Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 189 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Anniek 17-05-2020

Duidelijk en overzichtelijke site, snelle service bij verwerking van bestelling en afhandeling daarvan en vriendelijke medewerkers!

martin 17-05-2020

ik word heel goed geholpen hier een tien met een griffel voor het personeel

Karin Remkes 17-05-2020

Jullie gaven aan dat de bestelling 3 tot 5 dagen op zich kon laten wachten i.v.m. de corona-crisis. Het wachten heeft echter anderhalve week geduurd. Was voor mij echter geen probleem. Ik ben erg blij met mijn wasrekken.

Ans 17-05-2020

Vriendelijk bediening en goede uitleg van apparaat. Prettige open winkel aanrader.

Stefan 17-05-2020

Levering gewoon zoals het hoort. Helaas geen “vandaag besteld, morgen binnen”, maar dat staat duidelijk op de website.

Esmy 17-05-2020

Ik bestel een pan die volgens de site leverbaar is. Betaal. En een paar dagen later wordt mijn geld terug gestort en de bestelling geannuleerd. Beetje balen want ijn de winkel kon ik hem niet vinden.

Janet 17-05-2020

Op de webshop dingen bestellen kan prima, alleen in de winkel (seinhorst Hilversum) snapt de bedrijfsleidster niet hoe het werkt!! En is dan zelfs erg onaardig als je haar tegenspreekt.
Volgens haar is 't zo :bestel op de website: haal op watvo dat moment in de winkel voorradig is en voor de rest vd bestelling g word je geld terug gestort
Paar keer klantenservice gebeld waar ze dus zeiden dat 't wel kwam,, maar dat ik daar geen bericht over kreeg. Uiteindelijk goed gekomen, 2e gedeelte zaterdag opgehaald en op zondag 5 uur sochtends bericht gekregen dat mijn bestelling binnen was bij blokker seinhorst. Om 11 weer mail dat ik 't afgehaald had!!
Er klopt dus nergens iets van, als je geduld hebt komt 't goed (klantenservice 3 x bellen ongeveer 70 minuten) Wel heel tevreden met mijn aankoop, vandaar de kleine 6

Manon 17-05-2020

De producten zijn van goede kwaliteit en worden netjes ingepakt geleverd. Ik vind de levertijd van 3 tot 5 werkdagen wel wat aan de lange kant.

Daan 17-05-2020

Fijne winkel, goed assortiment, online shoppen en afhalen in de winkel werkt prima.

R 17-05-2020

Komen afspraak na en goed op tijd als er wat is laten ze het ook tijdig weten

An 17-05-2020

Ik wilde online een product van 7 euro kopen dat Ik echt nodig had en dat lastig te vinden is. Een Blokker een paar gemeenten verderop har het, dus ik wilde het bestellen. Minimale bestelwaarde moest echter 15 euro Zijn, dus nog wat ‘extra’s’ erbij besteld (verplicht). Alles besteld en betaald, krijg ik tijdje erna melding dat product dat ik nodig heb niet op voorraad is en geannuleerd en terugbetaald wordt. Meteen klantenservice bericht dat ik dan de HELE bestelling wilde annuleren (ik ga niet voor vuilniszakken die ik als extra had besteld) naar een Blokker een paar plaatsen verder rijden. Annuleren kon niet, super irritant!

Henri 17-05-2020

goede uitgebreide shop en had precies wat ik nodig had.
Helaas door de drukte iets later geleverd dan verwacht

Arie 17-05-2020

Ik had bij blokker online een bestelling geplaatst, die ik dan bij de winkel op zou halen.
Ten eerste was de bevestigingsmail onduidelijk: als levertijd werd de volgende dag vermeld, en 5-7 werkdagen en dat ik een mailtje zou ontvangen als de bestelling binnen was. Na een week nog niets gehoord, dus ben ik naar de winkel gegaan om te informeren. Die hebben gebeld en de bestelling zou (alsnog) verzonden worden. Aan de track-en-trace code kon je zien dat de bestelling later die dag pas was aangemeld bij post-nl. De bestelling is dus een week lang blijven liggen, waarschijnlijk vergeten. Uiteindelijk wel op kunnen halen in de winkel.
De winkel zelf leverde prima service, Blokker totaal niet. Er was geen begeleidend briefje of iets van excuus van Blokker.

