Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 189 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Ben J. Bastiaans 23-10-2020

Ik kende Blokker als een fatsoenlijk bedrijf dat bij problemen altijd een passende oplossing kon bieden. Ik probeer nu al bijna 3 maanden lang een fatsoenlijk werkend account voor elkaar te krijgen. Na vele mails en diverse aangeboden oplossingen heb ik nog steeds geen fatsoenlijk account!
Ik begrijp steeds beter dat het niet goed gaat met Blokker; winkels met een sterk verminderd aanbod, ondeskundig winkelpersoneel, steeds minder winkels en ook nog een website en webwinkel die niet werkt. De klantenservice beloofd veel maar heeft voor mij nog steeds niets opgelost! Lees ook eens reviews op Trustpilot e.d. dan bedenk je je wel voordat je iets gaat kopen/bestellen.

Marian 23-10-2020

Artikel was makkelijk te bestellen en te betalen.
Alleen jammer dat de communicatie met de app niet goed gaat.
De aankoop bon was naderhand ook niet in de app te zien en dus ook geen spaarpunten.
Artikel heb ik opgehaald in de winkel want er moest ook nog een extra vloerwisdoek (gratis) bij komen. Stond in de app vermeld maar zat er niet bij.
In de winkel hebben ze dus eerst artikel als retour genomen en daarna weer afgerekend en daarna kon de gratis doek erbij.

Jennie 23-10-2020

Ik zocht een opbergbox met een speciale maat. Deze had ik al eerder gekocht toen heeft de eigenaar van de winkel deze online besteld voor mij. Nu wilde ik van deze boxen meer en heb ik deze zelf online besteld en in de winkel aan laten komen. Hier zitten dan geen verzendkosten aan verbonden. Ook krijg je een track en tracé code zodat je weet wanneer je bestelling in de winkel is aan gekomen zodat je deze op kunt halen.

Peter 23-10-2020

Prima service, snel bezorgd en gratis ook nog. Gewoon in de lokale Blokker!

Janssen 23-10-2020

Online de eko 40 ltr afvalbak besteld. In de winkel eerst bekeken, maar de antraciete kleur was niet voorradig. Bestellen online ging eenvoudig, 2 dagen later werd hij al bezorgd. Erg fijne service!! Hoef je zelf niet te slepen!

Drama met vaatwasser 23-10-2020

Super onduidelijk wanneer het zou worden geleverd, slechte communicatie en uiteindelijk was het product niet meer op voorraad, wel al betaald...

Jan Emmem 23-10-2020

Fijne winkel, vriendelijke mensen en correct
geholpen.
Het door mij bestelde artikel stond klaar.
Volle tevredenheid

Sanijel 22-10-2020

Bestel NIKS online voor 22:00 besteld is morgen in huis?! DIT IS NIET ZO!! 1 week gewacht op mijn producten. Als je naar de winkel gaat kunnen ze je niet helpen omdat online los staat van de winkel. Je kunt daar niet retouneren niks niet! Erg slechte service, klantenservice is denk ik ergens in Curaçao gevestigd... kreeg constant een medewerker met een niet "hollands" accent. Voor mij 1e en laatste keer Blokker!

Maserxxl 22-10-2020

Product was scherp geprijsd en op tijd verzonden. Kreeg wel na ontvangst nog een mail dat de bestelling onderweg was, terwijl de bestelling al binnen was.

Ylin 22-10-2020

Het bestellen online was heel makkelijk en het ophalen vh product in de winkel, ging snelven simpel. De verkoopster was heel vriendelijk.

J. Dikoski 22-10-2020

Zeer tevreden, zondag bestelling in de Blokker webshop gezet en maandag de Senseo al in huis! Perfecte afhandeling!

Armando 22-10-2020

Ik heb voor Blokker gekozen omdat het een verscheidenheid aan producten heeft voor een goede prijs en kwaliteit. Het laatste item dat ik heb gekocht, een elektrische verwarmingsdeken, is erg goed.

