Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Frits 12-06-2020

Bestellen van het artikel op de website gaat gemakkelijk en de volgende dag bezorgd.

BGW 12-06-2020

Allereerst gekeken naar het aanbod (pedaalemmers) daarna nog een weekje gewacht en vervolgens 30 procent korting gekregen. Een aangename verrassing.
Liever zou ik eerder op de hoogte worden gebracht van komende kortingsacties.

Shanna 12-06-2020

Shop is overzichtelijk, bezorging heel erg snel. Heb nu voor de tweede keer besteld en ben dik tevreden!

Koekie 12-06-2020

Op 1 juni heb ik een bestelling geplaatst. Er stond op de website dat je meestal na 14:00 uur het product kan ophalen. Volgende dag op 2 juni ben ik langs geweest in de winkel en die vertelde mij dat de producten naar mijn huisadres gestuurd zullen worden en dat ik nog even geduld moest hebben. Twee dagen later kreeg ik een mail dat de producten toch naar de winkel gestuurd zijn, terwijl de winkel naar klantenservice gebeld had en aangegeven dat het naar mijn huisadres gestuurd zou worden. Ik kreeg het gevoel dat ik van het muurtje naar het kastje gestuurd werd.

Voor de volgende keer zal ik niet meer online bestellen en het naar de winkel toe sturen.

Hanna 12-06-2020

Ik heb de afdruipmat en een mat voor de spoelbak van curver online besteld, en de bestelling werd heel snel afgewikkeld (ondanks corona!)
Dat was heel bijzonder, omdat sommige bestellingen soms lang op zich laten wachten.

Roos 12-06-2020

Het product dat ik besteld en betaald had bleek niet leverbaar. Gelukkig kreeg ik binnen een paar dagen geld terug; maar nu koop ik het liever in de winkel.

Belinda Beljaars 12-06-2020

Bij Blokker een mobiele airco online besteld en niemand uit mijn omgeving weet waar het waterreservoir zit wat geleegd moet worden als het lampje dat deze vol is. Ondanks messenger die ik stuurde, werd 3 dagen niet op gereageerd. Dan maar whatsapp, XXX van klantenservice Blokker het ook niet wordt ik doorgestuurd door haar naar Prinsessen. Maar Blokker heeft het bezorgd. Dus ik bestel NOOIT meer iets bij Blokker en raad het niemand aan👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻 Zij hadden zelf voorbij naar Princess moeten bellen

c. peters 12-06-2020

Goede informatie van de levering.EN goede afhandeling en ga er in de toekomst meer gebruik van maken

Hans 12-06-2020

Voor eenvoudige huishoudelijke artikelen denk je al snel in eerste instantie aan blokker. Voorheen zat er een winkel vlak in de buurt, maar die is niet meer. Dus dan maar online proberen en dat ging heel goed! Snel overzichtelijk vinden wat je moet hebben, bestellen en de volgende dag geleverd. Precies wat je van een webshop mag verwachten.
O ja, wat ik echt goed vond (normaal een kleine persoonlijke frustratie) is dat de doos waarin de spullen werden verzonden makkelijk op te vouwen was, zodat die ook makkelijk in een ondergrondse papiercontainer kon worden weggegooid. Geen gedoe dus met dozen die je net niet klein genoeg gevouwen krijgt om in de papiercontainer te passen.

Laura 12-06-2020

Via de webshop een ventilator besteld en al betaald, 2 dagen later kreeg ik de mail dat het artikel niet leverbaar was. Zelf de dichtstbijzijnde winkel gebeld en bleken er nog 12 stuks op voorraad te zijn. Klantenservice hierover gebeld, duurde eerst 30 minuten tot ik iemand aan de lijn kreeg. Uiteindelijk bleek de stornering van het geld niet stop te kunnen worden gezet en moest ik in de winkel maar opnieuw betalen en het geld afwachten, was 3 dagen later op de rekening. Op de webshop werd niks aangepast en bleef het artikel op voorraad staan. Slechte service en ervaring met webshop, daarentegen was het winkel personeel wel erg vriendelijk.

Stefan 11-06-2020

Was op zoek naar een grote tosti apparaat en heb deze gevonden via Google bij verschillende aanbieders. Ik heb voor Blokker gekozen omdat het online te bestellen is en Blokker ook een lokale winkel heeft voor als er problemen zijn met het apparaat. In het verleden ook goede ervaringen met Blokker.

Ramona 11-06-2020

Ik vond Lviv een mooi servies en wilde 36 artikelen bestellen.
Ten eerste vond in de site niet gebruiksvriendelijk en deed ik lang over de bestelling.
Ik was na circa 20 min klaar en betaalde gelijk via ideal ongeveer 140 euro.
Binnen 2uur kreeg ik een mail dat 58 euro werd terug betaald, er waren 12 artikelen niet in de winkel ( van de 36).
Gelijk heb ik een mail gestuurd dat ik een oplossing wilde, maar geen geld terug. Andere winkel, langer tijd wachten.

Geen reactie. Na 3 dagen kreeg ik het geld retour en heb ik gebeld. Klantenservice, 2 lokaties van blokker. Niemand kon helpen.
Ik kreeg weer een mail, nu werd nog 1 artikel retour gestort.

