Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 182 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Tessa 26-10-2022

Op de website waren in tegenstelling tot in de winkel wel kleine pannen met een deksel zonder glas te bestellen. Daarnaast meteen een uitschuifbaar drooglijn van leifheit besteld. Fijn dat Blokker zoveel keus heeft.

Catrie van Hameren 25-10-2022

Heb online besteld en de volgende dag geleverd. Goed en snel. Zeker een reden om nog eens te bestellen of in de winkel te kopen.

fritsM 25-10-2022

Product was, in vergelijk met andere aanbieders, het gunstigst geprijsd. Snel, onbeschadigd en in ongeopende originele verpakking geleverd. Voor mij een 10 waard.

Diana Hartog 23-10-2022

Webshop is zeer klantvriendelijk. Blokker is een top zaak. Nog nooit problemen gehad met wat dan ook. Personeel is uiterst behulpzaam en vriendelijk.

Blokker online shop /webwinkel. 23-10-2022

Mijn bestelling heb ik kunnen doen uit een ruim assortiment. Mijn keuze werd vervolgens snel aan mij bevestigd en na 1 dag netjes en compleet thuisbezorgd.

Aad van der Graaf 23-10-2022

Duidelijke omschrijving van het artikel, zeer snelle levering en goed verpakt

Sabine 22-10-2022

Ik zocht een klein, stevig wasrekje en vond het tegen een hele nette prijs. Het product werd snel afgeleverd; ben er blij mee.

Elise 22-10-2022

De bestelling ging super makkelijk de artikelen zijn keurig verpakt de levering is snel .
Goede prijs kwaliteit verhouding dit is de winkel zoals het moet zijn .
We blijven zeker meer bestellingen doen bij Blokker
Bedankt Blokker diike duim .

Ugur 21-10-2022

Alles is duidelijk met informatie en Toelichting, grote assortiment en je wordt door naar juiste product verwezen.

Netty 20-10-2022

Besteld via internet en kon het enkele uren daarna ophalen in mijn gekozen winkel geweldig

Anne 19-10-2022

Ruime keuze aan huishoudelijke producten. Helaas is mijn product beschadigd aangekomen maar net contact met klantenservice medewerker gehad en deze loste het netjes op. Nu wachten op reactie hoe ze het gaan oplossen

Harry 19-10-2022

Artikel ( bestekbak uitschuifbaar van bamboehout) gekocht. Voldoet aan de verwachtingen/ mooi product en snel geleverd. Goede service.

Lotus 19-10-2022

Makkelijk besteld, mooi product, mooie prijs en snel geleverd! Helemaal tevreden:D

Blokker 19-10-2022

Wij zochten 2 nieuwe koffers. Op Google ingevuld dat we koffers zochten en hierbij sprong Blokker er ook uit. Hebben 2 koffers besteld en zijn tevreden over het gemak van de site om te bestellen. De afhandeling was helemaal top! Binnen de termjn die ze aangeven ontvingen wij de koffers met de nodige informatie. Wij zouden zeer zeker weer gebruik van Blokker maken.

happy 18-10-2022

aanbiedingen waren en zijn makkelijk te volgen, zoals ook bestellen en levering.
de levering was na bestellen zeer vlot

Sonja 18-10-2022

Het totaal plaatje wat het bestellen bij Blokker was prima in orde.
Door problemen met DHL die het bezorgt was ik redelijk ontstemd.
Het chatcontact met "BLOKKIE" was heel goed. Alleen de oplossing kon Blokker niet bewerkstelligen. Zou hen aanraden een ander bedrijf te laten bezorgen!
Heb inmiddels de bestelling gelukkig binnen.

Peggy 18-10-2022

Een fijne winkel.Altijd goed geholpen.leuk contact.Alles wat je koopt is goed.Ga er graag even shoppen.

blokker 18-10-2022

het was makkelijk te vinden en de bestelling ging heel snel en ook de levering we zijn er heel blij mee

Koper 18-10-2022

Prima winkel, maar een beetje saai. Goede scherpe prijzen. Het aanbod is niet heel groot.

Ro 17-10-2022

Koffiepot kapot van een Blokker apparaat, stelde de vraag of er een losse pot gekocht kon worden. Helaas niet, maar kreeg ter garantie een nieuw apparaat toegestuurd. Echt super service

Francine 17-10-2022

Alles was precies zoals beschreven.
Gemakkelijk te bestellen, goede productinformatie, snelle levering en voor een goede prijs.

Patricia 17-10-2022

Snelle levering en duidelijke website
Precies wat ik van het product verwachtte

Margot, Born 16-10-2022

Veel keus in de shop! Bestellen is makkelijk en levering zeer snel, echt een aanrader als je iets vlug in huis wilt hebben, super!

Blokker 15-10-2022

Heel vriendelijk en gastvrij geholpen. Weet waar zij het over heeft. Was goed geïnformeerd

Debby 15-10-2022

Snel en makkelijk besteld en snel bericht om op te halen. Alles binnen een dag