Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

pf 06-03-2023

De Blokker webshop heeft een groot gevarieerd assortiment en een vlotte levering, niks op aan te merken

Els 05-03-2023

Ik vindt deze site van Blokker zeer betrouwbaar en goed van service.
De bestelling was netjes/keurig op tijd.
En de bezorger was vriendelijk: en geduldig.
En het belangrijkste is: ik kan nu zeggen dat ik warme voeten/tenen kan hebben.
Kan iedereen dit product veilig adviseren.

Charlotte 05-03-2023

Snelle en keurige verzending. Goede kwaliteit van de producten. Het online assortiment is veel groter dan in de winkel, ik ga hier vaker bestellen!

Hanny 05-03-2023

Ik was op zoek naar een schoenenrek en bezocht een aantal websites. Blij verrast was ik met het aanbod op de website van Blokker. Zoveel keuze en voor een prima prijs. De website is duidelijk en gebruiksvriendelijk. Ik hoefde geen verzendkosten te betalen over het aankoopbedrag van € 18,50. De levering was ook nog eens supersnel. Ik ga als weer iets voor het huishouden of huis inrichting nodig heb zeker op de website van Blokker kijken.

jako 04-03-2023

De waardering had hoger kunnen wezen als ik alles had kunnen volgen en niet als het al binnen is en dan een mail binnen krijgen dat ik het pakketje kan volgen.

Monique 02-03-2023

Boek wat ik wilde was nergens meer verkrijgbaar. Makkelijk te bestellen via de site en snelle levering.

Hanny 02-03-2023

Jo 02-03-2023

Ik heb voor Blokker gekozen, omdat het veilig is en de service goed. Maandag besteld, volgende dag in huis

Marianne 01-03-2023

Klantvriendelijk behulpzaam en allemaal leuke producten en winkel overzichtelijk is een leuke sfeer toppie

Peter 01-03-2023

Snelle levering. Goede service. Gemakkelijk bestellen. Je ziet direct of het product op voorraad is. Thuiswinkelen op je gemak kan het iedereen aanraden.

Fred 28-02-2023

Het is simpel, een eenvoudige bediening van de website. Goede kwaliteit. De klantvriendelijkheid en snelheid waarmee gewerkt wordt.

eric 27-02-2023

Super snelle levering van het juiste product en vooral de juistheid van de datum en tijd van deze leveringen. Gewoonweg uitstekend.

Smit 27-02-2023

Klantvriendelijke site. Mooie producten en goede kwaliteit. Vriendelijke medewerker.

ETB 27-02-2023

Gemakkelijk om bestelling te plaatsen. Het product werd ook snel geleverd en in goede staat ontvangen.

Puck 27-02-2023

Bestelling was duidelijk te plaatsen, ik had gekozen voor afhalen in de winkel. Diezelfde dag kon ik het al ophalen, in de winkel snel aan de beurt en vriendelijk geholpen. Product was in de sale en daardoor een goed product voor een goede aanbieding.

Evelien Withaar 26-02-2023

Voor het eerst wat besteld bij Blokker. De online bestelling ging makkelijk. De levering was de volgende dag al. Al met al een aanrader!

Monique 26-02-2023

Ik had een bestelling geplaatst en de volgende dag kon ik mijn bestelling -met een lach & snelle service- al ophalen!
Helemaal tevreden!

Zoutenbier 24-02-2023

Heel handig om online een bestelling bij Blokker te plaatsen, tov winkel waar voorraad beperkt is. Was nl eerst naar een winkel toe gegaan, waar ze wat ik nodig had niet verkochten of al was uitverkocht.. Online was prima en snel besteld, de dag erna alles aan huis bezorgd gekregen.

boglich 24-02-2023

Excellent

Beste hapjespan van Tefal. Dankzij anti- aanbaklaag en thermo-signaal kan ik op goede en gezonde manier koken. Ik gebruik weinig vet en ik kook snel. Deze hapjespan is makkelijk in onderhoud. Ik ben super blij.

BennieXD 23-02-2023

Vandaag wilde ik een tweetal Leifheit droogmolen kopen bij de Blokker Haaglanden Megastores. Op het schap stond dat deze €99,99 koste. Echter bij de kassa kreeg ik te horen dat deze in het systeem stond voor €109,99. Nadat ik verwees naar de prijs op het schap vertelde zij dat zij de prijs op het schap ging weghalen. Tevens pakte zij een bord met een geprinte A4 vanachter de kassa met daarop omschreven dat de prijzen bij de kassa actueel waren. Dit vond ik onpersoonlijk en best wel asociaal gedrag. Wens de Blokker veel succes met hun marketing, maar mij zien ze niet meer terug. Succes Blokker.

S.I. 21-02-2023

Ik heb gekozen om bij Blokker een stofzuiger te kopen omdat deze in de aanbieding was. Een online bestelling geplaatst , wat vrij makkelijk en snel ging. Een duidelijke website en de mogelijkheden om je bestelling met Ideal te betalen , maar ook achteraf . En dat vond ik fijn en daarom beoordeel ik Blokker met de cijfer 8.

Sb 21-02-2023

Mooie betaalbare voorraaddozen die weinig ruimte innemen en vaatwasser bestendig zijn.

Lara 20-02-2023

Duidelijke site, snelle service en makkelijk af te halen bij n winkel naar keuze

Patricia 19-02-2023

Er is een ruime keuze aan producten en de prijs die het beste bij je past.
Er is een supersnelle levering want ik had savonds besteld en de volgende dag mijn product in goede staat in huis .

Bram 18-02-2023

Fijne winkels en vaak vriendelijk personeel. Mooie spullen en snel geleverd als het in de winkel niet aanwezig is.