Hester 22-10-2020

De bestelling was niet in de winkel aangekomen, de medewerker in de winkel heeft het keurig opgelost

AM Boerkamp 22-10-2020

Keukenmachine zondagavond besteld en maandag ochtend al in huis! Wat een super snelle levering. Ik was blij want ik kon meteen walnoten gaan hakken met de keukenmachine voor de taart die ik wilde maken!

Ana J. 21-10-2020

The experience to pick up on the shop was amazing!

The only problem of the product was that the size of the circle was not perfect with the measure and I had a tiny place to put it.
But from the rest I am really happy.

Francis 21-10-2020

Snel besteld , duidelijke website , snelle levering ! Aardige medewerkers , ruime parkeergelegenheid

Juut 21-10-2020

Gemakkelijk iets te zoeken, gebruikersvriendelijk, website is duidelijk
Wel jammer wanneer ik met app/ klantenkaart inlog en iets koop online, ik die punten niet bijgeschreven krijg op mijn app. Dus moet dan echt in winkel kopen/ betalen en app laten zien. Dat vind ik jammer. Want nu staat ook de bon niet bij mijn gegevens erbij en mis ik dus punten, terwijl het best groot bedrag was.

Dierenriemstraat groningen 21-10-2020

Zit er netjes uit klantvriendelijk personeel
Zit op een mooie plek
Je kunt altijd je auto kwijt

Hut 21-10-2020

Prima verwerking van de bestelling.
Je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling. Alleen jammer dat de punten van de bestelling niet meteen meetellen. Dit gaat pas in bij de volgende bestelling. Verder complimenten!!

Gijs 21-10-2020

3 kussenhoesjes online besteld, goede berichtgeving over verzending. Prima.
Maar wat een verspilling van ruimte met het verzenden, het kwam in een belachelijk grote doos. Daarom geen voldoende voor mij helaas.

Mariska 20-10-2020

Ik had online paraplu's besteld. Deze zouden op voorraad zijn. Dus netjes betaald. Kreeg een dag later een melding dat jullie ze niet hadden

Ria 20-10-2020

Mooie website. Snelle service. Snelle levering. Handig ophalen in de winkel.

NolH 20-10-2020

Na de bestelling on site ben ik de volgende dag naar de blokker winkel in SON gegaan daar werd ik zo af gezeken door de bedrijfsleider ( deze man ging mij op een kinderlijke wijze uitleggen dat het niet in orde is en dat die mij uit goed wil toch het bestelde mee wil geven maar dan heeft die op het eind van de dag wel een kas verschil als het hoofdkantoor het bedrag niet doorstuurt of zo iets ) ik bedoel ik bestel het item via de blokker website laat het item bezorgen in de winkel in SON reken het item af via IDEAL en ga het de volgende dag ophalen ( kan meestal al na 2 uur volgens jullie website ) wat is hier zo moeilijk aan.
Ik heb besloten om onmiddellijk mijn account op te zeggen en geen berichten meer van blokker te willen ontvangen. en nee ik zou de winkel in SON niet aanbevelen

Petra 20-10-2020

Ik heb online een gourmetpan besteld. Beschrijving klopte goed. Verder netjes op de hoogte gehouden van bestelproces.

theo 20-10-2020

ik heb ongeveer 3 maanden geleden een soeppan gekocht bij blokker,en afgelopen vrijdag 16 okt heb ik voor de 2de x soep gemaakt.toen ik zondag de pan ging afwassen zag ik dat er een scheur aan de zijkant zat.ik ben terug gegaan en heb de pan meegenomen.alleen ik had geen bon en ook niet met pin betaald maar met een vvvcadeaubon.die dame die mij hielp vond het geen probleem en riep haar leidinggevende erbij,en die zei,zoiets heb ik nog nooit gezien meestal scheurt het aan de onderkant,maar zonder discussie kon ik een andere soeppan uitzoeken en meenemen.....een dikke pluim voor de blokker in de ABC lange kerkstraat schiedam