Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Rita Janssen 29-08-2020

De site is gebruiksvriendelijk, je kan specifiek zoeken naar een artikel.
Snelle levering, " laten bezorgen in dichtstbijzijnde winkel"

Marthie 29-08-2020

Ik wilde artikelen online bestellen. Het lukte niet om de bestelling te voltooien. Me gestopt en in de winkel gevraagd. Bleek dat ik minimaal 15 euro moest bestellen. Ik kon dat niet makkelijk vinden op de site. Dat zou een verbetering zijn. Ik heb er iets bijbesteld. Daarna ging de levering supersnel en correct.

Rob Mulder 28-08-2020

Bij bestelling stond ruim op voorraad. Twee dagen later mail dat de ventilator niet te leveren is. Beetje jammer dit....

Peter 28-08-2020

De shop is duidelijk en de bestelde producten worden binnen de afgesproken tijd geleverd.

Anoniem 28-08-2020

Leuke acties en goede prijs-kwaliteitsverhouding. De website is overzichtelijk en biedt voldoende informatie over de producten. Daarnaast is de website gebruiksvriendelijk en kon ik snel vinden wat ik zocht.
De levering van de producten was super snel.

T. Smeenge 28-08-2020

Kwaliteit van het service was zwaar onvoldoende. Zeer teleurstellend dat een dergelijk proces niet beter gevolgd wordt. Het terugsturen ging wel probleemloos moet ik zeggen. Nu bij een concurrent een servies moeten aanschaffen. Veel onnodig werkt, tijd en geld gekost.
Zagen ook heel veel negatieve reacties op internet. Een bedrijf moet dan toch ingrijpen en niet blijven leveren? Onbegrijpelijk.

Jos Wijsen 28-08-2020

Goede, vlotte en correcte afhandeling. Waaróm via de Blokker webshop: In de Blokker-winkel hier in het dorp maakten ze achter de etalage reclame voor een Philips Senseo-apparaat. Dan mag ik veronderstellen dat men deze daar ook in huis heeft. Bij navraag aan het personeel was men, ons inziens, te lui om even in het magazijn te gaan kijken of er nog eentje voorradig was. Wij werden afgescheept met de mededeling dat het gevraagde niet in huis was. Vandaar de bestelling via de Blokker-webshop. Was zó gepiept en daags erna al in huis! Goed zo!

Ad wouters 28-08-2020

Heb het als zeer prettig ervaren goed overzicht van het product en waas het op voorraad stond, bestelling afgerond en 2 uur later staat het voor je klaar in de aangegeven winkel, wat erg belangrijk is zonder bezorgkosten

Eveline DD 28-08-2020

Top winkel, met Top producten en Super vriendelijk personeel. Had het me 10 jaar geleden gevraagd, dan was mijn antwoord minder positief geweest. Ik vind dat Blokker de afgelopen paar jaar énorm verbeterd is tot een prachtige winkel waar ik graag kom.

ROB 28-08-2020

Uiteraard goed het gekozen produckt lang naar gezocht en bevalt uitstekend het bezorgen eveneens geen probleem het had een 10 kunnen worden als er een berichtje over het bezorgdatum en tijdstip zou zijn geweest en ze stonden gewoon voor de deur

Finie 27-08-2020

Bestelling ging prima, afgehaald en bleek dat de verpakkingsdozen iets ingedeukt waren. De medewerkster opende in mijn bijzijn de dozen om te checken dat de inhoud niet beschadigd was, wat gelukkig niet zo was. Zeer netjes handelen vond ik.

Colette 27-08-2020

Blokker is altijd een goede winkel geweest. Helaas door niet op voorraad in de winkel, het product online besteld. Ik zou de webshop erg aanraden, als alternatief als het personeel je niet helpt in de winkel. Het enige nadeel van de webshop is, dat het gratis naar een winkel gestuurd wordt en voor 5,99 naar je thuis. Voor kleine apparaten zou mij denken dat dit niet uitmaakt en de conversie wordt er in de winkel ook niet meer van. Ik ben erg te vrede met het product!

Ariene 27-08-2020

enorm behulpzaam personeel, bestelling stond klaar en meedenken over nieuwe aankoop: top!

Arnout 27-08-2020

Bestelling geplaatst en afgerekend, om de dag erna te horen dat het belangrijkste item niet leverbaar is... zat ik daarna alleen nog met de dingen die ik niet echt nodog had.

Ricardo 27-08-2020

De webshop is overzichtelijk en duidelijk en ook zijn aanbieding in die week zichtbaar. De airfryer was voor 22.00 besteld en werd keurig de volgende dag geleverd. Ook werd de orginele doos netjes in een grote doos met luchtkussens bezorgd om beschadiging te voorkomen.

Emilia 27-08-2020

Snelle levering. Wat jammer was, de strijkplanken waren niet ingepakt. Er zat transparant plastic omheen dat bij 1 plank kapot was. Sws zat het plastic niet om de poten waardoor 1 poot was beschadigd.
Jammer.

Marianne 27-08-2020

Alles goed geregeld en volgens afspraak op de dag af in orde gekomen. Dat verdient een lintje!

Rebecca 27-08-2020

Snelle levering word goed geïnformeerd per mail en altijd genoeg voorraad op van alles dat is belangrijkste

Danique 26-08-2020

Blokker heeft een ruim aanbod en de meeste artikelen zijn vriendelijk geprijsd. Snelle levering.

cobie dusoswa van de wetering 26-08-2020

Ben in winkel leiden bevrijdingsplein geweest op zaterdag.Wilde een stofzuiger die niet op vooraad was.de online bestelservice deed het in de winkel niet.het meisje heeft het voor ons op haar eigen telefoon geregeld voor ons heel lief!

C. A. van Beek 26-08-2020

Airfryer kapot na half jaar, kreeg direct zonder probleem een nieuwe mee. Blokker Leek, erg vriendelijk personeel

Marga 26-08-2020

Deze bestelronde gekozen voor artikelen van Blokker zelf zoals altijd perfect verpakt en héél snel geleverd. Prima ervaring voor aantrekkelijke prijzen.

anoniem 26-08-2020

Serviessets 20 delig en 12 delig van Herman den Blijke besteld. Een aantal borden kwamen met vlekken aan. Contact gehad met de klantenservice die aangaf dat ik alleen met bevlekte borden terug kan naar de winkel om te ruilen. De rest uiteraard uitgepakt. Dus ik naar de winkel met de borden (moest iemand anders meenemen, want hoogzwanger). Daar aangekomen blijk de blokker niet dezelfde borden op voorraad te hebben, alleen de borden met een witte binnenkant. Het verzoek om alles retour te doen en opnieuw te bestellen. Thuis weer alles ingepakt, wat veel moeite kostte en weer terug naar de winkel voor de retour. Inmiddels waren we zo over de zeik dat we de hele sets niet meer wilde. En de garantie kon de winkelmedewerker niet geven dat de nieuwe bestelling onbevlekt was. Zou zo een grote bestelling zeker niet meer plaatsen bij blokker omwille de service en de manier van afhandelen. Voor sponzen en doekjes kan ik de blokker vinden maar that's it.

brigitte 26-08-2020

ik heb dit nu al drie keer ingevuld. Geloof dat het review programma , de zwakke schakel is.
Blokker is op huishoudelijk gebied een van de beste winkels. Tegenwoordig kun je ook online bestellingen doen en ja je hebt het snel in huis. Netjes en goed afgeleverd. Zonder bezorgkosten zou helemaal leuk zjn.

Jan 26-08-2020

Goede prijs kwaliteit en goede service met goed personeel ,is het een mooie winkel.