Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

marianne 05-01-2020

Goede producten en snelle levering. En dat ondanks feestdagen. Breekbaar porselein goed verpakt

dhoos_nl 05-01-2020

Blokker is/was de enige winkel die de Bourgini gourmetset Chef's Dinner Party verkocht. Een set die een ieder een eigen kookplaatje met bijbehorend bordje geeft en wat wordt geregeld vanuit een centrale stroomverdeling. Enorm leuk om te doen. Simpel na gebruik bordje en kookplaatje in de vaatwasser, zo schoon. Een aanrader.

Overigens prima verzorgd.

Jennie 05-01-2020

Vaker in deze webshop gekocht en nooit geen problemen gehad,altijd keurig en optijd geleverd.

Raymond 03-01-2020

Ik kon mijn bestelling bij een Blokker filiaal in de buurt afhalen. De prijs hoorde tot de goedkoopste aanbieders. De bestelling en aflevering ging zonder problemen en was eenvoudig.

Astrid 03-01-2020

Overzichtelijke webshop. Over het algemeen duidelijke foto's en aanvullende informatie. (Bij een enkel product miste ik wat informatie over de afmeting, maar gelukkig kon ik het product in de winkel bekijken. )
Snelle levering van de producten welke netjes verpakt waren.

Anniek 03-01-2020

Snel verzonden, Keurig verpakt. Fijn om de bestelling in de blokker winkel op te kunnen halen.

jan richter 03-01-2020

Snel te regelen, snelle levering, geen bezorgkosten, winkel nabij. Prima meerdere winkels.
Vriendelijk personeel.

Jacq 02-01-2020

Supersnelle levering; duidelijke mail mbt de bestelling en de te verwachten levertijd. Top!

kwieke senior 02-01-2020

Bij het ophalen van mijn 3 bestelde producten in de winkel in Valkenburg voor de kerst, hoorde ik dat een product spoedig, maar uiterlijk 30 /12 zou worden nageleverd in de winkel . Gelukkig had ik de spatdeksel pas oudejaarsdag nodig. Tot mijn verbazing lag een briefje in de bus dat ik niet thuis was, toen de bestelling thuis werd bezorgd. Ik verwachte geen belangrijke mails, daarom ook niet meer gecheckt. Toen heb ik de code van het briefje ingevoerd op de app en de spatdeksel werd op tijd voor het bakken van de oliebollen thuis aangeboden. Dat vind ik, ondanks de enorme drukte rond de Kerstdagen, een goede service.

DinaLady 02-01-2020

De stofzuigerzakken voor mijn stofzuiger (Rowenta) waren heel snel geleverd. Ik heb ze afgehaald in een Blokker filiaal. Dit vind ik goede service, omdat het mij de vrijheid geeft om zelf het tijdstip uit te kiezen wanneer ik het kom ophalen.

S.M. Tseng 01-01-2020

Pannen gekocht via Blokker.nl
Goede service, snelle levering. Track and tracé prima in orde.
Bezorger was er zelfs eerder. Chapeau

Ilse 31-12-2019

Zeer tevreden over de blokker website, de producten waren makkelijk te vinden en de service was goed!

Wessel 31-12-2019

Mijn gekozen product was niet aanwezig in de winkel, dus besteld via blokker.nl En de volgende dag al aanwezig in de door mij gekozen vestiging.

thea 31-12-2019

het artikel was makkelijk te vinden en de levering, ondanks de kerstdrukte, snel

Nelly 31-12-2019

Vriendelijke personeel en goeie sortering met leuke aanbiedingen komen hier al jaren

Olyerhoek 31-12-2019

Een duidelijke webshop, snel leverbaar en fijn dat je het ook in een winkel kan afhalen.

Caroline 31-12-2019

Heel fijn dat er weer een Blokker in de buurt was. Had wat besteld via de website, de levering ging allemaal goed.

Jennifer 30-12-2019

Ik werd snel geholpen en het personeel was vriendelijk. Voor een winkel in de stad is alles ruim opgezet en de winkel is goed verlicht.

jackie 30-12-2019

Gemakkelijk bestellen, doen wat ze beloven. Ophalen in de winkel ging snel en vriendelijk geholpen.

Marc 30-12-2019

duidelijke omschrijving en goede foto´s, lage prijzen en snelle verzending!!

C&A van Staveren 30-12-2019

Bij de online bestelling hebben wij gekozen voor de vestiging aan de Voorstraat 57 te Woerden. Op vrijdag werd het product besteld en zaterdagochtend d.o.v. werd door Post NL om 10.17 uur het pakket bezorgd. In principe zijn wij als klant ervan uitgegaan dat deze bezorging, door de feestdagen, later zou plaatsvinden. Dit pakket is door deze winkel tijdelijk, keurig in het magazijn opgeslagen tot na het weekend. Op maandagochtend heeft één van de medewerksters het pakket opgehaald, en het product uit de doos gehaald voor goedkeuring. Betaling was reeds gedaan via IDEAL.

Desiree 30-12-2019

Klacht ingediend maar niets weer van gehoord. Kan natuurlijk komen door de feestdagen.

Tom 30-12-2019

Bestelde product laten bezorgen bij de vestiging Mortiere Middelburg, kreeg keurig mail van de bezorger dat ze onderweg waren. hierna product opgehaald. snelle levering, goede prijsverhouding. Het gratis in een winkel naar keuze bezorgen vindt ik een zeer goede service !!

Errol 30-12-2019

Handige website voor huishoudelijke spullen. Heel mooie acties/aanbiedingen. De website is heeft een mooie uitstraling en handig in gebruik. Jammer dat sommige tijdsgebonden acties soms net 1 dag schelen met de leverancier.

Johan 30-12-2019

Snel en goed geleverd. Goede prijs kwaliteit verhouding en leuke service achteraf met kortingsaabiedingen.