Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

JohnnyBruce 13-10-2020

Het is gewoon een mooie en een gemakkelijk te bestellen winkel.
Netjes thuis bezorgd ook nog

Jan 13-10-2020

Gemakkelijk online bestellen, afhalen en eventueel terugbrengen.
In de winkel goed advies

Van de Graaf 13-10-2020

Deze online shop daar klopt niks van.
Je ziet de voorraad die in de winkel is.
Je besteld, betaald en zou het dan binnen 2 uur op kunnen halen.
De voorraden kloppen niet want ineens kon ik mijn product niet meer krijgen want het was niet meer op voorraad.
Daarna moet je 10 WERKDAGEN op het geld wachten totdat het terug gestort is.
Dat vind ik niet terecht.

S 13-10-2020

Product op voorraad maar dag later toch niet meer leverbaar.. lang wachten op geld terug

alp7 13-10-2020

Het leek click en collect from store maar hing helaas mis. Kom je in de winkel, niks. Haal je het maar zelf van de plank, want het ligt er wel. Had beter ouderwets telefoontje kunnen plegen... moest nota bene nogmaals naar de winkel om volgende dag alsnog af te halen en meteen in te leveren. Administratief terug draaien/annuleren kon blijkbaar niet via klantenservice en de winkel.

Fine tunen dat proces en dan is het prima

Agnes van der Meer 13-10-2020

Wat een prettige ervaring om bij Blokker online te bestellen!
Gaat altijd goed en correct!!!
dikke 10 verdiend

Mw. M Holleman 13-10-2020

Ik ben erg teleurgesteld in het Blokker systeem. Nadat ik de heteluchtfriteuse heb besteld en deze niet thuis bezorgd kon worden ben ik van Schiedam naar Ridderkerk gereden om hem op te halen. Hij was niet aanwezig in de winkel, ik was er dus voor niks. Vrijdag kreeg ik te horen dat die zaterdag zou komen, het geplande avondeten dus met een dag verzet en naar de winkel gegaan om boodschappen te doen die niet in de friteuse hoefden. Zaterdag kreeg ik in de loop van de dag een mail dat deze niet meer te bestellen was. Het heeft een aantal dagen geduurd dat mijn geld terug gestort is en al die dagen stond de friteuse ook nog steeds als beschikbaar met ruime voorraad in de winkel op de website aangegeven. Niet netjes op z'n minst gezegd. Geen excuses, geen andere oplossing, geen tegoedbon voor wanneer hij weer binnen zou komen, niks... jammer!

M Slomp 13-10-2020

Ik ben zeer tevreden, het product was snel geleverd, voor een goede prijs. De verpakking was niet, zoals je bij veel andere webshops tegenkomt, enorm groot vergeleken met het daadwerkelijke product, dus dat is ook zeker een pluspunt.

Grace 13-10-2020

Alles is makkelijk online te vinden en ligt de volgende dag al klaar in de winkel, zodat je niet zelf alles tussen de rekken moet gaan zoeken!

Henk 13-10-2020

Op de site was bestelling gedaan.
Slogan was vandaag besteld morgen in huis.
Na 1 week nog niets bezorgd.
Was bij leverancier totaal mis gegaan.
Krijg geld teruggestort.
Direct betalen met ideal maar geld terug krijgen duurt lang.
Als ze zeggen dat je je geld terug krijgt , waarom dan niet dezelfde moment terugstorten.
Kleine moeite toch , neem ik aan en groot plezier.
De winkel blokker kan er niets aan doen maar de leverancier moet z'n zaken beter voor elkaar krijgen.

DionRens 13-10-2020

Prijs en product zijn prima. Maar "voor 22u besteld, morgen in huis" kunnen ze helaas niet waar maken.

Thea 12-10-2020

Hapjespan besteld. Zou ik dezelfde dag op kunnen halen. Bleek na aantal dagen helemaal niet leverbaar. Online voorraad is dus niet up to date.

Maaike 12-10-2020

Ondanks dat de eerste bestelling een deuk had opgelopen kon ik in de winkel snel en gemakkelijk met goede hulp een nieuwe prullenbak bestellen en werd deze binnen twee dagen geleverd.

Barbara 12-10-2020

Online bestellen ging goed maar het afleveren door postnl bij de blokker in Wassenaar ging niet helemaal goed.
Afgeleverd zonder verpakking en naam. Daardoor eerst een andere droogtoren moeten kopen en pas een week later geld terug omdat er een onderzoek is gestart.
De blokker in Wassenaar heeft wel hun best gedaan om het uit te zoeken. Over hun niks dan goeds.

