Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Berg 12-07-2020

Site:
Makkelijk zoeken en vinden.
Levering: track& tracé werd niet doorgegeven waardoor leveringsdag een verrassing werd.
Product: droogrek prima van Leifheit en qua prijs laag.

Fantje 12-07-2020

Ze gaven goed advies en waren erg vriendelijk om mee te denken Het adbies was om het via de wepshop te bestellen en dan in de zaak te bezorgen. Ze konden niet zelf in de wepshop door fout in internet.

Marina 12-07-2020

snelle levering, vriendelijke mensen, product naar wens, raad het zeker aan iedereen aan

Ryanne 12-07-2020

Was op zoek naar een tondeuse, eerst in de winkel gekeken maar deze konden ze alleen bestellen. Heeft twee weken bij de winkel in bestelling gestaan, nu kon ik hem online bestellen. Beetje vreemd dat de winkel hem niet op voorraad kon krijgen.

Danielle 12-07-2020

Helaas slechte ervaringen met Blokker en vooral de klantenservice. In juni een bestelling geplaatst en deze werd netjes een paar dagen later bezorgd, maar er mistte 1 artikel (wasrek). Kan altijd gebeuren natuurlijk. Ik heb de klantenservice hierover gebeld en er zou een nalevering geregeld worden. Na anderhalve week had ik nog steeds niets ontvangen dus belde ik weer met de klantenservice. (Ook stuurde ik een e-mail, maar hier heb ik nooit reply op gekregen). Ze konden niets terugvinden en weer werd verteld dat een nalevering geregeld zou worden. Tot op heden nog steeds niets ontvangen, en eerlijk gezegd verwacht ik ook geen levering meer en ben ik dat geld maar kwijt. Ik ga ook niet meer bellen met de klantenservice (heb ik totaal al 5x gedaan, dus ben er wel klaar mee). Verder zou een beetje begrip/klantvriendelijkheid aan de telefoon ook niet misstaan. Ik heb in de winkel altijd goede ervaringen gehad maar de klantenservice krijgt een onvoldoende (ook qua bereikbaarheid). Jammer. Ik zal niets meer via Blokker bestellen en dit ook iedereen afraden.

carin sanders 12-07-2020

Zou niet meer bij blokker bestellen duurt er lang voor dat de bestelling komt.Heb de bestelling nog niet binnen en ze hebben elke keer een ander verhaal.Nee voor mij geen blokker meer.

j de heij 12-07-2020

goed en snel en er kan gelukkig weer koffie worden gezet door ons en onze kinderen als ze bij ons zijn

Jocco Dekker 12-07-2020

Twee weken geleden wijnkoelkast besteld die op voorraad staat in de webshop.
Na 5 dagen gebeld en te horen gekregen dat er een storing was geweest waardoor de order niet verwerkt was. Zou nu zo snel mogelijk verstuurd worden.
Na weer aantal dagen nog het artikel niet ontvangen ook nog geen verzend bevestiging. Weer gebeld. Werd gemeld dat artikel echt snel verstuurd zal worden maar heb tot op heden niks ontvangen.

Ad van oeffelen 12-07-2020

Was binnen een dag binnen de paella pan en kreeg een keurige uitleg v/d winkel bediende , top 👍

Daisy 12-07-2020

Mijn bestelling: 2x Curver Afvalbak Mistral 50l Plat.
Goede omschrijving op de website. Snelle levering met track en trace code. Een goed en netjes verpakt product ontvangen. Helemaal top!

Cas 12-07-2020

Wat tafelmessen besteld en een schilmesje. Was al na 19:00u. Toch netjes de volgende dag geleverd. Heel fijn.

Dianne 12-07-2020

Tweede keer bestellen via webshop ivm mooie aanbieding van spullen voor het nieuwe huis. Tweemaal opgehaald bij filiaal verlengde hereweg, tweemaal heeft een medewerker geholpen met tillen richting auto (natuurlijk rekening houdend met de afstandregels, hygiëne etc.), fijne service!

Ernst 12-07-2020

Beetje raar,
Maar het gevraagde artikel wat in de aanbieding was kon niet geleverd worden.
Ook geen suggestie om het later te leveren best teleurstellend.
Een droogrek van leifheit.
Jammer.

David 12-07-2020

Blokker is weer een gezellige winkel met leuke en kwalitatief goede producten. Personeel helpt je ook vriendelijk bij vragen.
Bestellen en ophalen in de winkel werkt ook prima. En heel regelmatig leuke aanbiedingen 😀

M. Broekhuis 12-07-2020

Helaas werd niet de (hoge) koekenpan die ik had besteld en betaald geleverd, maar een andere (lage).

M. Broekhuis 12-07-2020

Helaas werd niet de ( hoge) koekenpan die ik had besteld en waar ik voor had betaald, maar een andere (lage).

Marja 12-07-2020

Heel erg slecht. Ik heb na 11 dagen nog steeds mijn bestelling niet . Ik heb inmiddels 3x klantenservice gebeld, die helpen je vriendelijk maar er gebeurd vervolgens niets ga maandag maar weer bellen pfff

SCHOLTEN 12-07-2020

Prima webshop,bestelling binnen 2 dagen geleverd.Gekozen voor de webshop nadat we voor de aanbieding van Swiffer voor niets naar Apeldoorn ben gereden.Winkel in Apeldoorn niet erg klantvriendelijk,wel kunnen bestellen waarvoor ze een week later belden dat de aanbieding voor ons was aangekomen maar dat was toen niet meer nodig[zaten zonder doekjes en daarom maar via de webshop besteld]

vroomen 12-07-2020

ik heb mijn bestelling op gehaald in brunssum .en daar werd ik heel goed en vriendelijk geholpen.

Ruth 12-07-2020

Had het product wat ik zocht voor een goede prijs. Besteld en de volgende dag in huis. Perfect geregeld!

Ruth 12-07-2020

Pim 12-07-2020

Anderhalve week geleden een gedeelte van de bestelling ontvangen. Daarna contact gezocht met Blokker om aan te geven dat er enkele producten niet geleverd zijn. Er is tot op heden nog geen oplossing gekomen vanuit Blokker.

mieke 12-07-2020

Snelle en goede afwikkeling van de bestelling, duidelijke track en trace info.

Ida Kurniawan 11-07-2020

Goede service,snel levering.Bestelling was beschadig ontvangen, geen probleem om terug te brengen.De verkopers en klantenservice zijn klantvriendelijk.

Jose 11-07-2020

Ik ging er met bestellen vanuit m’n spullen te kopen bij m’n oude vertrouwde winkel, maar toen ik iets om wilde ruilen moest ik ineens bij een of andere Art winkel zijn. Nooit meer kopen via Blokker.nl want Blokker is Blokker niet meer.