Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Yoanna 16-12-2022

Very easy to order on the website. The assortment of products is wide and there is always a choice. The delivery was fast - next day delivery. The products received are of great quality and value.

Jan 14-12-2022

Het gemak om via internet te bestellen, de mailtjes over de bestelling en last but not least: de behulpzaamheid en vriendelijkheid van het personeel van Blokker Badhoevedorp.

Ingrid 14-12-2022

Het product was breekbaar maar er was niks beschadigd dus heel geleverd, het was goed ingepakt. Verder was het product snel binnen.
Ben gewoon heel erg tevreden.

Andrea 14-12-2022

Koffie bestelling kon al heel snel worden afgehaald . Vriendelijke winkelmedewerker, goede service!!
Altijd goed en vertrouwd.

Stella 13-12-2022

In de winkel hadden ze niet het gewenste product. De verkoopster gaf informatie dat het product online wel in voorraad was en vroeg of ze het voor mij kon bestellen. Uitzonderlijke vriendelijke en goede service.

MJWM 13-12-2022

Bestellen gaat gemakkelijk, informatievoorziening prima en ophalen in dichtsbijzijnde vestiging als je toch boodschappen gaat doen!

Anneke 13-12-2022

Je wordt goed en vriendelijk geholpen bij Blokker de service en garantie is goed .. en bestellingen zijn er snel ..

Agneta 12-12-2022

Het personeel bij Blokker is echt vriendelijk en zeer behulpzaam. Wat zij niet in hun winkel hebben wordt bij een ander filiaal opgehaald. Hun website is duidelijk en het bestellen gaat gemakkelijk. De bezorging op dag en tijdstip welk mij uitkomt

weer aan de koffie..... 12-12-2022

Philips SENSEO® Original koffiepadmachine HD6553/20 lichtblauw besteld.
Apparaat zelf is sterk verbeterd sinds de 2012 uitvoering.
De volgende dag bezorgd en weer aan de koffie
super..........

Tiny 11-12-2022

Vriendelijk personeel in Blokker Leeuwarden. Fijn dat zwaar pakket thuis bezorgd kan worden, heel vlot ook 1dag later.

Hanny 11-12-2022

Duidelijke website - snelheid van afhandelen en prettig geholpen bij afhalen van m’n bestelling in de winkel. Top!

Daisy 11-12-2022

Ik zocht een electrisch deken vond hem razendsnel op blokker snel en makkelijk besteld en de volgende avond al warm op mijn bed heerlijk. Top service goede communicatie gewoon goed dankjewel!

Anne 10-12-2022

Zeer prettige manier van bestellen, goede en kloppende berichtgeving tijdens bestellings proces. En ik vind het fijn om de bestelling op mijn tijd op te halen. Artikel was goed verpakt, ook zeker niet onbelangrijk. Dus tevreden!

Mafalda 10-12-2022

Ik heb voor Blokker online gekozen, omdat het product bij Blokker online te vinden is. Ik heb vaker producten gekocht in de fysieke winkel. Mijn keuken bestaat bijna helemaal uit producten van Blokker. Het is meestal de eerste keus wanneer het komt om een keuken- product of apparaat dat gekocht moet worden. Daarom was het niet moeilijk om een keuze te maken. Ik bezoek meestal de fysieke winkel, want die is echt gezellig om te winkelen. Sommige dingen kan je alleen online vinden, zoals deze keer met het gewenste Ster Kerstboom Piek. Ben erg tevreden met de aankoop. Hoefde ook geen verzendkosten te betalen.

L. Harmsen 09-12-2022

Afgebroken dure dweil. Ivm ziekte heb ik het online besteld en deze nodig omdat ik geen kracht heb en dus ook niet kan wringen. ordernummer #99103428799. Deze is afgebroken, klantenservice bied geen oplossing. Ik zou op zoek moeten naar een winkel, die die gaan bepalen hoe of wat. Ik heb met een reden online besteld, ik ben niet mobiel genoeg. Belachelijk dit!

Ingrid 09-12-2022

Bij de Blokker winkel wordt je altijd goed geholpen. Zijn vriendelijk, proberen altijd mee te denken in oplossingen.

Sandra 09-12-2022

Goede site en erg snelle levering producten goed ingepakt en ook erg mooie producten site is goed duidelijk

Jouke 08-12-2022

De bestelling was makkelijk en snel online te plaatsen: het spel Kolonisten van Catan. Ophalen in een winkel in de buurt. Het lag snel (zoals aangegeven dezelfde dag) klaar, zonder kosten. Het spel had de laagste prijs, wat mij enigszins verbaasde van Blokker!

Franca 08-12-2022

Uitermate goed geïnformeerd, ook omdat het maar om een kaasschaaf ging. Blijkt een superfijne kaasschaaf te zijn. Dan nog een wasrek geretourneerd en kon ter plekke een nieuwe bestellen, online, die ik de dag erop al kon halen. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer tevreden.

Adri 07-12-2022

Nieuwe braadpan besteld omdat de oude niet meer voldeed.
Mooi braadpan gevonden bij Blokker en ook nog eens tegen een goede prijs.
Na 2 dagen in huis en klaar voor gebruik.

Carine 07-12-2022

Gebruiksvriendelijke site, goede producten en een uitstekende prijs. Ik bestel vaker bij Blokker, omdat het assortiment breed en diep is en de winkel betrouwbaar is.

Frits 07-12-2022

Zeer correct zoals belooft , en snel in de opgegeven winkel waarna wij gelijk op de hoogte werden gebracht dat het opgehaald kon worden. snelle afhandeling in de winkel en zeer beleeft. Door Blokker producten nog nooit teleurgesteld , dus vertrouwen.

Ria de V. 07-12-2022

Ben zeer blij met de snelle levering de ruime keus en de betaalbaarheid. .
Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Ga voor de volgende aankoop eerst weer naar Blokker.

Kyra 06-12-2022

Ik had een mooie aanbieding bij Blokker gezien op de site. Ik moest het wel halen. Maar de vriendelijkheid en de behulpzaamheid maakte dit de moeite waard!

Wim 06-12-2022

Het bestelde artikel voldoet geheel aan mijn verwachting. Snelle levering en goed verpakt. Super.