Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 189 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Joan 05-11-2022

Alles keurig kunnen bestellen en goed op de hoogte gehouden wanneer de pakketten aan kwamen

Tayyebe Katesari 05-11-2022

Duidelijke website, snelle bestelling en snelle levering, flexibel met levering , spullen met goede kwaliteit

Blij mens 05-11-2022

De shop heeft een mooie ruime uit straling en heeft een zeer ruim assortiment .
Wegens gezondheid redenen heb ik mijn bestelling een Leifheit dweilemmer compleet on line besteld en werd als zeer snel thuis bezorgd
Ben er blij mee

Judith 04-11-2022

Makkelijk te bestellen, juiste producten en zeer snelle levering, top bedrijf!

Jannet Zijlstra 04-11-2022

Bij Blokker vind ik altijd wat ik nodig heb aan huishoudelijke goederen, zeer tevree, ook de garantie 👍 Onlangs n Senseo gekocht online waar verschillende smaken koffiepads bij geleverd werden, meteen n feest met uitpakken 🥳

reits 04-11-2022

Op deze website gevonden wat ik zocht tegen een aantrekkelijke prijs en leveringsvoorwaarden..
Goede beschrijving van het artikel.
Snelle levering

Jjv 04-11-2022

Goed assortiment in goede prijs-kwaliteit verhouding. Gratis verzendkosten.

Tiny Smeets 03-11-2022

fijne winkel, behulpzaam personeel en zeer uitgebreide keuze in artikelen! Er is hier in de omgeving ook geen winkel die dit allemaal biedt. Je kunt op internet je keuze doen en betalen en dan vervolgens vlotjes je bestelling afhalen.

PeterAR 03-11-2022

Ruime keuze en eigen merk geen iets meer vertrouwen en zekerheid. Blokker geeft net iets meer met eigen merken lage prijs en goede kwaliteit. Ik ben ook zeer tevreden over deze aankoop

Cora 03-11-2022

Erg blij met Blokker. Heeft een groot assortiment aan producten. Duidelijke omschrijvingen en ovetzichtelijk.
Zocht een goede fohn van Philips. Genoeg keus hierin en mijn fohn gevonden. Erg blij mee, veel funties en niet te duur

Ange 02-11-2022

Via de site een brabantia afvalbak gemocht.
Blokker was de goedkoopste en produkt werd al na 1 dag gratis geleverd.
Prima service

Cora 02-11-2022

Op zondagavond besteld, ruime keuze producten. Op maandagmiddag afgehaald bij vriendelijke medewerkster.

RiaV48 01-11-2022

Ik vind blokker online prettig in gebruik en overzichtelijk. Ik heb gekozen voor blokker omdat ik een kwaliteit product wilde, ik kon kiezen voor levering thuis of ophalen in de winkel. Ik heb gekozen voor ophalen in de winkel omdat ik het product snel nodig had en ik kreeg dan ook een melding de andere dag en ik kon mijn bestelling netjes in doos al ophalen. Ik ben bijzonder tevreden over het bestel proces en de levering.

Coby 01-11-2022

Blokker is van oudsher de zaak die ik bezoek als ik iets van huishoudelijke aard nodig heb. Tegenwoordig doe ik dat ook steeds vaker online. Het boodschappenkarretje dat ik zocht vond ik bij Blokker online, maar was ook te krijgen bij winkels van Blokker rondom mijn woonplaats. Nadat ik de bestelling, die simpel en snel verliep, geplaatst had en daarbij de winkel van mijn keuze had vermeld, ontving ik na betaling, via de mail, een afhaalbevestiging waarmee ik een uur later het winkelkarretje heb opgehaald. Het ziet er goed uit en ik hoop dat ik er lang plezier van heb, niet alleen bij het shoppen, maar zeker ook bij de uitstapjes met de kleinkinderen

Alice 01-11-2022

Groot assortiment, altijd tevreden met de bestelde producten, en aantrekkelijke aanbiedingen, snelle levering. TOPPIE

Sandra 31-10-2022

Voor de winter kaarsen aangeschaft en hierbij gebruik gemaakt van de mooie aanbieding van Blokker (2 + 1 gratis).
Alles zeer goed ingepakt en de volgende dag al geleverd.

Deze kaarsen al eerder gehad en het zijn geweldige kaarsen, mooi van kleur en branden goed en lang.

Cora 31-10-2022

Titus 30-10-2022

Ruime keus in de winkel en webshop en een vlotte afhandeling van de bestelling

I. van Gelder 30-10-2022

Blokker online doet wat het belooft: de informatie over het produkt klopt en de levering is snel . Bovendien gaat het bestellen vlot en gemakkelijk.

Map 29-10-2022

Ik zou deze winkel aan iedereen aanbevelen, super service, kom er al 52 jaar voor allerlei

J. W. Bom-Nieuwenhuize 29-10-2022

Blokker krijgt van ons een 10.
Omdat je het bestelde artikel altijd kunt zien.
Het kontakt met de dames in de winkel is heel fijn.
Dus voor al je huishoudelijke spullen moet je bij Blokker zijn.

an v m 29-10-2022

produkt is besteld in het winkelfiliaal door medewerkster. is prima verlopen en snel af te halen

Willemijn 28-10-2022

Dacht dat het produkt niet zo goed zou zijn, de prijs gaf de doorslag dat ik het produkt gekocht hebt, en, het is een uitmuntend produkt, en zeker uitmuntend waar het voor is, heel blij mee.

Anja 27-10-2022

Bij veel plaatsen het product niet te verkrijgen. Bij Blokker wel kunnen bestellen, volgende dag in huis.

Tessa 26-10-2022

Op de website waren in tegenstelling tot in de winkel wel kleine pannen met een deksel zonder glas te bestellen. Daarnaast meteen een uitschuifbaar drooglijn van leifheit besteld. Fijn dat Blokker zoveel keus heeft.