Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Sandra 18-05-2020

Volgens de gegevens was het artikel op voorraad en kon ik het na twee uren ophalen in de winkel die ik had geselecteerd. Via iDeal betaald, maar kreeg verder geen berichtje dat het klaar stond. Vervolgens krijg ik ‘s avonds last een mail dat er wat fout was gegaan en dat het niet meer voorradig was en dat ik het geld weer teruggestort zou krijgen met een paar dagen. Terwijl het artikel in verschillende filialen wel gewoon op voorraad is.

JvL 18-05-2020

Het shoppen ging snel en eenvoudig. Alles was duidelijk. Met uitzondering van de levertijd. Bij het afronden van de bestelling stond 1a2 werkdagen. En de bevestigingsmail stond 3a5. Verder prima. Bestelling was ook goed te volgen.

W.van Wijnen 18-05-2020

Omdat ik in deze tijd niet zelf een winkel in kan, is het heel handig om online te bestellen. Was supersnel Geregeld. Met de code kon ik het iemand anders op laten halen. Ben heel tevreden.

Gerrie Nouwens 18-05-2020

makkelijk te bestellen en binnen 2 dagen kon ik mijn bestelling al afhalen in de winkel shapoo

D valk 18-05-2020

Wilde het blokkerpakket terug sturen
Zat nix bik dus moest 7.95betalen
De 1ste retour kreeg ik het pakket opnieuw
Thuisgestuurd
Veel gedoe en nog kosten ook!!!!

Sjaan 18-05-2020

Artikel snel gevonden tegen een concurerende prijs en snel geleverd. Jammer dat er NL gebuikershandleiding bij was. Alleen te downloaden van internet.

Mevr. H 18-05-2020

Wij hebben een oven besteld die niet naar behoren functioneert. Om hier iemand over te pakken te krijgen is een drama, minimaal 20 minuten wachten aan de telefoon. Hier wordt je verwezen naar de winkel of krijg je een ander nummer van whatsapp. Berichtje gestuurd en 4 dagen later nog steeds niets gehoord. Berichtje gestuurd via Facebook maar ook hier verwijzen ze je meteen naar de winkel. De persoon die de oven heeft besteld is afhankelijk van anderen en niet in staat om naar de winkel terug te gaan met een zware oven. Ze bieden je geen enkele andere oplossing of service. Triest dat deze oude mevrouw hier de dupe van wordt en geld heeft uitgegeven aan een oven waar ze nu niets mee kan.

F.J. 18-05-2020

Met de shop en de website is niet zoveel mis. Het ging wel mis met de uitlevering. De levering van het weerstation verliep traag, waarschijnlijk door de coronaperikelen. De levering via PostNL kwam onverwacht en was niet van te voren per mail aangekondigd. Zes dagen na uitlevering kreeg ik nog een mail dat de levering onderweg was.

GT 18-05-2020

Simpel en makkelijk en veel keuze bij Blokker.
De bestelling ging prima en je werd goed op de hoogte gehouden over je bestelling via email.
Er komt zeker een vervolg bestelling voor mij geen helaas verkoop en we kunnen het bestellen voor u.
Bestellen kiezen voor afhalen of afleveren en uitpakken die doos.
Dit wordt de toekomst voor de retail verkoop

Rien van Boxtel 18-05-2020

Bestelling gedaan en dan blijkt dat men het gevraagde niet kan leveren. Waarom staat dat artikel dan nog op internet?
Klantenservices Telefonisch slecht te bereiken.
Bij bestelling meteen betalen, maar geld terug duurt 8 tot 10 dagen.
Daarna naar winkel in Heesch gegaan en daar werd ik snel en zeer correct geholpen.

Tamara 18-05-2020

Ik wist dat ik een nieuwe stofzuiger nodig had. Een vriendin van mij had die ervoor toevallig ook een nieuwe stofzuiger bij de Blokker gekocht waar ze zeer tevreden over was en raadde deze mij ook aan. In de reviews zag ik inderdaad dat de stofzuiger door vele klanten goed beoordeeld waren. Dit soort handigheden helpt je bij het kiezen van de juiste stofzuiger. Toen ik de stofzuiger bestelde ging dit zeer vlot. Ook het bezorgen was snel. De volgende dag had ik hem al binnen! Dit alles zorgde voor een prettige online winkelervaring waardoor ik ook later na de aankoop opnieuw een online aankoop heb gedaan. Namelijk de Blokker waterkoker met prachtig design. Daarom krijgt blokker een 9!

