Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Peter R 25-04-2020

Levert snel en best wel goed spul. Ben altijd tevreden over de artikelen van deze winkel.

Sylvia 25-04-2020

Ik heb een naaimachine besteld en betaald. Ik krijg een bevestiging en vlak daarna een mail dat de machine niet geleverd kon worden. Het geld zou teruggestort worden op de rekening. Ik heb nu al drie keer gebeld met klantenservice en heb na 11 dagen nog steeds geen geld terug ontvangen. Ongelooflijk maar waar en het kan nog wel 5 dagen duren. Ik hoop dat ik het nog terug ga krijgen. Hoe is het mogelijk dat dit gebeurt. Echt hele slechte zaak. Voor mij voorlopig geen Blokker meer.

Kai 25-04-2020

Ik heb bij de Blokker een puzzel besteld. Al redelijk snel na de betaling kreeg ik een mail dat het product niet leverbaar is en dat ik binnen 10 werkdagen mijn geld terug zou krijgen. Nadat ik 10 werkdagen had gewacht, zag ik dat ik het geld nog steeds niet terug op mijn rekening. Dus nadat ik een kwartier in de wacht hing, kwam het niet verder dan: “Ik zie inderdaad dat u uw geld nog niet terug heeft.” Een paar dagen later kreeg ik een mail van de Blokker waarin mij werd gevraagd of ik het product wilde beoordelen. Bijzonder teleurstellende ervaring.

Bert 25-04-2020

We hebben Blokker gekozen voor de aankoop van een Singer naaimachine omdat de prijsstelling in vergelijking met anderen het gunstigste was. Online besteld en de volgende ochtend stond het in de winkel klaar. Prima geregeld.

Gerardo 25-04-2020

Good price and fast service. Product is of maximum quality and selection within the page was easy

Ans 25-04-2020

Omdat ik het artikel niet in de winkel kon vinden en hier wel geen gesjouw en parkeergeld super handig.

Karin 25-04-2020

De doos met onze pannen was tussen het bestellen en bezorgen in een keer gevallen, alle Tefal koekenpannen hadden op dezelfde plek een deuk. Meteen gebeld, en in 2 vestigingen in de buurt kon ik 3 van de 4 pannen omruilen voor een nieuwe. De 4e pan was alleen online te verkrijgen, die retour gestuurd en nu wachtende op de levering van een nieuwe. Wel netjes geholpen direct! Kleine domper bij het uitpakken van de doos, maar prima opgelost, ik kon alsnog snel gaan bakken door het omruilen in de winkel!

Monique 25-04-2020

Mooie en overzichtelijke site.
Goede service.
Goede informatie en levering.

M.lozano Perez 25-04-2020

zonder meer, bijna perfect, ik heb niets meer te zeggen, prima service en goed geïnformeerd gebleven over de aflevering van de bestelling.

M 25-04-2020

De bestelling kwam snel, ondanks de coronacrisis. En werd keurig bij het opgegeven adres aan de deur afgeleverd.

jpgriens 25-04-2020

Mooie prijs voor de stofzuiger. Nette en snelle afhandeling van de bestelling. Track en trace werkte niet goed maar dit kan ook aan Post.nl liggen.

Marco 25-04-2020

Bestelproces en afrekenen was eenvoudig. Duidelijke bevestiging en info over levering/afhalen. Bij afhalen in de vestiging ging het echter wat minder soepel. Bestelde product werd gevonden op beschrijving ipv tenaamstelling en bestelnummer.

Theo 25-04-2020

Onze bestelling is duidelijk terug te vinden en goed te volgen.
Handig van Blokker en een aanbeveling waard.

Marianne 25-04-2020

Ik heb op 14 april een bestelling geplaatst en betaald. Het zou binnen een paar dagen in de winkel liggen en dan zou ik een mail krijgen. We zijn nu 25 april en ik heb nog niets gehoord. Normaal duurt het 1 a 2 dagen, maar door de corona zou het wat langer duren. Geen probleem, maar dit duurt wel erg lang. Dit doe ik dus nooit meer. Nu moet ik er zelf maar achteraan.

Maarten 25-04-2020

Snel, deskundige uitleg, overzichtelijke website en binnen 24 uur in huis. Prijzen zijn marktconform

Tineke 25-04-2020

Ik kwam via een zoekmachine uit bij de Blokker voor mijn artikel. De pagina was overzichtelijk en er was een goede duidelijke omschrijving van het artikel.
De bestelling was snel geplaatst, de betaling ging goed en er was een goede mail communicatie over het verzenden en de track&tracé. Kortom een positieve indruk van deze internet winkel.

jamal 25-04-2020

ik heb een mixer besteld en online betaald,twee uur later opgehaald in de winkel naar keuze en wat schetste mijn verbazing ik kreeg een mail dat de mixer er niet meer was en ik het aankoop bedrag terug zou krijgen.
Ik heb hierop de winkel bezocht en mijn mixer alsnog betaald want ik hou van eerlijkheid.
ik adviseer blokker om toch wat beter op te letten want helaas is niet een ieder zo eerlijk.

Peter 25-04-2020

Ruime keuze in betaalbare producten. En dan nog het gemak van afhalen van je bestelling bij lokale winkel.

Krijn 24-04-2020

Product was goedkoop en direct voorradig. Duidelijke en tijdige informatie per e-mail. Ik vond de bezorgkosten relatief hoog voor een klein pakketje, daarom gekozen voor afhalen in de winkel.

ML Reinarz 24-04-2020

Snelle aflevering en tot noch toe prima product.
Ook nog leuk dat er een paar waardebonnen bij zaten.

WK 24-04-2020

Prima en snelle levering, wel hoge verzendkosten voor deze Corona-tijd. Het zou Blokker sieren om online bestellen aan te moedigen en winkelbezoek af te remmen.

Marja 24-04-2020

service medewerkers in de winkel is goed en vriendelijk, prijs ,kwaliteit verhouding goed

Essy 24-04-2020

Alles was duidelijk op de site, heel gast vriendelijk en makkelijk om te gebruiken. En mijn bestelling was in order Top!!

marianne 24-04-2020

Degelijke, snelle, klantvriendelijke behandeling.
Blokker staat voor kwaliteit.

Astrea 24-04-2020

de online ervaring met Blokker was rampzalig. Klantenservice werkte niet - annuleren (binnen een paar uur) kon niet. Met credit card betalen betekent niet kunnen ruilen in een winkel. tweede bestelling bleef uit. brrrr.
Uiteindelijk kwam het allemaal goed maar dat had behoorlijk wat voeten in de aarde.