Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

w 04-09-2020

Duidelijke site keurig en snelle levering.
In deze coronatijd zeker een uitkomst.
Hoewel ik voorstander ben van gewoon winkelen in de winkels

Vlissingen 04-09-2020

De webshop bevalt prima, de fysieke winkel waar ik het ophaalde stelde mij zo teleur.
Er was 1 winkel meisje dat al ruim 5 minuten met n klant bezig was , ik had haast en er stond al een rij dus er werd gevraagd of we heel even tussendoor geholpen konden worden. Nee dus. De andere klanten liepen weg, ik moest wel wachten op mn bestelling. Ik heb er ruim n kwartier (!) gestaan.

N uit M 04-09-2020

Ik had 2 weken terug een braadpan besteld deze werd afgemeld omdat het product niet meer voorradig zou zijn, per toeval kwam ik toch bij de gekozen Blokker in de binnen en stonden er wel een stuk of 5 op de plank, dus heb ik de pan als nog meegenomen. Helaas duurde het terugboeken van de betaalde maar niet geleverde pan best lang.

Gister heb ik 2 waterkokers besteld. Bij Blokker op de site staat dat je het product als je het voor 15 uur besteld vaak al binnen 2 uren kan ophalen en hier een mail van krijgt zodra dit klaar staat. (ik bestelde mijn producten rond 11 uur in de ochtend)
Ik heb na 2 en een half uur eens gebeld met de vestiging om te kijken hoe dit nu ging komen of ik het kon halen of dat ik moest wachten tot de dag erna omdat het artikel niet voorradig was in de winkel ( ik had nml over beide opties geen mail gehad)
Het meisje wat ik aan de lijn kreeg vertelde mij dat mijn bestelling niet bij hen was doorgekomen.
Na veel zoeken en moeilijk moeilijk te doen was het opeens OOOOWWWJAAAA we hebben hem hier wel hoor, nou we gaan nu even kijken of de artikelen er zijn en dan kunt u ze wel ophalen.
Ik voelde me hierdoor niet een welkome klant maar meer een sta in de weg, een zeurende te veel zijnde klant.

Persoonlijk heb ik het idee of wordt er door Blokker iets geboden wat niet soepel loopt.
In mijn optiek hadden ze met de bestelling van de pan gewoon 1 uit de winkel kunnen klaar zetten dan was ik tevreden geweest had ik niet lang op de terugbetaling hoeven wachten van dit artikel en hadden ze dit achter de schermen weer recht kunnen breien.....dan had ik als klant een voldaan en goed gevoel gehad.
Bij de laatste bestelling heb ik het gevoel of doe ik een bestelling en kijkt de desbetreffende winkel niet gestructureerd genoeg of er nog bestellingen zijn binnen gekomen waardoor de tijdstermijn van 2 uren niet wordt gehandhaaft of wordt behaald waardoor de klant in het ongewisse blijft.
Je krijgt nergens een mail van niet als je het product binnen 2 uur kunt ophalen maar ook niet als je het niet binnen die 2 uren kunt ophalen. Het is tasten in het duister.

Mijn mening..... Het loopt niet en weet niet of ik het nog een kans ga geven.
Ik bestel op deze manier denk ik liever bij een firma die wel doet wat er op zijn site staat en het ook nog gratis thuisbezorgd, dat scheelt weer reistijd en brandstofkosten, ik doe deze bestellingen bij dit filiaal omdat je ook graag de mensen in de winkel in het dichtsbijzijnde winkelcentrum wat gunt maar op deze manier prijzen ze zichzelf de markt uit.

Gudrun Satoor de Rootas 04-09-2020

Een waterkoker van het merk blokker besteld, na een paar dagen een mailtje dat dit artikel niet leverbaar is. Zet het dan niet op de site!!!!
En dan nog wel een " eigen" produkt. Belachelijk.

MR 04-09-2020

Bestelling in de shop was prima maar het afleveren was ronduit slecht. Ipv dinsdag werd het pas vrijdags, en dus te laat, afgeleverd.

H.Tebberman 04-09-2020

Prima geregeld en super snel !! De inhoud van het pakket een stoelfiets voor mijn 86' jarige Moeder voldeed aan alle verwachtingen .

Janneke 04-09-2020

Bestelling kwam veel later. Pas na een week. Er zat geen factuur bij en geen retourbon waardoor wij het in een winkel moesten terugbrengen. Dit ben ik niet van Blokker gewend.

ibi828 04-09-2020

De site was overzichtelijk en duidelijk. De levering was niet in orde want het product was defect. Ik heb via Facebook contact gezocht en dat was goed en duidelijk. Ook in de winkel was de service goed!

Cees 03-09-2020

Wijnkoelkast is geweldig; ziet er mooi uit, veel ruimte voor flessen, en geluidsarm. Ook tevreden over bezorging; Zaterdag online besteld en maandag bezorgd.

Brigitte 03-09-2020

Strijkplank overtrek besteld. Na een dag melding dat het pakket verstuurd was. Helaas daarna niks gekregen en ook nog steeds bij postnl aangegeven als verwacht. Inmiddels 5 dagen geleden gemaild maar nog geen reactie gehad. Bestelling wel betaald via ideal. Slordig. Denk niet nogmaals bij Blokker te bestellen. Dus...na 2 weken nog steeds niks!