Jana 12-10-2020

Kortingscode van 5 euro ontvangen van buurtkadoos.nl echter deze werkte niet online. Gebeld met klantenservice maar het was toch echt de bedoeling dat ik deze in de winkel inleverde - ondanks dat dit niet op de kortingskaart staat. Jammer dat in deze tijd Blokker.nl klanten niet stimuleert om digitaal te kopen. Meewerkend vermogen maar ook vriendelijkheid van klantenservice kon beter.

Bestelling uiteindelijk toch online geplaatst. Snelle levering!

Ivonne 12-10-2020

De air fryer was in de aanbieding en alleen verkrijgbaar in de winkel. Besteld en betaald via internet en binnen een uur kreeg ik een mail dat het product klaar stond in de winkel. Wat een service. Zeer vriendelijk geholpen in de winkel.

Manders 12-10-2020

Product besteld en snel geleverd echter met beschadiging. Ruilen in een fysieke winkel zonder probleem. Goede service .... jammer dat dit niet direct goed ging.

Remi Pothuizen 12-10-2020

Wij hebben geen slechte ervaringen met de Blokker webshop aangaande geleverde bestellingen. Normaliter zijn we tevreden, vandaar dat het cijfer nog altijd een voldoende is.

Wat geen schoonheidsprijs verdient is het volgende:
Onlangs hebben we een Airfryer besteld. Na betaling middels iDeal ontvingen we na enige tijd een berichtje dat het product niet meer leverbaar was. Vervolgens heeft het een kleine week geduurd alvorens Blokker het geld terug overmaakte.

We zijn gaan zoeken of de airfryer nog wel beschikbaar was in een winkel. Hierbij bleek de voorraadinformatie op de website allerminst actueel te zijn.

Na veel bellen met filialen hebben we de Airfryer uiteindelijk opgehaald in Waddinxveen (vanuit Spijkenisse).

De airfryer doet het uitstekend, dus over het product zijn we zonder meer tevreden.

Marco Olsman 12-10-2020

Ik was op zoek naar een prachtige oven. Maar ik had mijn arm gebroken dus kon mijn niet verplaatsen. Ik werdt zo goed geholpen en geïnformeerd door een medewerkster van blokker Almelo, ik heb daarom een deluxe oven besteld en die is de volgende dag bezorgd. TOP!

Janke 12-10-2020

Alles waar ik naar op zoek ben is er en tegen redelijke prijzen. Het is fijn winkelen in de Blokker rn ook makkelijk online.

Ans 12-10-2020

Ik heb een Senseo gekocht bij Blokker overvecht maar had een klacht toen ik de Senseo heb gebruik gaf het te veel water.Terug gegaan maar ik had maar garantie tot aan de deur want ze zeggen dat ik het heb gebruikt.Ja als ik niet gebruikt weet ik ook niet dat het teveel water gaf en dat het niet te drinken was de koffie.Maar ik mocht niet omruilen.Ik en mijn familie veel gebeld en ook na Philips gebeld en die had het over waterpeil.Dat blijk dus ook te zijn.Via Google zijn we erachter gekomen hoe je de waterpeil kon veranderen.Dus Blokker Overvecht(Utrecht)schande dat jullie zo met klanten omgaan.

Ilona 11-10-2020

Blokker Brusselse poort maastricht, werd ik in de ochtend afgesnauwd door een mannelijke medewerker bij het ophalen van mijn air flyer. Dit alleen omdat ik mijn afhaalbewijs nog niet per mail had gekregen! Zeer onvriendelijke man. Zo de mensen te behandel omdat je er zin in hebt! Zal er niet snel meer binnenlopen.

H. Chin 11-10-2020

Je kunt de gekochte spullen helaas niet laten opsturen ! Je moet ze afhalen bij een fysieke winkel.
Op de website was aangegeven dat de spullen in de gekozen locatie op voorraad waren, helaas was dit enkele keren niet het geval terwijl je daar achter komt als je al betaald hebt, erg slecht dus.
Tip : bel eerst de locatie op of het wel in voorraad is en bestel dan pas.
Terugbetaling is wel goed geregeld.

Erica 11-10-2020

We hebben jarenlang een Philips koffiezetapparaat Gaia gehad.
Omdat hij zo goed beviel er weer een gekocht.
Ik ben erg tevreden.
De prijs was laag en het bestellen bij Blokker ging makkelijk. Ook werd het apparaat snel bezorgd.
Top!

Henriette 11-10-2020

uitgebreid aanbod, reclames ook online geldig, snel verstuurd, netjes verpakt