Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 182 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Clothilde 22-11-2022

Het personeel in de winkel hier is altijd vriendelijk en hulpvaardig. De winkel is leuk ingericht en het assortiment is zeer goed. Toen ik vertelde dat ik op de fiets was en later met de auto terug zou komen (de Vileda Wring and Clean Turbo was te groot om mee te nemen) wezen ze me op de mogelijkheid van bezorgen aan huis. Ik had het natuurlijk ook zelf kunnen bestellen maar ik vond het prettiger om het eerst in de winkel te bekijken en ik gun hun de omzet. Als iedereen alles via de webshop bestelt dan houden we geen winkels over.

theepot 22-11-2022

een goede theepot voor die prijs en het ziet er goed uit en een zeer vlotte levering.

Marian 21-11-2022

Zeer vriendelijke dame, Blokker Hilversum, heeft mij uitstekend geholpen met een defecte afstandsbediening. Ze nam alle tijd om het apparaat te voorzien van een juiste batterij.
Heel lief, gaf mij een zeer goed gevoel.

Cilia 21-11-2022

Op de site makkelijk te vinden de produkten. Je kunt de produkten de volgende dag al ophalen. Snel levering.

J.C. 20-11-2022

Ik had het koffiezetapparaat 's ochtends besteld en 's middags werd het al in de stromende regen door een glimlachende fietskoerier afgeleverd. Niet veel later zat mijn moeder aan de koffie. Zo'n snelle levering heb ik nog niet eerder meegemaakt, dus het is wel een goede review waard.

Joyce 20-11-2022

Blokker is al een hele oude winkel keten waar ik vroeger ook gewerkt heb en toen was het al fijn tegenwoordig zeer makkelijk via de computer alles te bestellen je weet waar je aan toe bent alles is altijd helder en duidelijk.
De service altijd perfect.

Marian 19-11-2022

In de winkel niet op voorraad .kreeg advies om online te bestellen
Daar was het wel te krijgen.
Super vriendelijke geste.

Hr T.Overdijk 19-11-2022

prettig om bij hun te winkelen , personeel helpt goed bij vragen over product .

Anita 18-11-2022

Vertrouwd, voordelig en snelle levering van online bestelde producten. Ook gratis levering bij aflevering
In de winkel. Goede service.

Ria Berculo 17-11-2022

Was snel geregeld het gemak om bestelling te doen en nog belangrijk punt.
Vandaag besteld morgen in huis maken ze waar! Vooral als aan huis gekluisterd bent..vandaar dikke 10

Immy Post Carolus 17-11-2022

Vriendelijk personeel erg behulpzaam. Top service. We hadden een pannen set van BK. Met de pannen hadden wij problemen met de bodems de randen werden waren heel erg scherp geworden. Was nog garantie op eerst contact gehad met BK deze stuurde ons door naar de winkel van aankoop. Na wat telefoontjes kregen wij bericht van Blokker dat we een vergoeding kregen wat geld erbij gedaan voor een mooie nieuwe BK pannenset.

Karin Kruijver 17-11-2022

Geen "bon" voor de cashback korting.
Naar de winkel, 3 dames van de Blokker, 2 klanten, de dames hadden geen tijd
Geen informatie, terug naar af

Carmen 16-11-2022

Snelle levering, goede communicatie over de levering, goede staat vd producten bij levering

Grada 15-11-2022

Op jullie site stond Amazon.nl bovenaan om de broodbakmachine te kopen. De service was daar bar slecht en ze canselden omdat het apparaat zoek was geraakt. Echt waardeloos. Toen bij Blokker besteld die jullie niet eens noemden. De service echt wel 10x beter. De volgende dag al in huis. Nette levering . En veel goedkoper dan alle bedrijven die jullie op de vergelijking zetten.

Pleuntje 14-11-2022

Vlotte service, de andere dag m’n bestelling al binnen! Op donderdag besteld en op vrijdag binnen - geweldig! Precies op tijd voor de verjaardag!

Shajul 14-11-2022

Keurig en snel geleverd. Bestelling ging ook soepel. Informatie was ook prima.

Ineke 14-11-2022

Senseo select gekocht bij Blokker, Veendam.
Ruime keuze, deskundig en vriendelijk personeel.
Zeer tevreden!

Robert Berger 14-11-2022

Gekozen vanwege overzichtelijk aanbod en goede prijsstelling. Bovendien de keuze om te laten bezorgen of afhalen is prettig.

Marcel 14-11-2022

Wij zijn erg tevreden over de snelle levering van het product, daarnaast zijn we keurig geïnformeerd over de verzending en het bezorgmoment!

AbdelHakim 09-11-2022

Ik zocht een goeie betaalbare dweil, en kwam uit bij de Blokker en er was forse korting, als je die product via de Blokker app besteld. Dat heb ik ook gedaan. Bestelling geplaatst en binnen 3dagen keurig ontvangen.. En ben zeer tevreden over deze dweil, vergeleken met andere dweilen.. Vileda is het merk.

Marianne 09-11-2022

online duidelijk en in de winkel vriendelijk en behulpzaam personeel.
De keus is goed en fijn dat er nog zo'n winkel is waar je de producten
echt kunt zien.

Richard 09-11-2022

Bestellen (reserveren) was gemakkelijk op de site zonder een hoop poespas, maar wat ik miste was de optie om in de winkel te betalen als ik het kom halen

P.Benes 08-11-2022

Bij Blokker vind ik eigenlijk altijd het gene wat ik nodig heb, Het personeel is vriendelijk hulpvaardig en deskundig .

Elly Kokkelkoren 06-11-2022

Bij bezoek aan Blokker op de woonboulevard, was waar voor wij kwamen niet meer op voorraad, maar door een vriendelijke winkelhulp, werden wij geholpen, om het product. Online te bestellen, hebben product na een dag in huis. Blokker 👍🏻

Marjan 06-11-2022

Gelokt door de aanbieding op de site, deden we de bestelling voor een nieuwe stofzuiger. In de aanbieding, geen verzendkosten. Na de bestelling en de betaling werd aangegeven dat de bezorging de volgende dag zou plaatsvinden. Dat klopte. Het pakket werd bezorgd door een fietskoerier. Petje af, Blokker!!!!!