Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 182 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

paul vonk 25-12-2019

Blokker is belangrijk, zeker nu V&D niet meer bestaat. Een fysieke winkel plus internetkopen, waar je kunt zien wat je koopt, is belangrijk.

H.A.M. Bartelink 24-12-2019

De juiste winkel in Oldenzaal,klantvriendelijk,sociaal,een begrip in onze Stad,bij binnen komst voel je meteen een warm welkom,ga zo door SUCCES

Lucia 24-12-2019

Heb een koekenpan besteld. Netjes betaald, eerst mail gekregen dat het goed is gegaan. Vervolgens komt er een mail dat het niet goed is gegaan omdat de pan niet leverbaar is. Op de site blijft de pan te koop, maar nu voor een hogere prijs dan toen we bestelden. Wonderlijk. Het geld is 3 dagen bij Blokker geweest voordat het werd teruggestort, de beloofde mail die zou volgen als het bedrag overgemaakt was is nooit gekomen. Ik ben teleurgesteld.

Gerhard Westerhof 24-12-2019

leuke winkel, midden in het centrum in een overdekte plaats.
divers aanbod en goede prijzen.

M. Bloemendaal 24-12-2019

De website is snel en nauwkeurig de levering net voor de kerstdagen was top en ook weer snel! Dit had ik niet verwacht tijdens deze drukke dagen.

Gerda 24-12-2019

Had serviesgoed besteld. Het was vakkundig ingepakt. Prima. Alles in goede orde ontvangen.

P.de Jong 24-12-2019

Makkelijk je keuze kunnen maken en alles werd netjes digitaal verzorg, zodat je goed op de hoogte was waar jouw aankoop was. Ook de afhandeling in de winkel verliep soepel.
Natuurlijk is de keuze beperkt tot dat gene Blokker heeft aangekocht en/of in voorraad heeft.

mieke 24-12-2019

ging allemaal prima maar het mailtje dat het pakje was aangekomen kwam niet

Lies 24-12-2019

Bestellen ging gemakkelijk en zou het in de winkel ophalen. Ik had 2 producten en kreeg melding dat het in de winkel was aangekomen, maar dit ging maar om 1 product. Het 2e product kwam pas 2 weken later en met dezelfde track&trace link van het eerste product dus ik kon het helemaal niet goed volgen wanneer het nu aankwam. Die late levering was ook van te voren niet aangegeven..

charlotte 24-12-2019

De producten zijn goed te vinden op de site. Snelle aflevering bij de winkel. Personeel heel vriendelijk.

Yvon 24-12-2019

Ik kwam op de online shop terecht omdat het artikel dat ik wilde hebben, niet op voorraad was in de winkel. Nu het zo eenvoudig bestellen is, zonder verzendkosten, is er geen noodzaak meer om naar de winkel te gaan.

Via internet, 24-12-2019

Je geeft nooit een 10.
Ik zelf gebruik het al jaren, dat mijn zoon en schoondochter het ook willen hebben ,is het duidelijke bewijs.

Ron 23-12-2019

Gewoon goede service. In de winkel was het bestelde niet voorradig en tot mijn verbazing was wat in de webshop te koop was uitgebreider dan in de winkel te verkrijgen en dat voor dezelfde prijs!

Mario 22-12-2019

Ik heb online bij Blokker een bestelling gedaan en de volgende dag was het artikel al binnen,
ik zeg top !

carla 22-12-2019

Wat we nodig hadden was heel snel te vinden. Verder was levering de volgende dag al in de Blokkerwinkel

Jo 22-12-2019

Correcte levering van het bestelde; kwam jammer genoeg een dag later dan vermeld.

Hans Forma 22-12-2019

Webshop ok, bestellen ging prima en afhalen ook.
twee verbeterpunten:
1. Bij sommige artikelen kan je nagaan in welke winkels ze voorradig zijn, bij andere niet. Het zou duidelijker zijn bij deze laatstgenoemde artikelen te vermelden dat ze alleen online zijn te bestellen.
2. Tijdens het verzendingsproces kreeg ik verschillende mails over de fase waarin het proces was. Wat ik alleen miste was een bericht dat de bestelling in de winkel die ik had gekozen was aangekomen en dat ik hem kon ophalen.

Martha 22-12-2019

Alles ging zoals beloofd was en werd goed op de hoogte gehouden over de levering.

Eric 22-12-2019

Zoals het hoort, gewoon goed dus. Goed product, geprijsd, verwerkt en afgeleverd.

Jan Verkuijlen 21-12-2019

Duidelijke website met ruim aanbod. Levering via vestiging in de buurt verliep snel en gemakkelijk.

JMS 21-12-2019

Ervaring was niet positief. We bestelden een zwaar pakket dat door de post 1 maal werd aangeboden en vervolgens op een afhaalpunt werd gedeponeerd. Als ik het pakket af had willen halen had ik het in 1e instantie wel daar af laten leveren! Daarnaast zaten er 3 andere borden in die geheel niet pasten bij de rest van het servies. Uiteraard geen service van Blokker maar door de klantenservice gewoon zelf maar naar de winkel gestuurd om te kijken of ze omgewisseld konden worden. Service afstemmen op behoeften en verwachtingen van de klant. Als ik naar de winkel had gewild, had ik het servies ook wel daar kunnen kopen! Kortom, niet voor herhaling vatbaar!

Janny 21-12-2019

Blokker blijft voor mij toch één van de eerste zaken, waar ik ga kijken als ik iets huishoudelijks nodig ben, maar omdat ik niet in een plaats woon waar een Blokker is, kijk en koop ik daarom via de webwinkel.

sietske 21-12-2019

Prima site, alleen jammer dat je voor minimaal 15 euro moet bestellen om het bij een blokker winkel op te kunnen halen. Bij geen verzendkosten zou je die keuze niet moeten hebben. Dus bij ophalen geen minimale bedrag. met vr.gr. Sietske

George 21-12-2019

zoals gewoonlijk prima service en vriendelijke medewerkers die ondanks de drukte ruim voldoende aandacht geven

gerardvd 20-12-2019

De shop.nl is goed benaderbaar en heeft een groot assortiment. Het werkt ook goed dat je je bestelling kunt laten bezorgen bij een Blokker filiaal. Dat is gratis en je kunt het ophalen op een tijdstip dat jou uitkomt.