Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Janneke 02-10-2023

Duidelijke en overzichtelijke site. Prijs/kwaliteit verhouding goed. bestelprocedure duidelijk. Snelle levering. Prima service

Marja 29-09-2023

Keurig verpakt en op tijd bezorgd goed op de hoogte gehouden van de bezorgtijd.
Echt een aanrader.

Inkey 29-09-2023

Van bestelling tot levering (lees: afhalen) prima in orde. Vlot verloop van het hele proces.
Dezelfde dag nog genieten van onze Airfryer. Hoe mooi kan het zijn

Dave 28-09-2023

gewoon snel en soepel geholpen, gewoon een vriendelijke winkel, online bestellen ook helemaal geen probleem
zelfs D.E punten inleveren gaat ook snel en soepel.
personeel is vriendelijk en je wordt deskundig geholpen.

RawP 28-09-2023

Goede prijs, makkelijk te bestellen en goede afleveropties, Geen verplichting tot aanmaken account.

Liesbeth 27-09-2023

Mijn bestelde product opgehaald in de winkel.
Het is wat beschadigd doormat er geen bescherming om zit.

John 23-09-2023

Goede product, makkelijk te bestellen.
Via mail op de hoogte gehouden wanneer de bestelling was op te halen.

Lowiena 23-09-2023

Blokker heeft een groot aanbod aan kwaliteitsproducten. Ik kon mijn bestelling eenvoudig volgen, en ontving deze snel.

Blokker Made 23-09-2023

Nadat ik de bestelling geplaatst heb, snelle levering, medewerker erg vriendelijk.

Drieseman 22-09-2023

Via de website van Blokker een televisie gekocht bij een partner.
Die tv van Finlux ging binnen een jaar stuk.
De partner heeft de tv vervangen voor een Hitachi.
Die Hitachi gaat nu na 2 jaar stuk, de beeld driver is defect, maar garantie, ho maar.
Zowel de partner als Blokker geven niet thuis.
Blokker verwijst naar de partner, lekker makkelijk, de partner gaat niets doen.
Klant is duidelijk GEEN koning bij Blokker.
Ik koop niets meer via de webshop van Blokker, als het stuk gaat sta je gewoon met lege handen!

Shusila 17-09-2023

Product volgens beschrijving, makkelijk te bestellen via de website en snel op te halen bij een Blokker in de buurt.

H.R 13-09-2023

Blokker is een prettige winkel met een zeer uitgebreid assortiment artikelen .

Marion 13-09-2023

Het bestellen ging vrij gemakkelijk en ook het afrekenen, deels met een kadobon van n deels via de bank.
Ook was mijn bestelling de volgende dag al geleverd, Toppie.

Astrid Miltenburg 12-09-2023

In de winkel werd ik vriendelijk te woord gestaan door een verkoopmedewerkster. Ze gaf mij een duidelijke uitleg hoe ik mijn opgespaarde DE zegels kon inleveren.
Werd via de mail op de hoogte gebracht.
Het uitgezochte artikel kon ik de volgende dag al ophalen uit de winkel .
Jammer dat de DE winkel niet meer in Joure zit, anders was ik daar naar toe gegaan.
Maar Blokker is een goed alternatief.

Rachid 11-09-2023

Blokker is een perfecte winkel die super snel haar producten levert aan haar klanten. In de ochtend besteld en op dezelfde dag in de middag ophalen bij de dichtstbijzijnde blokker, sneller kan gewoon niet, perfect gewoon!

Franzis 05-09-2023

Snelle levering. Goed op de hoogte via mail.
Laag geprijsde producten zoals we gewend waren van de fysieke winkels. Dat Blokker maar nog heel lang mag blijven bestaan. Mijn gunfactor hebben ze.

Helene 05-09-2023

Blokker heeft een gebruiksvriendelijke website waar je veel producten kan vinden en dus bestellen. Makkelijk in gebruik. Product dat ik bestelde kwam van VidaXl en was helaas van een echt waardeloze kwaliteit. Zonde dat ze met een bedrijf samenwerken dat kwaliteit niet hoog heeft staan. Verder vind ik Blokker prima

Blokker Weert 05-09-2023

snelle vriendelijke belangstelling en hulp van medewerkster, ook met het uitzoeken via email

D.R. Doornbos 02-09-2023

Er was een misverstand in de winkel over een, op de website, gratis aangeboden artikel bij aankoop van een ander artikel .
Na contact met de medewerkers van de klantenservice is het artikel gratis toe gestuurd.
Petje af voor de vriendelijke en respectvolle afhandeling.

Chris Smeekes. 29-08-2023

Uiteraard heel vriendelijke mensen ,maar ik vind het jammer dat als je dan iets online besteld en betaald ,je de plaatselijke ondernemer benadeeld . Die moet wel het werk doen, maar krijgt niet de betaling. Ergens oneerlijk. Ik heb daar nooit bij stilgestaan.

Henk Versluis 29-08-2023

BIGHANK 29-08-2023

Bij Blokker een aantal HG producten besteld. Waren allemaal voordelig tov andere partijen. Het meest bijzondere was dat de bestelling dezelfde middag enkele uren na het bestellen al bezorgd werd. Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Hele snelle, goede service!

Sandra 28-08-2023

De bestelling was makkelijk te plaatsen. Werd ook snel verzonden en afgeleverd.
Blij met mijn bestelde product.
Ook fijn dat je aankoopbonnen digitaal zijn of je nu online besteld of in de winkel.

Henk Versluis 26-08-2023

Henk Versluis 26-08-2023