Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 188 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Lijntje 21-04-2020

Het was goed te vinden via de website, maar ook in de winkel blokker op de keesomstraat in Ede. Snelle service want volgende dag waren mijn pannen in huis. Top

Savera 21-04-2020

Erg leuke tafeltjes besteld om de planten op te zetten. Helaas klopte de beschrijving niet helemaal waardoor dat wel een minpuntje was. Echter hebben wij ze wel gehouden.
Dankzij het virus deed de verzending en bezorging er langer over dan normaal. Ik weet dus niet hoe snel ze normaal gesproken kunnen leveren. Dit was aangegeven dus dit wisten wij gelukkig van te voren.

Silvia Müller 21-04-2020

Heel makkelijk om te zoeken en te bestellen. Betalen lukte zonder problemen. Goed en veilig verpakt. Bestelling precies wat ik verwacht had. Super blij. 👍 bedankt voor de goede service.

Lex 21-04-2020

Ondanks de corona een snelle levering.
Ook de cash back was bijzonder snel afgehandeld.

Dora 21-04-2020

Ik heb voor de eerste keer online bij Blokker geshopt.
Noodgedwongen omdat ik door het Coronavirus niet zelf kan gaan winkelen. Alles ging naar wens. De website gaf heldere informatie, de service was prima en mijn dochter heeft de bestelling opgehaald. Blokker krijgt van mij een 9.

Leo 21-04-2020

Tondeuse gekocht en snel geleverd.
Goede communicatie. Aanrader voor aanschaf van o. a. huishoudelijke apparaten.

Raymond 21-04-2020

Ruime keuze, en snelle levering. Cijfer wordt negatief beïnvloed door ZEER slechte verpakking. Aangeschafte dure /zware keukenmachine zat in gedeukte niet opgevulde doos. Foto's gemaakt, kan deze helaas niet in review plaatsen.

Ben 21-04-2020

Gezien de corona omstandigheden hebben wij online een Philips koffiezetapparaat besteld

Op zichzelf is zou het uitstekend zijn maar op het moment dat ik een koffiezet apparaat van Philips besteld was er een actie dat er gratis een pak DE koffie bij zou zitten maar helaas hij ontbrak en nu is het apparaat alleen nog maar in de winkel verkrijgbaar en daar gaan we helaas niet naar toe. Maar onze ervaring met deze winkel en Blokker is uitstekend dus dan een 10

Heleen 21-04-2020

Kreeg nadat ik besteld had een mailtje dat het product niet voorradig was. Waarom was dat niet gelijk zichtbaar? Vervolgens moest ik nog 10: dagen wachten op terugbetaling van het bedrag.

Driessen 21-04-2020

Producten makkelijk te vinden.
Snelle levering.

Alleen met de retour is wat mis gegaan. Door defect product, het teruggestuurd (na telefonisch contact ,netjes geholpen)
Wilde graag het zelfde product weer ontvangen, aangegeven op retourformulier (dat werd mij ook geadviseerd),maar helaas. Wel geld terug, maar geen nieuw produkt ontvangen!! :(

Toch maar weer gebeld, kan het product toch geleverd worden, maar natuurlijk niet tegen de aanbieding waar ik het voor gekocht heb!!
Het verschil wordt aangeboden in een cadeaukaart. Jammer

Ik kijk wel even online, misschien maar ergens anders bestellen of wachten op een aanbieding.

Ed Reijoon 21-04-2020

Duidelijke webshop, zinvolle producten van over het algemeen zeer goede producten en breed assortiment.

Roger 21-04-2020

Overzichtelijk, ruim aanbod en snelle levering, goed verpakt.

Bakker 21-04-2020

Duidelijke transparante webshop.
Navigatie makkelijk in gebruik.
Eenvoudig betalen.
Hielden zich aan de aangegeven levertijd.

cees speek 21-04-2020

Ik wilde een tondeuse kopen maar die was niet in voorraad.
Dus via internet besteld.
De winkel is goed uitgerust en de bediening is uitstekend.

IR 21-04-2020

Gekozen voor Blokker omdat zij het product wat wij zochten op voorraad hadden en tegen een nette prijs.

Ilona 20-04-2020

Duidelijke beschrijving van het product op de website. Snelle levering. Product prima in orde.

Fam Scholtes 20-04-2020

Beschikbaarheid van het product en snelheid afhandeling. Ophalen bij lokale blokker

Brigitte 20-04-2020

De prijs van het artikel was goed. Het werd netjes ingepakt en snel geleverd. De communicatie over de levering was prima.

Ed 20-04-2020

Ik denk dat Blokker de beste service biedt die ik ooit in een winkel heb mogen genieten. Echt super goed, zowel bij online bestellingen als in de winkels.

Frank 20-04-2020

bestelde artikel was niet voorradig / kon niet meer geleverd worden. Kreeg wel direct een email hierover.
De betaling was al verricht en zou worden teruggestord. dit is nu anderhalve week geleden maar nog niets gezien en geen reactie op mijn email. Jammer.

Jan 20-04-2020

Het bestelde product was snel volgens afspraak geleverd.
In de winkel bij het afhalen zeer vriendelijke afhandeling incl controle of het juiste product geleverd was.

Marco 20-04-2020

Product goed ontvangen, dus dat doet aan alle verwachtingen. Maar tussen bestelling en ontvangst heeft bijna een week gezeten, dat was iets minder.

Ada 20-04-2020

ik wacht nog steeds op teruggave van een betaald bedrag, aangezien mijn product niet meer voorradig was en niet is geleverd

Theo 20-04-2020

Ik kon het artikel alleen via de site bestellen omdat de winkels deze niet meer in voorraad hebben. Om aan het minimum bedrag te komen moest ik iets extra bestellen. Dit bleek later uit de winkelvoorraad te komen waar ik mijn bestelling zou afhalen. Hierdoor waren er 2 'leveringen'. Beetje omslachtig maar prima in orde gekomen.

janet 20-04-2020

kocht 3 puzzels, die momenteel populair zijn, voor een heel gunstige prijs; bij bol.com zijn ze een tientje per stuk duurder! Bezorging was supersnel.