Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Werner 20-11-2019

had tried to use my cadocaart in your shops but could not get the articles I wanted. hence I used blokker.nl to order and let them deliver to one of your shops for pick up.
first I was not happy to order like this, but it was the best way to get what i wanted. And the delivery was quick as expected.

R. Brouwer 20-11-2019

De site is zeer overzichtelijk en iets zoeken gaat erg makkelijk, ook is het assortiment zeer ruim en heeft het een zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

BasBou 20-11-2019

Product wat ik zocht op voorraad, goede prijs, bestelprocedure duidelijk, mogelijkheid afhalen in fysieke winkel, vriendelijk geholpen

Laura 20-11-2019

Allemaal erg duidelijk en overzichtelijk.
Snelle levering in de winkel waar ik ook super geholpen werd!

Carel 20-11-2019

Gemakkelijk alles is goed te over zien en want ook heel mooi is dat je gelijk kan zien wat er nog in voorraad is

Anna 20-11-2019

's avond rond 8 uur een grill besteld en de volgende dag aan het eind van de middag geleverd.
Top

nico 20-11-2019

Keurig.
De bestelling werd goed verpakt en oprijd geleverd.
We hebben bij Blokker besteld omdat de artikelen daar werden aangeboden.

Arja 20-11-2019

Was de volgende dag al in de winkel, tijd werd nauwkeurig aangegeven, artikel(wasmand) is zeer naar wens

Koffiezetapparaat 20-11-2019

Het koffiezetapparaat lekte. Het ruilen van het apparaat was in de winkel geen enkel probleem.

Joke 20-11-2019

Ik ben op zoek naar gebaksbordjes, die alleen in de winkel verkrijgbaar zijn. De site geeft bij een aantal winkels aan dat zij een beperkte voorraad hebben. Ik ben bij vier winkels voor niets langs geweest: geen bordjes! Heel jammer, want voorraadbeheer is in deze tijd Toch helemaal niet moeilijk.

Martin 20-11-2019

Site is gewoon een goede webwinkel.
Je kunt hier ook grotere artikelen bestelllen die niet in de winkels te koop zijn.
Je kunt de bestelling vervolgens wel in een Blokker winkel laten bezorgen en daar ophalen. Top!

Bram Verwijs 20-11-2019

Alhoewel ik het apparaat nog voor 22.00 uur bestelde kreeg ik dit, in tegenstelling tot de belofte op de website niet de volgende dag maar de dag daar op. Dit was op zich nog niet zo erg geweest als ik het juiste apparaat thuis bezorgd had gekregen: i.p.v. een Tefal friteuse trof ik een.....AEG stofzuiger aan in de verzenddoos. Kon ik dus alsnog naar de winkel waar men gelukkig nog een nieuwe friteuse had staan...probleem opgelost. Verkoopster meldde dat zij dit in haar hele carrière nog niet had mee gemaakt....waarschijnlijk heeft iemand anders een friteuse gekregen i.p.v. een stofzuiger...

F.P.G. Zegers 20-11-2019

Een heel gebruiksvriendelijke, overzichtelijke webshop.
Snelle levering van de producten en daarbij een mooie prijs!

elcebe 20-11-2019

dure webshop/winkel, ruilen/retourneren kan niet via winkel waar het produkt wel kan worden opgehaald.
Op de website stond dat het produkt in voorraad was in de winkel, hetgeen in 2 winkels in mijn woonplaats niet het geval bleek. In de ene winkel begon men zwaar af te geven over het voorraadsysteem van Blokker dat niet deugde; geen verontschuldiging. Men zou beter de energie kunnen stoppen door dit intern aan te kaarten en niet naar de klant te uiten.

Marjon Potma 20-11-2019

We hebben recent een bewegingstrainer gekocht via jullie site. Hilarisch contact gehad met een van jullie medewerkers, omdat we niet wisten waar we op moesten zoeken haha iets van trappers voor onder je bureau. Uiteindelijk kwamen we op het goede uit. Leuk.

r van soest 20-11-2019

via deze weg kruimeldief besteld was keurig en volgens afspraak geleverd.
voor mij zeer zeker voor herhaling vatbaar

Paul 20-11-2019

Wij hebben het product dat we zochten direct gevonden op de website, besteld en met IDEAL betaald en de volgende dag is het product direct gebracht. Ik zou de webwinkel van Blokker zeker aanbevelen.

Christina 20-11-2019

Na bezoeken aan twee winkels in Delft van de Blokker was ik het zat! In de ene winkel stond iemand die nog nooit van de dinner4all had gehoord en vroeg wat is dat! In de tweede winkel idem dito! Deze verkoopster ging nog met een collega bellen om na te vragen en die gaf als antwoord die is alleen op de site te koop! NIET DUS! Uiteindelijk maar de site genomen samen met mijn kleinzoon de cadeau bonnen erbij ingeleverd. Het was even zoeken maar lukte uiteindelijk wel. Veel ouderen zullen hierdoor misschien niet bij Blokker kopen omdat zij niet gebruik kunnen maken van internet etc.d

Rina 20-11-2019

Geweldig , zoals de bestelling en bezorging ging heel snel. Dochter had geen tijd om naar de winkel te gaan ,belde mij Mam kun jij de tandenborstels bestellen? Natuurlijk ik ben morgen wel thuis. Netje een mail hoe laat ze bezorgen .Keurig op tijd. SUPPER

Harrie 20-11-2019

Duidelijke webshop, eenvoudig bestellen. Snelle levering en artikelen volgens beschrijving en van goede kwaliteit.

marijn 20-11-2019

Bestelling gedaan via internet en betaald. Kreeg na de betaalbevestiging geen enkele mail meer. Zou binnen 2 uur af te halen zijn. 2 dagen later nog niks gehoord. Toen naar de winkel gegaan. Vriendelijke werknemer ging zoeken naar het product in de winkel. Kon het niet vinden. Order moest geannuleerd worden en werd naar een andere winkel gestuurd. Terwijl de werknemer mijn order aan het annuleren was vond ik het product zelf toch vrij gemakkelijk in de betreffende winkel. Moest dubbel betalen omdat de order al geannuleerd was. Uiteindelijk enkele dagen later toch het geld van de eerste keer terug gekregen.

ger 20-11-2019

Online assortiment is aanzienlijk ruimer dan in de winkel, maar ja , zo groot kan de winkel ook niet altijd zijn natuurlijk. De panneninleverkorting werkte ook prima on line. Gratis afleveren in de dichtstbijzijnde Blokker is erg handig. De website van blokker is kennelijk nog in opbouw, er zitten nog wel wat veel taal- en stijlfoutjes in. Dat hoort eigenlijk niet bij zo'n bekend bedrijf. ;)

walf 20-11-2019

gekozen omdat Blokker precies had wat ik zocht. Afhandeling was prima. Op tijd geleverd.

Roland 20-11-2019

Het bestellen bij Blokker was eenvoudig. Ik heb er voor gekozen de levering in de winkel te laten plaatsvinden. Bij het ophalen van het product werk ik correct en vriendelijk geholpen. De levering door post.nl verliep echter niet goed. Zij hadden het product bij de verkeerde winkel afgeleverd, waardoor mijn product een dag later in de winkel van voorkeur aanwezig was.

mpjm 20-11-2019

Het product zagen we in een folder. Om zeker te zijn dat het niet uitverkocht zou zijn bestelde ik het in de webshop. Tot onze verrassing konden we het de volgende dag al ophalen.