Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 185 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Andrew 01-06-2020

Veel keus voor een goede prijs en ik kon een artikel zonder problemen omruilen. Prima service!

Willem 01-06-2020

Bestel iets betaal het en krijg dag later hebben we niet en krijg ik na 5 dagen me geld terug.
Bieden ook niet aan als wel er is sturen we of een ander product adverteer dan ook niet met iets wat je niet hebt

Danielle 01-06-2020

Ik had online besteld en deze winkel was het dichtste bij en lag op de route. het zoeken van mijn bestelling ging nogal moeizaam (nieuw systeem).

Marcel. 01-06-2020

Goede levering
En mooie aanbieding.
Makkelijk online te bestellen.
Snelle levering.

Harm 01-06-2020

Alles ging goed, behalve de verzending. Graag een betere indicatie geven van de verzendvertraging. Als er op de website 2-3 werkdagen staat verwacht je dat ook, niet dat het er pas na 2 weken is.

Francis 01-06-2020

Duidelijke website , makkelijk te bestellen , het product is naar verwachting

mevr. M.Muller 01-06-2020

Jodenbreestraat, Amsterdam. Lekker dichtbij en naast AH. Op de site kon ik makkelijk vinden wat ik zocht, nl. een aantrekkelijke puzzelbox. De volgende dat kreeg ik meteen een melding dat mijn aankoop klaar lag om op te halen. En de juffrouw van de service had de box met puzzel heel gauw te pakken. De aankoop was prettig en moeiteloos.

Lia Breeuwer 01-06-2020

Ik heb tuinstoelen online besteld omdat deze niet verkrijgbaar waren in de winkel.
Enige minpunt is dat je kleur online niet helemaal goed kan zien. Verder prima. Opgehaald in de winkel was ook prima service.

bernie 01-06-2020

Het artikel was er snel en op de juiste plaats van bestemming. Berichtgeving duidelijk en afhandeling verliep vlot.

Jules Knuwer 01-06-2020

levering ging helemaal naar wens , de producten werden overzichtelijk getoond.

King86 01-06-2020

Als je een product online besteld krijg je een bevestiging waarin expliciet staat vermeld dat je die mee moet nemen of aan een derdemee moet geven om het product in de winkel af te halen. In de winkel wordt gevraagd om legitimatie ( die ik niet bij me had) en vervolgens kon ik onverricht ter zake weer naar huis om legitimatie op te halen. Na een belletje naar de klantenservice blijkt legitimatie echt niet nodig te zijn, sterker nog; het is de allereerste keer dat ze een dergelijke vraag hregen. Vervolgens weer terug naar de winkel waar ik het product (zonder legitimatie) mee kreeg, maar de mevrouw achter de kassa wel zei dat legitimatie nodig was...
Gaat lekker qua communicatie bij Blokker...

Anita 01-06-2020

Kan snel vinden wat je zoekt op de site. Overzichtelijk. En ophalen in de winkel ideaal.

Tamara 01-06-2020

Ik kon heel snel mijn benodigde artikel op de site van blokker vinden. De snelle levering die zijn beloofden werd ook perfect nagekomen.

Airfrayer xl philips 01-06-2020

Snelle levering
Goede service klant vriendelijk
Goede uitleg
Top apperaat

Jan de Wit 01-06-2020

De Blokker in de Grote Houtstraat mag van mij nog 2x zo groot. Fijne winkel! Personeel is soms lastig te vinden in de winkel maar dat kan gebeuren.

Bente 01-06-2020

Product stond niet in de winkel, dus bestelde ik het op blokker.nl. het is binnen 2 dagen geleverd bij het filiaal (op hemelvaart besteld, zaterdag geleverd). Top service en bij mij in het filiaal altijd superlieve mensen die je met alles willen helpen.

Stofbeek 01-06-2020

Onze bestelling werd met een track en trace code afgeleverd in een lokale blokker filiaal. datum en tijdstip waren goed te volgen. Op het moment toen we een bericht kregen, tijdens het winkelen, dat de bestelling er was werden we vlug en vriendelijk geholpen.
We zijn blij met ons strijkijzer en de bestelling via Blokker

Judith 01-06-2020

Makkelijk online besteld, volgende dag al ophalen in een vestiging naar keuze en vriendelijk geholpen worden.

Rein M 01-06-2020

Kwaliteit van deze meter was prima en volgens de specificaties. Prijs was concurerend en niet verdubbeld zoals bij die grootste webwinkel omdat deze meter bij de meeste webwinkels uitverkocht was. De levertijd was sneller dan aangekondigd. Dus ik ben dik tevreden

Judith 01-06-2020

Trolley ziet er puik uit. Hadden we direct nidig en werd meteen vriendelijk in elkaar gezet !

Jan Reijnders 01-06-2020

Niet thuis?
Ben je de eerste keer niet thuis? Geen probleem. PostNL probeert het pakket dan bij je buren te bezorgen of PostNL komt de volgende dag bij je terug.

Blokker

er is niet bezorgd volgens afspraak, 2 personen thuis en toch moeten we afhalen te idioot voor woorden.

graag geld retour

Dit gemaild op donderdag 28 mei en geen enkele reactie

Ger 01-06-2020

Prima assortiment en intuitief van opzet maar ik baalde er van dat mijn bestelling zo lang onderweg is geweest.
Er worden verwachtingen gewekt over een leverdatum maar er staat steeds bij dat het product nog niet bij PostNL is ontvangen. Daar koop ik dus niets voor.

J alards 31-05-2020

De waterkoker maakt zo.n herrie..alsof er een vliegtuig naar onder komt..blokker zelf heeft wel snel en accuraat geleverd.

sissie 31-05-2020

prima levering
en wat ik zocht had blokker wel andere niet
of niet naar mijn zin

M.Hermus 31-05-2020

De bestelling niets op aan te merken,wel bezorging is waardeloos.Bezorger kan niet lezen druk op huisnummer
Maar niet op het verlichte knopje ernaast,staat duidelijk op OKE.Dan ben je voor hem niet thuis en breng het
naar het afhaal punt.Aangezien ik moeilijk loopt moet ik een ander lastig vallen.WAARDELOOS
En dit gebeurt altijd bij UPS,Dus bestel niet meer online als het door hun bezorgd wordt,
Meer bewoners hebben hier last van vr,Gr,M.Hermus