Ingrid 03-09-2020

Op internet besteld en de andere dag opgehaald in mijn winkel. Alles stond keurig klaar en ze hebben in de auto gezet... De topper

E. M. 03-09-2020

De site is heel prettig in gebruik. De levering is in goede staat geleverd. Blokker aan de Nijmeegseweg in Venlo is een fijne winkel, niet altijd even overzichtelijk en het personeel zou wat enthousiaster en meer betrokken mogen zijn. Verder prima.

Mars 03-09-2020

Heb voor Blokker gekozen omdat de prijs van het product aantrekkelijk was en de site overzichtelijk en duidelijk. De verzending verliep prima dus zou Blokker aanraden

Ahmet 03-09-2020

heel goed en snel, ik heb een oven besteld op zondag en heb ik hem volgende dag gekregen. dat was heel snel. Ik heb een oven van Media Markt besteld en moest 1 week wachten, later heb ik geannuleerd.

Ahmet 03-09-2020

Ine 03-09-2020

Wanneer ik een bestelling naar een Blokker winkel laat sturen verwacht ik niet dat die daar door post nl buiten de winkeltijd wordt aangeboden. Ophalen moest daardoor bij een post nl ophaalpunt, geen goede service

Ottawa servies besteller 03-09-2020

Zeer complexe manier van online shoppen. Wij wilden servies bestellen voor 8 personen. Kan niet online omdat het per 6 personen gaat. Vervolgens kon het niet verzonden worden omdat 1 soort schaaltje niet op voorraad was in onze vestiging. Toch gekozen voor een vestiging 20km verderop. Daar alles besteld dat ik het daar zelf kon halen. Betaald, krijg ik 2 dagen later het bericht dat het ook niet leverbaar was. Maar moest wel 20km rijden om alsnog op te halen. Zeer 2005 deze dienst online...

Jan Br. 03-09-2020

Goede en leuke winkel, meestal koop ik gewoon bij blokker in de gewone winkel maar door omstandigheden nu weer eens online kopen
Product lekker snel geleverd alleen jammer dat het schade heeft opgelopen, meteen maar de klachten/service lijn van blokker gebeld.
Blijkt meteen opgelost te worden door een tegoed die dezelfde week opgestuurd zou worden, een week later weer gebeld met de vraag of er iets mis was gegaan.
Nee hoor het stond geregistreerd maar hoelang het ging duren voor de tegoedbon verstuurd zou worden kon men niet zeggen, vreemd want als je iets afspreekt is het een kwestie van printen en versturen.
Jammer dat Blokker op deze wijze het internetwinkelen zo slecht afhandelt.

Martha 03-09-2020

Ik was teleurgesteld over de levering. De strijkplank was zo slecht verpakt dat men eerder van geen verpakking zou kunnen spreken. Er zat alleen een hele dunne folie (als vershoudfolie) omheen en de poten staken daar helemaal uit. Als ik de plank had willen terugsturen, dan was dat nogal problematisch geweest, ik denk niet dat post.nl een strijkplank in vershoudfolie in ontvangst had genomen.

emaurer 03-09-2020

vriendelijkheid, behulpzaamheid zeker in deze nare Corona tijden... hiermee heb ik alles gezegd...

Hans 03-09-2020

Heldere informatie, snelle en correcte levering, goed product. Dat is mijn ervaring met deze aankoop bij Blokker. Prima dus!

Hugo 03-09-2020

2 maanden geleden kocht ik een cafetiere/french press bij de plaatselijke Blokker. Het is een grote glazen "beker" waarmee koffie gezet kan worden op de french press manier. Er gaat dus kokend water in dit apparaat. Vorige week wil ik een bakkie koffie zetten en breekt ineens, terwijl ik de beker in de hand heb, het handvat los van de beker, terwijl de beker gevuld is met kokend water. Het kokende water valt op het aanrecht, gelukkig net niet op mijn handen/armen. Het handvat blijkt bij beter kijken aan de beker gelijmd? en dus geen glas op glas verbinding. Wie verzint dit? Dit is een gevaarlijk product met risico op stevige brandwonden. Schandalig vind ik het, het zou gewoon niet verkocht moeten worden. Klacht ingediend via info@blokker.nl. Reactie: ik kan het apparaat retourneren bij de blokker. Dit stelt mij alles behalve tevreden.

Uiteraard ga ik het product nog terug brengen naar de Blokker. Maar vooral anderen waarschuwen: Koop geen french press bij de Blokker.

Jeannette 03-09-2020

De prijs van de airfrayer was aantrekkelijk en gratis verzending heeft ons doen besluiten om ze bij Blokker te kopen. Deze is prima binnen gekomen. En tot toe werjt hij prima. In eerste instantie de frietknop uitgeprobeerd. Het enige min puntje isdat het niet duidelujk beschreven staat heo de touchscreen werkt. Dat was een zoek tocht. Dat geldt ook voor de knop die je moet indrukken om de bakmand van de dichte bak moet scheiden. Er zit een schuifknop. Als je dat niet weet blijft het een gemartel om de bak schoon te maken.

robcyprus 03-09-2020

deze winkel is in de buurt,en heeft alles wat ik nodig heb.Omdat de tekst te kort was,dit erbij....

annoniem 03-09-2020

Bestelling met meer dan een week vertraagd. De bestelling was 'vergeten' volgens de klantenservice. Door het opnieuw te bestellen wel ontvangen, maar opnieuw te laat en niet volgens de beloofde levertijd.