnen de verwachte periode.

Ard 26-05-2020

zeer overzichtelijk en gemakkelijke site.
Bestellen is dus een makkie en levering was keurig en snel.

Alie V.d. Ruitenbeek 26-05-2020

Blokker verkoopt artikelen van goede kwaliteit en de site is overzichtelijk en eenvoudig.
De informatie na de bestelling is uitstekend. Voldoet aan al onze verwachtingen.