Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 189 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Gosro 18-06-2020

Onlijn besteld en liep zoals t hoort, op tijd ingeleverd, goede communicatie. Prima service.

Leanne 18-06-2020

In korte tijd wel 4 bestellingen geplaatst.
Eerst hebben wij 3,5 week gewacht op een tondeuse. Toen kregen wij bericht dat hij niet op voorraad was. Na 3 weken kreeg ik pas mijn geld terug. Hier kreeg ik een kortingscode voor en wilde ik graag gebruiken bij mijn volgende bestelling, 2 curver wasmanden. Helaas werkte de code niet maar de wasmanden waren alleen diezelfde dag nog in de aanbieding waardoor ik ze zonder kortingsbon heb moeten kopen.
Toen kreeg ik de kortingsbon die wel werkte en plaatste een bestelling voor 3 artikelen, weer 1 artikel niet op voorraad en ook nog steeds mijn geld niet terug. Enkele dagen geleden een dweil en teiltje besteld, krijg ik gisteren mail dat beide artikelen niet op voorraad . Nu kan ik waarschijnlijk weer langere tijd gaan wachten op mijn geld. Erg slecht!!

Joop van der Heijden 18-06-2020

Handige site alles verloopt vlot ,stond de volgende dag voor me klaar !! Handig en snel !!!

Hans v S 18-06-2020

Product goed beschreven op de site. Levering zoals het moet zijn, snel, track en trace. Alles ok.

A. 18-06-2020

Had 2 dozen handschoenen besteld en betaald, maar slechts 1 gekregen tnt omdat ze zijn uitverkocht. Jammer dus dat het systeem je wel toestaat om er 2 te bestellen als er maar 1 op voorraad is. Levering had ook iets sneller gemogen.
Wel fijn dat je je pakket gewoon in de winkel kunt afhalen waardoor er geen verzendkosten bijkomen.

Wilma 18-06-2020

Veel keus, snelle levering. Helaas geen instructie hoe ventilator in elkaar gezet moet worden

Anja LvB 17-06-2020

Op zich tevreden qua het relatief gemakkelijk bestellen en betalen. Kennisgeving omtrent de status was ook niet verkeerd. Echter wat erg tegenviel was het feit dat de bestelling geannuleerd werd omdat het artikel dat toch niet meer voorradig bleek te zijn.?? Dan vraag ik mij af hoe dit kan en hoe de volgorde van levering bepaald wordt.

Fam. Smid 17-06-2020

Enorme keuze qua merken en uitvoeringen., van in ons geval een snoerloze stofzuiger. Makkelijk bestellen, betalen en af laten leveren in dichtstbijzijnde Blokker vestiging. Levering binnen 24 uur. Geweldig, alles liep gesmeerd.

H 17-06-2020

We kochten twee Tomado rekjes. Ze waren binnen drie dagen in huis. Duidelijke informatie en het pakket was goed ingepakt.

Michel 17-06-2020

Bestelling gedaan die na 2 a 3 werkdagen bezorgd zou worden. Met ideal betaald en keurig factuur per mail gehad. Daarna werd het oorverdovend stil.. Telefonisch contact alleen mogelijk als je 30 min wilt wachten. Uiteindelijk contact via WhatsApp waarbij bleek dat er " iets fout was gegaan" mijn bestelling was niet doorgekomen ofzo. Ze zouden het oplossen maar dit is alweer 3 dagen geleden en nog niets gehoord.. Blokker zelf vind ik wel oké maar online nooit meer.

JeWe 17-06-2020

Tot mijn grote spijt moet ik een negatieve beoordeling geven. Nadat artikel besteld en betaald was kreeg ik een E-mail dat het product niet meer leverbaar was. Het geld zou teruggestort worden. Ik wacht nu al bijna twee weken op mijn centen. Wat onbeschoft lang is.

Appie 17-06-2020

Mooi makelijk besteld, een mooie prijs, gewoon top
Redelijk snel geleverd.

"niet in huis" 17-06-2020

Nou, Blokker heeft het niet in huis. radio/recorder besteld en betaald.
bericht: helaas. wel geld snel terug.
Dus: beter voorraad bijhouden.

Sophia 17-06-2020

vriendelijke en vlotte winkelmedewerksters. Ze hielpen me met het vinden van de producten en stonden me prettig te woord.

