Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Babette Verhoef 04-06-2020

In de Maasstraat in Amsterdam staat zo'n bevlogen filiaalleider dat ik voor de lol hier kom. Hij denkt mee, loopt mee, motiveert zijn medewerkers, is geduldig, echt een 'ouderwetse' winkelier met hart voor de zaak.

Janneke 04-06-2020

Ik had vliegengordijn besteld die ik in de winkel
in Eindhoven op kon halen. Paar dagen later waren ze in 1x niet meer leverbaar. Kreeg ik een mail dat ik mijn geld teruggestort kreeg. Toen ik vervolgens naar de website ging kon ik ze alsnog bestellen en thuis laten bezorgen. Waarom hebben jullie dat dan niet zelf voorgesteld? Beetje jammer

Valerie 04-06-2020

Bestellen op zondagmiddag en maandagochtend je pakket op kunnen halen, ik vind het topservice!

Marco 04-06-2020

Slechte service! Ik bestel een artikel om af te halen in de winkel. Kom ik daar staat er een showmodel zonder verpakking met beschadigen.
En dan daarna contact met de klantenservice om de boel recht te trekken betreft betaling etc. Groot drama! Nooit meer!

N. Keus 04-06-2020

Prima webshop en bestelling lag volgende dag al in de winkel van mijn keuze. Als aanbeveling zou ik wat duidelijker zetten dat je van blokker een mail ontvangt als het in de winkel is gearriveerd. Het hele verhaal van post.nl op de bevestiging, track en trace,werkt een beetje verwarrend.

Rick 04-06-2020

2 Ventilators voor maar 50 euro. Erg goedkoop en ze zijn nog van goede kwaliteit ook. Snelheid van levering was ook goed.

N. Keus 04-06-2020

Louise Grace 04-06-2020

Ik ben als oudere dame blij met jullie goede Blokker service. Snel geleverd. Dus tevfreden klant.

Lucie 04-06-2020

Het is handig online te bestellen en in de winkel af te halen. Enkel was de reactie van de medewerker die mij mijn pakket overhandigde iets minder fijn. Kreeg de reactie dat door online bestellingen de winkel niets aan omzet binnenkrijgt en er daardoor dus winkels sluiten. Dat was een onaangename verrassing voor mij als klant!

Chanel 04-06-2020

De bestelling via de webshop ging vrij snel. Alleen het artikel ophalen in de winkel ging wat moeizaam. Stond nog niet in het systeem, terwijl ik het vanaf 10.00 uur op kon halen. Ik was om 14.00 uur in de winkel met het bewijs . En de verkoopster maar zeggen kan het niet vinden,staat er nog niet in. Toen het te lang duurde en een lange rij achterstond, zei ik dan pak je de artikel maar uit de winkel,want ik kom er niet voor terug. Tot er een collega erbij kwam die het wel kon vinden.

Vera Muller 04-06-2020

De volgende dag kon ik mijn bestelling al in de winkel afhalen. Vriendelijke personeel. Zal vaker wat via de site wat bestellen. Ik raad dit ander mensen aan. Ben heel tevreden

Fons 04-06-2020

De ene dag 's middags besteld, de volgende dag reeds afgeleverd. Met bericht waar je pakket zich bevond.

Yvonne 04-06-2020

Snelle en goede levering, en dat in deze corona tijd waar veel andere bedrijven de post de schuld geven en hun pakketjes soms wekenlang duren voor ze bezorgd worden, Een pluim voor Blokker

Carlo 04-06-2020

Ik heb deze winkel(Culemborg) gekozen omdat hij het dichtste bij was. Personeel is aardig en behulpzaam.

Martin 04-06-2020

Besellen via internet ging heel gemakkelijk en we konden het afhalen in de winkel.
ivm de corona was heel fijn , de afhaal balie was bij de uitgang en zodoende hoefden we niet de hele winkel door, het stond ruim op tijd klaar!

Marjo 04-06-2020

Fantastisch ! Heel veel keuze uit Top producten ...service is snel en adequaat.VEEL BETER DAN BOL COM !!

Daantje 04-06-2020

Het is gemakkelijk om via de shop te bestellen, als je wat wilt kopen. Zeker als je niet altijd in de gelegenheid bent om naar de winkel te gaan. En t is fijn als je t daar wel op kunt halen

Phil 04-06-2020

Duidelijk site met eerlijke reviews
Ruime keuze
We zijn erg tevreden met onze Bourgini keukenmachine

Henny 04-06-2020

Perfect afgeleverd, alleen wat vertraging in verband met corona maar daar kampt iedereen mee

M. de Jong 03-06-2020

Een zeer vlotte afhandeling van keuze tot betalen en bezorgen. Bezorging reeds in 2 dagen

Alejandra 03-06-2020

bestelling was geleverd op tijd, makkelijk om bestelling te plaatsen, uitgebreide assortiment, en voldoende productinformatie beschikbaar

Sonja 03-06-2020

Mooie moderne assortiment. Fijn dat je bij jullie alles kan kopen en niet nog naar een andere winkel moet.

Richard van Dun 03-06-2020

Mooie prijs en een snelle levering en een duidelijke link om je pakket te volgen en hij is precies zoals omschreven.
Ik bestel vaker bedankt.

Marco Janssen 03-06-2020

Erg makkelijk zoeken en bestellen op de site.
Helaas bezorginformatie klopt totasl niet . Bij bestelling werd gemeld volgende werkdag ,door corona kan het iets langer duren ,maar 10 dagen later vind ik niet iets langer.
Verder geen commentaar

Willa Lubbes 03-06-2020

Was moeilijk om verschillen in diverse droogmolens te vergelijken.
Gratis thuisbezorgd en snelle levering.