Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Anita 30-06-2020

Bkokker was de goedkoopste, ze hadden veel keus, handig dat je het gratis in de winkel kon laten bezorgen. Ik zou blokker aanraden.

Mari 30-06-2020

Gebruiksvriendelijke website, waardoor je makkelijk en snel kan bestellen. Vlotte levering.

lcvermaat 30-06-2020

ik kreeg heel snel precies wat ik bestelde en kon bij winkel naar keuze afhalen, Prima service.

H 30-06-2020

Ik vind het goed dat je gratis een product kunt laten leveren bij de winkel en dat bezorging geld kost. Als meer winkels dit zouden doen, bespaard dit een hoop kilometers van bezorgers, wat dus beter is voor de CO2-uitstoot en de verkeersdrukte in woonwijken.

Jeanette 30-06-2020

Ik wilde perse de Nijntje puzzel
Was er alleen online
Ik bestel
Kon alleen afhalen in winkel
Allemaal prima
Ik betaal
Helemaal blij
Krijg ik later mail dat ie op is
Waardeloos

Ron 30-06-2020

Goede prijs/kwaliteit en snelle levering ! Levering was zelfs zo snel dat bevestiging van levering 2 dagen na de levering zelf was.

Heel blij 30-06-2020

Heel blij met de laagdrempelige manier van bestellen, betalen en de snelle levering.

Johan 30-06-2020

Goede prijs duidelijk en snel op kunnen halen bij winkel in de buurt waar wij op vakantie waren

Oliveira 30-06-2020

Goed geholpen, levering op tijd en datum, ventilator werk goed. ik zo het aanbevelen.

npridder 30-06-2020

Ik heb een product besteld via de site en ik kon het de volgende dag ophalen in een filiaal. Prima en snel service, een aanrader!

LN 30-06-2020

Uitgebreid assortiment aan huishoudelijke artikelen vooral voor een heel aantrekkelijke prijs. Ik was nu op zoek naar een flink grote schoonloopmat die ik makkelijk op maat kon snijden omdat onze gang allerlei gekke kleine hoekjes heeft. En alleen Blokker had een betaalbare optie. Eenvoudig online gevonden, besteld en redelijk snel geleverd. Dat redelijk snel komt door de Corona. Heel tevreden over de kwaliteit van de mat.

Tan 30-06-2020

Stofzuigerzakken nodig. Blokker site is overzichtelijk om de juiste type te vinden en gemakkelijk kosteloos klaar te laten leggen in een van haar winkels.
Slechts na enkele uren een mail ontvangen dat het klaar ligt. Tijdens het boodschappen doen gelijk opgehaald, geen gezoek en wachten in winkel. Alles stond klaar bij de kassa.
Top!

Daphne 30-06-2020

Geen aanmerkingen. Goede webshop, duidelijke communicatie en snelle levering. Helemaal tevreden dus.

A.A.Jacobs 30-06-2020

perfecte service en snel 1 dag het artikel op voorraad en de prijs ook belangrijk is een paar euro goedkoper als elders

Elsjefiederelsje 30-06-2020

Makkelijk bestelling online gedaan en pakket de volgende dag kunnen afhalen in de winkel

Anja Kamstra 29-06-2020

Bestelling doen gaat super eenvoudig , Binnen de kortste keren kon de bestelling bij mijn filiaal naar keuze bij een vriendelijke medewerkster worden afgehaald

Margriet 29-06-2020

Super artikel wat die moet doen doet die.
En goeie service van Blokker vandaag besteld morgen geleverd.
Deze winkel moet gewoon blijven.

heel tevreden en goede service 29-06-2020

heb de shop uitgekozen, de prijzen zijn goed en natuurlijk betaalbaar voor elke portemonnee. erg vriendelijk en ook voor deze tijd zal het wat langer duren voordat je je bestelling zal ontvangen. hoef niet lang te wachten voor een antwoord via de whatsapp, geweldig!

HAP 29-06-2020

Prima service, klantvriendelijk , goed product. Niets op aan te merken dus.

Marlies 29-06-2020

Er stond bij de bestelling 1 a 2 dagen levertijd dit was uiteindelijk een week. Zonder verder dat je op de hoogte wordt gehouden dat het langer gaat duren.

Renate 29-06-2020

Altijd vriendelijk en behulpzaam personeel.
Niet al het personeel is even goed op de hoogte van het aanbod in de fysieke winkel

Jeannine 29-06-2020

Alles prima en snel!
Bestelde item voldoet aan wensen.
Zal hier in de toekomst vaker iets bestellen.
Het vragen van een bijdrage voor co2 compensatie zou geweldig zijn! Bijvoorbeeld € 1,- per besteld item.

r smeets 29-06-2020

duidelijk goede produkt omschrijving overzichtelijke site snelle levering ben heel tevreden over kwaliteit.

Marco 29-06-2020

Overzichtelijk met een vlotte afhandeling. Ook het informeren dat het artike in de desbetreffende winkel aanwezig liep soepe. Het afhalen zelf idem dito.

Laene 29-06-2020

Online enkele producten besteld en de volgende dag opgehaald.
Vlot en vriendelijk geholpen in de winkel in Almere Buiten.