Cindy 17-05-2020

Bestelling online gedaan en betaald. Vervolgens 2 dagen later mail dat product niet geleverd kan worden omdat er geen voorraad is en het geld wordt teruggestort. Betrof een verjaardagscadeau, waardoor dit nu met spoed in de winkel gehaald moest worden.

WM 17-05-2020

Snelle en juiste informatie na telefonisch contact, met doorverwijzing naar webwinkel. Prima en klantvriendelijk contact bij afhaling van bestelling in de winkel. Perfecte ervaring

Thamara 17-05-2020

De webshop is goed overzichtelijk, en ook in de corona tijd een snelle levering.
Nette simpele uitleg van de klantenservice over hun corona regels.

Lippi 17-05-2020

Very good Quality and Quick Delivery. Everything was perfect. I can totally recommend.

Bob 17-05-2020

Helaas heb ik geen track en tracé ontvangen. In de winkel wist men niet goed hoe men daar mee om moest gaan en moest ik zelf de klantenservice bellen. Tijdens het bestellen geen mogelijkheid tot thuis bezorgen. Een week moeten wachten tot het in de winkel geleverd werd

Raymon 17-05-2020

Omslachtig bestelproces. Kon alleen afgehaald worden en in het winkelmandje bleek dat ze niet op de locatie op voorraad waren die eerst bij het product stonden. Kon het dus bij 2 verschillende winkels ophalen. Zou 2 uur na openingstijd kunnen en vervolgens kreeg ik een mail dat het 3-5 werkdagen zou duren. Contact met klantenservice opgenomen via mail en whatsapp en daar werd niet op gereageerd. Ook winkelvoorraad zou opgestuurd moeten kunnen worden, zeker in tijden van Corona, nu worden en mensen onnodig naar de winkels gestuurd. Producten uiteindelijk wel bij de 2 winkels opgehaald en ze bevallen zeker. Ging om een 6 kunststof manden en bij ander webshops waren ze bijna 2x zo duur.

G Flisijn 17-05-2020

Er was onduidelijkheid over de levering.
Gebeld naar Blokker 27 min gewacht voor ik iemand aan de telefoon kreeg.
Bij de bestelling was geen begeleidende brief over garantie, geen datum van aankoop.Het betrof een televisie.Gezien deze ervaring zal ik voortaan liever naar een winkel gaan.

annemarie 16-05-2020

ik heb betaald met vvv bonnen, maar ik had ook een blokker bon, Dat kon ik helaas niet combineren. Misschien in de toekomst, dat ik met 2 typen bonnen kan betalen

Bestelling nog steeds niet ontvangen. 16-05-2020

Ik heb op 5 mei een brabantia strijkplank besteld met ordernumner62080624 besteld (om kado te geven op vrijdag 15 mei)en nog steeds niet ontvangen, gelukkig met after pay dus ik heb nog niks betaald. De rekening van after pay moet 20 mei betaald zijn maar dat ga ik niet doen als ik mijn plank niet heb. Ik heb ondertussen al 2 x gemaild naar info@blokker.nl maar geen enkele respons, slechte service

Jo 16-05-2020

prima website, snel gevonden wat ik zocht. Kon het artikel in de winkel afhalen dat vond ik makkelijk.

S Lodema 16-05-2020

Heb een strijkplank besteld. Binnen een paar dagen thuis bezorgd! En precies op de afgesproken tijd. Paar dagen later, door onze goede ervaring met Blokker hebben we een parasolvoet besteld, wederom heel tevreden. En dan willen we t niet eens over de prijs hebben. Goede kwaliteit voor een vriendelijke prijs. vriendelijke groet van ons

willie 16-05-2020

de webshop van blokker is goed verzorgt en werkt makkelijk,
alleen wat ik besteld had een oven werd niet thuis bezorgd en kon je alleen afhalen in de winkel, en dat is toch wel onhandig als je geen auto heb, gelukkig kon mijn zoon hem uit de winkel ophalen.