Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 182 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Annet Van der kooy 10-04-2023

Ik was op zoek naar een degelijke voorraadkast , vond op de overzichtelijke site van Blokker een mooie kast voor een redelijke prijs. De kast werd 3 dagen na mijn bestelling gebracht door het Belgisch bedrijf Belomax. Zonder Blokker had ik dit bedrijf niet gevonden. Superblij met de mogelijkheid om op een makkelijke manier iets te bestellen waar je nog jaren plezier van hebt.

Mariet Mraz 09-04-2023

Het was voor mij de eerste keer dat ik in dit filiaal kwam,en ook dat ik een bestelling hier heb geplaatst ,bestelling is mooi op tijd aangekomen in de winkel,we zijn heel goed op de hoogte gehouden door blokker via mail,in de winkel ondanks de drukte voor Pasen werd er toch genoeg tijd besteed aan de klanten.dus was helemaal toppie.

Elly Mol 09-04-2023

Precies de bestelling die ik besteld had,heel snel en correct verlopen !!
Best een stukje gemak om dit via internet te doen,gemakkelijk als ze het thuisbrengen.

Noot 08-04-2023

Buitengewoon klantvriendelijk behandeld met veel aandacht voor klant en product.

Marlien 06-04-2023

Mijn bestelling (een koelkastje) bij Blokker was makkelijk te plaatsen en werd binnen 2 dagen geleverd. De site werkt goed en de klantenservice is ook goed! Koelkast werkt prima en door de prijs al helemaal. Kortom: ik raad Blokker aan :)

H.F. 05-04-2023

Ik had online betaalbare bloempotten bij Blokker gekocht en ze in een filiaal laten leveren. Terwijl ik dacht dat er ergens in het proces wel iets fout zou gaan, liep alles gesmeerd. Ze waren op voorraad, het stond keurig op mijn naam en de winkelmedewerkster kon ze zo, zonder moeilijkheden pakken. Eindelijk weer eens iets zonder problemen!

Anita 04-04-2023

Goed omschreven product met een mooi prijskaartje... Snelle verzending, goed verpakt... Ziet er ook mooi uit, erg blij mee, een aanrader!!!

Nelly 04-04-2023

Goede en snelle service, zondag bestelling geplaatst en dinsdag gebracht ! Heel gemakkelijk

Rita 03-04-2023

Een prettige winkel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede (eigen merk) producten die bovendien in de winkel dan wel online praktisch direct beschikbaar zijn

Joke 01-04-2023

Gemakkelijk te bestellen en snelle levering. Het artikel is gemakkelijk in elkaar te zetten en gelijk klaar voor gebruik!!! Super!!!

Tiety 01-04-2023

als ik het heb besteld, weet ik zeker dat ik niet tevergeefs in de winkel kom

Marian 01-04-2023

Makkelijk op internet bestellen ,betalen en volgende dag bij winkel naar keuze ophalen 👍

Jhaase 01-04-2023

De bestelling ging heel soepel en de bestelling was de volgende dag al in het blokker filiaal in onze woonplaats.
Super goede service

Anneke 31-03-2023

De wokpan was bij Blokker goedkoper dan bij andere webshops en ook de juiste maat.

Jw 31-03-2023

Blokker heeft altijd leuke aanbiedingen de levering is snel ben erg tevreden

E. de Wit 29-03-2023

Snel besteld en snel geleverd. Bovendien de mogelijkheid om het product in de winkel op te halen wanneer het mij schikt.

Lies 29-03-2023

nette en gebruiksvriendelijke site. Prima prijzen en snelle levering (1 en 2 dagen)

Annie 29-03-2023

Ik vind Blokker een fijne winkel.Ik kom er graagJa ze hebben er van alles.Nu online ook fijn prettig om te kijken.

Dick de Bruin 28-03-2023

Prachtige winkel,met vakkundig personeel die goed advies geven.
Ik ben vaste klant in deze winkel
Heb vorige week een Blokker magnetron gekocht.doet het prima
Ben ontzettend blij met deze winkel in Ridderkerk/Slikkerveer

jm puts 28-03-2023

De levering was ondanks de grootte van het pakket snel en goed verzorgd.
De levertijd werd duidelijk vermeld en het pakket was goed te volgen.

Rodie 27-03-2023

Makkelijk iets op de site te vinden. Kan soms het artikel de volgende dag in de winkel bij mij in de buurt halen

Mariska 27-03-2023

Online bestellen en in de winkel afhalen, geweldig. Ook als er iets niet goed zou zijn met t product kun je naar de winkel terug om t op te lossen. En dit gaat net zo snel als of sneller nog als thuis bezorgen door pakketbezorgers.
Tot nu toe fijne ervaring met de blokker winkel.

Frank M 27-03-2023

Het gaat niet over de shop of de site, maar dit blokker filiaal is gewoon erg goed. Meerdere keren hebben ze ons al geholpen met antwoorden op onze vragen enz. We gingen een nieuw koffiezetapparaat kopen en gelijk een stofzuiger ( de oude was ter zielen)
Uitleg over de diverse modellen was goed. DE punten makkelijk ingeleverd. De stofzuiger welke we kochten was niet voorradig maar de verkoopster bestelde die gelijk en vlot op haar scherm in de winkel.
De volgende dag voor in de avond werd hij al gebracht.

Jan 27-03-2023

Mooi product van goede kwaliteit en niet te duur, voor Philips scheerapparaat.

Blanca 26-03-2023

Prices are very good, lots of products available, but I was very happy for the next day delivery (for real!) and the exact time given for the delivery. Great service.