Jolanda 17-06-2020

Gekozen voor een bestelling bij de webshop heb ik, omdat de stofzuigerzakken niet in de winkel op voorrraad waren.
Tot mijn verbazing zag ik dat er online alleen vanaf €15 besteld kon worden en bij keuze afhalen in de winkel artikelen geleverd door een partner van Blokker niet meededen.
Bezorgkosten €5,95 los van wat de bestelling is en tot €40 te betalen vind ik prijzig.
Omdat eventuele andere bruikbare spullen niet bij Blokker zelf vandaan kwamen, zag ik mij genoodzaakt twee verpakkingen te kopen om aan het minimale bedrag van €15 te komen.
Alles bij elkaar in dit geval geen aanrader.
Voor wat betreft vriendelijkheid, welwillendheid en service van de dames in de winkel niets dan lof. Zij verdienen een 10.
De webshop zou ik eventueel alleen aanbevelen voor grote, duurdere producten.

Anke 17-06-2020

Het bestellen was simpel. De levering duurde wat langer dan verwacht, maar met corona kan dat gebeuren. Wat ik wel vreemd vond is dat ik een bericht kreeg dat het artikel aangekomen was in de winkel waar ik het zou ophalen en dat er meteen een bericht op volgde dat het in de winkel was opgehaald met daarbij de wens dat ik er veel plezier van zou hebben. Dat zette mij even op het verkeerde been. Het was niet opgehaald, maar afgeleverd. Ik denk dat dat een foutje was van PostNL. Verder werd alles netjes afgehandeld.

B de Boer 17-06-2020

Ik heb deze shop gekozen omdat hij vlakbij ons in de buurt is. Op de website was het makkelijk met bestellen. Toen ik mijn bestelling ging ophalen miste ik een doos om mijn prullenbak. Dan beschadigd jij sneller als ik hem moet vervoeren op de fiets. Dat was het enige minpuntje.

FantasticDomestic 17-06-2020

Blokker is al decennialang een praktische winkel, maar de afgelopen jaren ook een winkel met leuke hippe woonaccessoires. Mijn bestelling kwam helaas niet overeen met de kleur op de foto, daarom retour. Het duurt wel minstens tien dagen voordat ik mijn geld terugkrijg. Dat is een minpuntje, want ik wil natuurlijk graag gelijk een ander artikel kopen en dat kan dan niet.

Anna 17-06-2020

Prettige shop. Alles goed in beeld. Zeer snelle levering.TOP!
Zal deze site zeer zeker weer bezoeken, als ik een wat grotere aankoop doe.

Maarten 17-06-2020

Bestelling en betaling afgerond. Stond dat het ipv morgen 2-3 dagen zou duren i.v.m. Corona. Prima, snap ik. Inmiddels nog steeds niets ontvangen. Al meermaals contact gehad met klantenservice. Die gaven aan dat i.v.m. storing mijn bestelling niet was doorgezet, Maar bestelling werd meteen doorgezet en ik ontving vandaag/morgen een track and trace. Vandaag & morgen is al paar keer geweest, even als de belofte, maar inmiddels heb ik nog steeds niets.

Anoniem 17-06-2020

Goede producten tegen schappelijke prijs. Prettige aflevering in de winkel. Zeer vriendelijk. De bezorging is onhelder. Je krijgt van PostNL een bericht wanneer het pakket bij Blokker aankomt. Het lijkt erop dat jij daarbij aanwezig moet zijn.

van Rooij 17-06-2020

Slecht, op de site geven ze 1 à 2 werkdagen levertijd op een product aan. Deze bestelt. Na 1 week zelf gebeld want Blokker heeft geen email gestuurd met een verzendbevestiging. Uiteindelijk kregen we tijdens dat gesprek telefonisch een track en trace code. Status van de deze code blijft sindsdien hetzelfde: Pakket heeft nog steeds de status aangemeld. Dus na 12 dagen hebben wij nog steeds niet het bestelde product ontvangen. Natuurlijk proberen ze zich in te dekken dat alles langer kan duren ivm Corona maar ben dan op je site eerlijk over de levertijd! Natuurlijk hebben wij begrip dat het langer kan duren door Corona maar toch niet minimaal 6 keer zo lang. Wij zijn erg ontevreden!

Woepie 17-06-2020

Wat fijn dat het shoppen zo fijn en makkelijk gaat bij jullie. Ik heb een vliegengordijn besteld. Eén dag na de bestelling kon ik het ophalen
Ben er heel blij mee. Hele vriendelijke en fijne medewerkers in de winkel

B Bron 17-06-2020

normaal ga ik naar de Blokker winkel dat is dichtbij maar nu met de corona bestelling online ook heel prettig wel voor herhaling voor grotere stukken

chm 16-06-2020

zeer tevreden.
S àvonds besteld de volgende dag in huis
bestelling was precies als we verwacht hadden