Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Amis 24-03-2020

Ik had een leuke aanbieding gezien voor 2 Brabantia prullenbakken.
Deze online besteld. De bestelling werd snel geleverd. Helaas zijn de prullenbakken geleverd in de verkeerde kleur. Gebeld naar de klantenservice hier werd gekeken in welke vestiging ik ze om kon ruilen. In dit gesprek werd geen enkele keer gezegd sorry voor de door ons gemaakte fout en vervelend dat u dit nu zelf op moet lossen. Dat vond ik toch een beetje vreemd.
Ben dezelfde dag de prullenbakken nog gaan omruilen bij een vestiging in de buurt die door de klantenservice benaderd was.

Men slegers 24-03-2020

Binnen 4 dagen bezorgt helaas was het licht
Beschadigt maar alles netjes opgelost

Gv 24-03-2020

Duidelijke en makkelijke shop met artikelen in alle prijsklassen
Makkelijk om te bestellen en snelle levering

Stella 24-03-2020

Overzichtelijke site, leuke aanbiedingen. Snelle verzending alleen jammer dat de prullenbak een deukje had. Misschien toch iets beter verpakken!!

Jos van de Meerendonk 24-03-2020

Systeem in de winkel werkte niet. Daardoor wist men ook niet of mijn bestelling niet kon herkennen.

A.J.Burren 24-03-2020

Het vinden in de online prima.
Minpunten gescoord op het verpakken van artikelen. De doos te groot voor de opbergboxen of het ontbreken van opvulling in de doos. De deksels gebroken/gescheurd. Hier kan Blokker nog van leren.
Een klacht verstuurd maar nog geen reactie hierop ontvangen. Met een paar dagen valt wel een reactie te verwachten. Geef het nog even de tijd i.v.m. Corona hierdoor kan e.a. mogelijk langer tijd nemen.

John 24-03-2020

Duidelijke info en vlotte levering. Alles conform de beschrijving op de website.

berend 24-03-2020

veel keus. snelle bezorging. Kan ook in de winkels van blokker opgehaald worden.

Zakaria 23-03-2020

Super nette vriendelijke cassiere met beleefdheid en vroeg of alles naar wens en persoonlijk contact was erg fijn met de medewerker

Ruby 23-03-2020

Snel verzonden en prijs kwaliteit oke. Werdt vriendelijk geholpen bij ophalen .

Wim 23-03-2020

Site goed ingedeeld, maar soms even zoeken
bestelling snel en accuraat ingevuld
delivery accuraat en snel. Geen enkele klacht

Maren 23-03-2020

Webshop makkelijk juiste product te vinden. Jammer dat je voorraad in de fysieke winkel niet kan controleren. Hierdoor onnodig langs geweest en daarna online besteld. Erg fijn dat VVV-bonnen geaccepteerd worden.

simmo 23-03-2020

vriendelijk,deskundigheid ,geduldigheid en de bereidheid om te helpen kiezen.

Kim 23-03-2020

ik heb gemakkelijk een keuze kunnen maken door de specificaties en reviews, besteld en de volgende ochtend kon ik al stofzuigen. Ben blij met de stofzuiger, zuigt krachtig en maakt niet al te veel geluid.

Anikavdp 23-03-2020

De online shop werkt heel prettig en mijn producten stonden 12h later al in huis.

J.Willems 23-03-2020

Aanschaf van een Philips blender, deze was de volgende dag al in huis tegen de goedkoopste prijs die ik kon vinden! (dus al die winkels die beweren de goedkoopste te zijn...) Top!

Gorda 23-03-2020

Snelle levering, heel tevreden met product. Mooi ontwerp, een aanwinst in de keuken.
Werkt prima!!

Mel 23-03-2020

Snelle levering. Goed product (echter niet voor onze doelen). Handig retour systeem en zeer snelle terugbetaling.

Nieky 22-03-2020

Makkelijk om online te bestellen en daarna kun je kiezen voor bezorgen of gratis afhalen in n Blokker winkel.
Ik had voor t laatste gekozen en t pakket lag de volgende dag klaar en ik werd mooi op de hoogte gehouden hoe laat t pakket daar werd afgeleverd.
top service

robert 22-03-2020

Goede omschrijving van het artikel wat ik wilde bestellen .
Ook de snelle levering is een compliment waard !

Tinus 22-03-2020

Gewenste apparatuur goed vindbaar en correcte weergave van specificaties.
Bestelprocedure gemakkelijk en via iDeal betaling snel geregeld.
Bezorging op het juiste afgesproken tijdstip, goed verpakt.

Aad Pos 22-03-2020

Was snel en goede communicatie over levering,had er wel voor over , om 500 meter te lopen en zo de bezorgkosten te vermijden thuis of ff naar de winkellopen 🤣🤣

Hugo 21-03-2020

Duidelijke, overzichtelijke webshop. Goede verbinding met DE voor inzetten gespaarde punten. Snelle levering.

MCJ Brouwer EGA 21-03-2020

Sorry, niets ontvangen en de tracer van PostNL geeft aan dat zij ook niets hebben ontvangen.
Groet, Michel

Wendy 21-03-2020

Ik had een waterkoker besteld via de webshop en gekozen voor afleveren bij een Blokker vestiging. Alles leek goed te gaan, ik kreeg ook netjes een bericht van postNL dat het pakketje was afgeleverd, maar eenmaal aangekomen bij de winkel bleek hij niet geleverd te zijn. Eerst werd ik niet serieus genomen, totdat ik het bewijs van postNL liet zien. Toen werd er gezegd dat ik er zelf maar achteraan moest bellen, waarna postNL me vervolgens weer doorverwees naar Blokker omdat dat de verzender was. Uiteindelijk werd het pakket de volgende dag alsnog geleverd. Het bleek dus achteraf een fout van postNL te zijn geweest, maar ik was er erg veel tijd mee kwijt en Blokker had in dit geval ook wat behulpzamer kunnen zijn geweest naar mijn mening.