Ik heb via facebook en via de mail nogmaals 2x een reactie verstuurd. Geen reactie.

2 dagen later heb ik weer naar de klantenservice gebeld en mijn klacht ook uitgelegd. Weer de winkel gebeld en ik moest naar de winkel om mijn geld retour te krijgen.

Wat ben ik teleurgesteld! Zoveel bel minuten verspild en nog geen servies. Niemand kon/wilde helpen. Schandalig. Ik heb er geen woorden voor. Vandaar mijn cijfer een 1

Jas 11-06-2020

om 11u een bestelling geplaatst (nieuwe senseo) en gelijk maar betaald via Ideal
pas om 17.15u een mail van Blokker: foutje, kan niet geleverd worden, bestelling is door hen geannuleerd
Helaas kan gebeuren, jammer dat het zo lang moest duren terwijl digitaal alles zo snel kan gaan.
De volgende dag kijk ik hoopvol op mijn bankapp en verwacht dat Blokker mijn betaling wel terug had gestort. Maar nee, zo ook niet de dag daarn. Toen maar gebeld met klantenservice en daar vertelde de dame dat dat nou eenmaal 10 werkdagen kon duren als 'je' een bestelling annuleert...eh? ik heb niks geannueerd? Blokker heeft geannuleerd!
De dame moest het navragen en terwijl zij daar druk mee bezig was, kon ik gewoon nóg een keer zo'n zelfde Senseo apparaat bestellen. Dat heb ik natuurlijk niet gedaan, maar ik tót de Ideal-knop kon komen. Best beschamend dat deze fout langer dan nodig op de website heeft gestaan
Uiteindelijk kon dame me vertellen dat het geld binnen 3 werkdagen teruggestort werd en dat was de volgende dag gelukkig ook zo
maar schandalig dat ik actie moet ondernemen om mijn geld terug te vragen, terwijl Blokker zelf een fout op de website heeft staan en deze enkele dagen later nog niet verwijderd had
nee de webwinkel doe ik niet meer
de fysieke winkel wel! die is fijn op de Stada en de Woonboulevard XL in Breda

Ruud van Koesveld 11-06-2020

2 keer een prullenbak ontvangen met deuken, en nu maar hopen dat de 3e geen deuken heeft, drama, en dat voor 79 Euro

Kees 11-06-2020

Blokker bleek enige winkel voor Pickwick 50 cl glazen. Waren uitverkocht en ik kreeg netjes mail toen ze weer op voorraad waren. Fluks besteld en snel geleverd. Geen gedoe, gewoon goed.

Peter 11-06-2020

Een keer bij Blokker besteld in plaats van automatisch bij CoolBlue. Prima ervaring, doos (AirFryer) opgehaald in de winkel waar hij klaar lag. Snel en handig, ga ik vaker doen.

TvCronenburg. 11-06-2020

Heel duidelijk en gebruikersvriendelijk..
Was net wat ik zocht,ben er zeer tevreden over de friteuse.

B.Hertroys 11-06-2020

De shop is wel goed maar de verzending was ik niet over tevreden , 3 mailtjes gehad dat het gebracht zou worden, gewacht en na 3 dagen werd het gebracht

j.m.brehler 11-06-2020

Heb voor de shop gekozen omdat het door mij gewenste artikel in de winkel niet meer te koop is.
M.a.w. ik was gedwongen tot online kopen. De site was duidelijk en ik had het artikel snel gevonden.

Jim 11-06-2020

omdat, zoals altijd, blokker goed prijs/kwaliteit heeft en on-line werkt super snel en makkelijk en helemaal nu in corona tijd

Y 11-06-2020

verliep eenvoudig goed vlot geen problemen goed product prijs kwaliteit verhouding

kimberly 11-06-2020

Ik vind de webshop duidelijk, overzichtelijk en fijn in gebruik. Ik heb ervoorgekozen om bij jullie te bestellen omdat ik erg tevreden ben met de kwaliteit van de producten uit jullie assortiment. Ik heb oa 2 curver was manden besteld. Deze kreeg ik met een week leverd, maar helaas zonder dekels. Ik belde met de klantenservice, hier heb ik lang in de wacgtrij gestaan, maar werd zeer netjes en oplossingsgericht geholpen. Een uur later stond ik in de blokker winkel in alphen ad rijn herenhof en kon ik netjes 2 deksels ophalen. Alles was netjes doorgegevn, duidelijk en vriendelijk. Ik ben zeer tevreden!

TvCronenburg. 11-06-2020

Heel gebruiksvriendelijk, net wat ik zocht.
Goede en juiste aflevering, zeer tevreden.

Marion 11-06-2020

Ik had een spiegel laten bezorgen in de winkel, helaas was deze tijdens transport naar de winkel al gesneuveld.
Na een kort telefoontje met de klantenservice werd er zonder gedoe, retouren of formulieren een nieuwe spiegel opgestuurd. Erg prettig!

Vergine 11-06-2020

Korte leveringstijd, was niet voorradig in de winkel. Vlotte en nette levering, zeker in deze drukke tijd.