Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

R 02-06-2020

Teleurgesteld, ik heb een keukenmachine gekocht online maar was verkeerde mijn fout. Maar naar blokker geweest in sdam om het om te ruilen dat mocht maar naar mijn verbazing was de keukenmachine daar 19 euro goedkoper dan online schandalig dit .. voor mij nooit meer online bij jullie bestellen . Het bedrag was boven de 90 euro. En in de winkel was het iets meer dan 70 euro.

Marjanekke 02-06-2020

makkelijk bestellen, vlotte levering volgens afspraak........................

Marjolein van Loenen 02-06-2020

Goede producten, snelle levering en zeker voor herhaling vatbaar. Keuken gadgets bevallen prima!

AdW 02-06-2020

4 stoelen besteld met 4 kussens. Krijg doodleuk een mailtje dat ze in plaats van 4 stoelen maar één stoel gaan leveren. Wel met 4 kussens. Direct gebeld, 45 minuten in de wacht. Aardige dame, maar bestelling niet meer te annuleren, moest hem maar weigeren als de PostNL voor de deur staat...

Jan ToS 02-06-2020

Ik kon het artikel snel vinden en de levering was conform melding en verwachting. Super.

tuinstoelen 02-06-2020

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Heel slecht. Zal niet gauw meer iets bij jullie bestellen

L 02-06-2020

Op de website staat dat er binnen een paar uur een mail komt van de winkel dat artikel opgehaald kan worden.
Deze mail na 4 dagen nog niet gezien. Wel via post.nl gezien dat artikel binnen was.
Dit zou beter kunnen vanuit Blokker. (of tekst op website veranderen)

Paula 02-06-2020

Verkeerde artikel ontvangen, dat verdient een onvoldoende.
Gebeld met klantenservice en werd direct gerectificeerd en het goede artikel is nagezonden.
Dus toch nog een 6 vanwege de vriendelijke en correcte behandeling van de klantenservice.

Sacha 02-06-2020

slecht niet bereikbaar en nog steeds na 2 maanden niets ontvangen en wordt maar via messenger na een paar dagen kort geantwoord maar nog steeds niets concreets alleen maar wachten wachten en wachten

Leny Tetteroo 02-06-2020

Leverring duurt nu al bijna 10 dagen, te lang en te onduidelijk. Ik had de bestelling van 4 stoelen eerder nodig voor een feestje. Op 22-05 besteld...hopelijk komen ze vandaag.

Wok pan 02-06-2020

Omdat het in de winkel veel te druk was, online een tefal wok besteld uit de aanbieding. Helaas bij aankomst is de pan aan 1 kant ingedeukt en niet meer rond, na 10 minuten in de wacht contact met medewerker, ik mocht de pan in de winkel omruilen en werd in de wacht gezet om te kijken of ze daar nog wouden (zonder vragen of ik dit zou willen).. Ik bestelde juist online omdat ik niet naar de winkel wou.. dan kon ik retour sturen via post nl en nieuwe bestellen, helaas had ik de pan echt nodig en ben ik maar met de kromme wok gaan koken

L. Gons 02-06-2020

Ik wil het artikel gewoon in de winkel kopen. Dat ka niet het moet via de webshop. In de webshop staat dat het artikel met 1 a 2 dagen geleverd zal worden. Bij de bevestiging staat als levertijd 3 a 5 dagen. Als ik bel om te zeggen dat het dan te lang duurt en dat ik wil annuleren kan dat niet. Het artikel moet eerst komen en kan dan pas terug.

Chrissy 02-06-2020

Snelle levering, goede producten. Ik heb een product terug gestuurd en het reeds betaalde bedrag was super snel op mijn rekening terug gestort.

xxx 02-06-2020

De bezorging was redelijk snel, het (niet huis-) artikel prima, wat kan ik meer zeggen?

Rochelle 02-06-2020

Snelle levering. Product van goede kwaliteit. En alle info netjes via de mail ontvangen.

Pieter de Jong 02-06-2020

+ Goedkoopste parasol
+ Goede kwaliteit
-/- Latere levering dan toegezegd
-/- Geen duidelijkheid over de vertraging
-/- Geen reactie op mailtje hierover met mijn vraag hierover
Dan toch liever wat meer betalen voor meer zekerheid

Milangela 02-06-2020

Slecht, bestelde product is niet leverbaar, had meteen erbij moeten staan ipv eerst bestelling plaatsen en afrekenen en daarna pas melding ( mail) van niet meer leverbaar.. slecht, heel slecht!!!

Jaap 02-06-2020

Prima . Bestelling werd goed afgehandeld. Steeds email over de stand van aflevering.

RM 02-06-2020

Als je gevonden hebt wat je nodig hebt, is Blokker een prima winkel. Snelle verzending, genoeg betaal mogelijkheden. Zelfs in Corona tijd de volgende dag alles in huis; dat is top.
Voordat je dat echter gevonden hebt, moet je door een webshop die eigenlijk heel erg doet denken aan de blokkers van weleer; vol, onoverzichtelijk, lastig vinden wat je zoekt. Het enige wat mist is dat je thuis niet de reuk hebt van alle geurkaarsen bij elkaar die zo kenmerkend was.
Zeker het feit dat de ‘andere verkopers’ hun goederen vaak niet goed of eenduidig hebben ingevoerd helpt niet. Conclusie; ook online ga ik alleen maar de Blokker als alle andere webshops het niet hebben.

Ronald Schilt 02-06-2020

Je besteld papieren handdoeken waar een levertijd bij staat aangegeven om enkele dagen later een email te ontvangen dat ze niet geleverd kunnen worden en het geld wordt teruggestort. Daar heb je toch niets aan.

Hanim 02-06-2020

Ik heb twee keer het product besteld en betaald wat ik wilde. Bijde keren stond dat het product op voorraad was in de desbetreffende winkels. Helaas heb ik later mail ontvangen dat de artikel niet op voorraad is.

Nenz 02-06-2020

Bestellen was zeer eenvoudig en het artikel werd op de afgesproken datum netjes afgeleverd.

tevredenklant 01-06-2020

Heldere website, eenvoudig in te vullen. Laten bezorgen bij een Blokker in de buurt.

Tiny Roedolf 01-06-2020

Heb mijn bestelling via het internet gedaan, hoefde hem alleen in de winkel op te halen.
Twee medewerkers van Blokker zijn een half uur aan het zoeken geweest , voordat de internet bestelling boven water was.
Dit valt onder de noemer eens maar nooit meer.
Hoop een winkel te ondersteunen die heel lang bestaat.

Andrew 01-06-2020

Veel keus voor een goede prijs en ik kon een artikel zonder problemen omruilen. Prima service!