Joke 18-05-2020

Zeer overzichtelijke en gebruiksvriendelijke webshop. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. De wisser van de telescoopstok had beter verpakt/beschermd kunnen worden, hij stak erboven uit. Hij zou gemakkelijk beschadigd kunnen worden tijdens vervoer, dat zou zonde zijn. Dit was gelukkig niet het geval.

Helma 18-05-2020

Nette webshop, snelle mailing. Keurig afgehandeld in de winkel bij ophalen.

Ester te Rietstap 18-05-2020

Goede service en aflevering van het product. In periode van topdrukte toch nog een snelle levering. Tijdig via de mail bericht ontvangen wanneer levering plaats zou vinden.

Frank 18-05-2020

Allemaal soepel gelopen,goeie update betreffende de levering ,lag keurig klaar in de winkel.
Complimenten!

Wout Verspuij 18-05-2020

Duidelijke omschrijving en snelle levering!
Alles zoals beschreven op de site!
Prettig winkelen en handelen.

M. Molema 18-05-2020

Prima producten en snelle bezorging. Goed geholpen door de medewerking. Voor herhaling vatbaar.

N.Claassens 18-05-2020

Ondanks Corona zeer snelle levering en waar ik bij een ander minimaal 10€ bezorg kosten voor het zelfde artikel moest betalen bij jullie gratis

Ien 18-05-2020

Snelle levering en prima prijs.
in het verleden meerdere artikelen gekocht. Prima.

Hendriks 18-05-2020

De bestelling is compleet en snel geleverd via de Blokker winkel in Blerick. Zonder bezorgkosten!

MD 18-05-2020

Bezorgt zoals afgesproken alleen vond ik de producten niet netjes verpakt in een dunne doos die bijna allemaal kapot waren gelukkig hierdoor geen beschadigingen op geen van de bestelde producten

Jammer 18-05-2020

Als het niet voor de medewerkers van de blokker was geweest dan had het hele proces voor mij een 1 gekregen. De bestelling was voor een product wat niet voorradig was in de fysieke winkel. In de winkel kon dit onderdeel niet besteld worden omdat het onder de 15 euro was maar Online kon dit wel werd mij verteld.

Online bleek precies hetzelfde probleem zich voor te doen, na bellen met de klantenservice heb ik een extra product aangeschaft zodat het totaal boven de 15 euro kwam. Uiteindelijk was het product niet op voorraad en werd het gecancelled. Ik word al moe van dit verhalen opnieuw typen dus kort de verbeterpunten:
- Zorg er voor dat producten zonder beperking kunnen worden besteld, desnoods alleen in de fysieke winkel
- Geef de optie om de bestelling in z'n geheel te cancellen
- Zorg er voor dat een online betaling ook gewoon weer op de bank wordt teruggestort in plaats van alleen contant geld kunnen teruggeven (wtf)

T.Salem 17-05-2020

door de overzichtelijk menu kan ik makkelijk en snel product vinden , duidelijk product omschrijven, snel bezorgd binnen 24 uur heb ik mijn bestelling thuis, winkelen bij Blokker is zeker aanraden nog maal bedankt voor fijne service

Martin 17-05-2020

Blokker is een naam welke niet meer weg te denken is in mijn leven en binnen de winkelbranche.En als men praat over Blokker dan praat men over kwaliteit,kwantiteit,service en klantvriendeijkheid!

Tom 17-05-2020

Een prima prijs voor een prima product. Ben echter niet helemaal tevreden omdat het product al geopend was en we het gevoel hadden dat niet alles meer in de doos zat. Ik heb dat bij ophalen in de winkel niet gezien, omdat het op mijn verzoek ingepakt is (Moederdag). Vond het vervelend dat we hier bij het uitpakken achter kwamen. Op de website is geen mogelijkheid om dit te melden.