Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 189 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Mart 19-07-2020

Op de producten is niets aan te merken, maar ik heb direct na de bestelling telefonisch contact gehad met de klantenservice dat ik de bestelling niet de volgende dag wilde hebben, maar een dag later. Ik was namelijk die dag niet thuis. Er werd mij verteld dat dat 100 % zeker in orde was. Helaas werd de magnetron toch de volgende dag bij de buren afgeleverd. De klantenservice is in dit geval ondermaats gebleken.

Mariska 19-07-2020

Makkelijk te bestellen.
Vriendelijke jongen die mij hielp.
Product nog niet uitgepakt.

Paloma 19-07-2020

Ik heb een bullet blender gekocht van het merk russel hobbs. Blokker biedt veel producten aan met een snelle levering. Ook deze smootjie blender was de volgende dag binnen. Ben er erg blij mee. Mixed goed. Krachtige motor. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Bianca 19-07-2020

Mijn strijkijzer viel op de grond en viel in twee helften uit elkaar...dus snel een nieuwe! Blokker kwam als de grootste aanbieder uit de bus en is dan handig om te vergelijken tussen diverse merken. De verzending verliep snel en ontvangst ook. Echter kreeg ik dagen daarna de bevestiging van Blokker dat de zending onderweg was terwijl ik het strijkijzer al had ontvangen. Administratief iets beter inregelen en de rest zeker zo houden. Dik tevreden. Het strijkijzer moet ik nog uittesten maar ik vertrouw erop dat dit helemaal goedkomt!

Milo 19-07-2020

Prima service: makkelijk, snel en correct. (Omdat er niets misging, kan ik niets zeggen over hoe men omgaat met problemen.)

Rosendaal 19-07-2020

Van mij krijgt blokker en 6, omdat de site verder gebruiksvriendelijk is, hiermee bedoel ik dat je met de zoekfunctie gauw jouw producten kan vinden.
Een minpuntje vindt ik de bezorgservice op de site nog aan de matige kant is. Hiermee bedoel ik dat je als klant eerst je gegevens moet gaan invullen en daarna meteen doorgaat naar de betaalpagina . Je hebt dus geen keuzemogelijkheid om het product dus bijvoorbeeld een dag later te laten bezorgen.

X 19-07-2020

Beetje puinhoop. Artikelen die op schijnen te zijn blijven nog lang online als beschikbaar staan. Als je een vraag stuurt volgt er geen reactie.... dan krijg je 3 weken na levering producten een mail, dat je producten eraan komen.... levering was top, de rest is puinhoop

Cornelia 19-07-2020

Ik heb voor de shop online gekozen omdat je makkelijk kunt bestellen en wat je bestelt wordt snel geleverd.
Ik ben zeer tevreden.

Bart 19-07-2020

Goede producten voor een goede prijs, gratis afhalen in de winkel is super makkelijk!

W 19-07-2020

Waardeloos.
Je besteld iets. Kiest afhalen bij een bepaalde blokker winkel. Je kijkt expres of de artikelen leverbaar zijn en op voorraad bij de betreffende winkel. Je betaalt. Om vervolgens 1,5 dag later een mail te krijgen: niet op voorraad.
En het is niet de eerste keer. Online voorraadbeheer klopt niet met wat er daadwerkelijk op voorraad in de winkels ligt.

JS71 19-07-2020

Het product is helemaal conform het artikel zoals afgebeeld op de website. Daarnaast is de prijs erg scherp. Ook het bestelproces is erg eenvoudig. Wat Blokker kan verbeteren is de communicatie over de levering. Een week nadat ik het artikel in huis had, kreeg ik bericht dat hij de volgende dag bezorgd zou worden

Martin van der Sluis 19-07-2020

Iets bestellen gaat prima en snel, maar vervolgens ging er iets fout waardoor de kosten afgeschreven werden en de bestelling geannuleerd. Hierdoor aan het zoeken geraakt en de onzekerheid of het opgelost wordt is niet fijn. Hier zou Blokker actiever de klant kunnen helpen.

Rita de Visser 19-07-2020

Veel keus en snelle levering en alles goed verpakt. Ik heb pannen besteld en die kwamen netjes de volgende dag al dus supersnelle levering en compleet.

Sylvia 19-07-2020

Fijne winkel, overzichtelijk, leuke aanbiedingen vriendelijk en behulpzaam persooneel!

Ton 18-07-2020

Ik had een Bk Blue Label Granite Koekenpan via de site besteld Was niet voorradig. Ik kreeg netjes een mail toen de koekenpan weer beschikbaar was. Snel besteld en snel geleverd! Helemaal tevreden.

de Jager 18-07-2020

Pannen bij Blokker webshop besteld. Werden netjes verpakt twee dagen na bestelling afgeleverd.

Sylvia 18-07-2020

Ik had diverse borden en kommen besteld. Keurig via een e-mailbericht werd ik op de hoogte gehouden en de volgende dag kon ik alles al ophalen in de winkel. Hier ben ik heel tevreden over.
De enige tip die ik nog kan geven is: De winkel had alles even in een doos kunnen doen, nu moest ik alle artikelen los meenemen.

Eric N 18-07-2020

Deurmat bestelt en super snel af te halen in filiaal. Je hoeft dan niet thuis te blijven voor een levering, en het bespaart vrachtkosten. Prima geregeld

henca 18-07-2020

Blokker neemt online geen vvv bonnen aan. Ik heb er 5 geprobeerd en alle 5 ( nog 3 jaar geldig) werden niet aan genomen, zgn. omdat de code niet klopte. Met dezelfde bonnen ben ik naar de winkel gegaan en daar werden ze zonder problemen aan genomen.
Ra, ra, hoe kan dit?

Paul 18-07-2020

De website gaf aan dat het artikel in de winkel van mijn keuze op voorraad was. Dat bleek niet zo, geld werd direct teruggestort en er werd geen enkel alternatief aangeboden. Het artikel bezorgen zou bijvoorbeeld een aardige optie geweest zijn.

Marianne 18-07-2020

Simpel om een bestelling te plaatsen. Supersnelle levering. Ik ben zeer tevreden.

Ria Gakes 18-07-2020

Via internet producten besteld. Overzichtelijk. Snelle levering en met zorg ingepakt.
Producten zijn prima voor zover ik dat tot nu toe kan beoordelen.

Stewart 18-07-2020

Had iets besteld en was volgens de webshop ook op voorraad, en deze heb ik dus ook betaald. Kreeg ik de volgende daag een bericht dat het niet meer leverbaar was. Dit vind ik heel slecht, ze hebben dus de webshop niet op orde qua voorraad.

Maan 18-07-2020

Goede aanbiedingen, bestellen en afhalen in de winkel, vlot en vriendelijk!

A. Wirix 18-07-2020

De webshop heeft mijn bestelling keurig afgehandeld. Het item kon ik ophalen in Schagen bij de winkel Blokker. Dat heb ik de andere dag ook gedaan.

Wat minder is, dat precies een week later ik bericht ontving, dat dezelfde bestelling nogmaals was verzonden, zelfs met een Track en Trace bericht er bij. Dat zou niet mogen gebeuren, Blokker!