Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 182 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Koos 17-04-2020

op 6 april ontving ik een mail dat blokker een bestelde tondeuse (ordernummer 61536120 besteld op 05-04-2020) niet kon leveren. Het inmiddels door mij middels ideal betaalde aankoopbedrag van € 47,99 heb ik tot op heden niet retour ontvangen. Waardeloze service dus.

Geert 17-04-2020

Internet bestelling via jullie website, snel en op beloofde tijd in huis. Betrouwbaar !!!

Andre 17-04-2020

Ja, waarom Blokker. Moest iets voor het huishouden hebben en dan denk ik automatisch Blokker. Voor Blokker on-line gekozen omdat ik in de Blokker winkels altijd prettig geholpen word. De afgelopen maanden was dat de Blokker in Winkelcentrum Schalkwijk in Haarlem-Zuid. Vriendelijke mensen die je altijd graag te woord staan. Dat contact mis ik on-line wel :)

Edwin Jansen 17-04-2020

Ik heb een soeppan besteld. Ik had eentje van 10 liter nodig. Zo stond er eentje op Blokker.nl, dus ik bestellen. Op de doos stond dat het een 9 liter pan was en de pan zelf was 8 liter.. dus eigenlijk een te kleine pan geleverd gekregen. Beetje jammer, maar deze kan ik ook wel gebruiken.

Gijsbert 17-04-2020

Site is top.levering is snel en goed.Er is keuze genoeg voor ieder wat wils

Hans 17-04-2020

Het bestellen ging eenvoudig en daarna werd die bestelling super snelle geleverd.

Elisabeth 16-04-2020

Het pakket was snel geleverd, ook in deze drukke tijd. En mooie kwaliteit servies. Ben erg tevreden.

Altena 16-04-2020

Helaas slechte ervaring, kreeg een magnetron toegestuurd, terwijl ik een oven had gekocht. Bel vervolgens klantenservice die aangeeft breng het terug winkel, krijgt u gelijk geld retour. In de winkel, slepend met het zware pakket wordt er gezegd u krijgt uw geld niet, u moet dit retour sturen. (Vanwege PayPal betaling)Nu 10 dagen later nog steeds geen geld terug!!

Anouk 16-04-2020

Goede en snelle service! Heel netjes ingepakt. Ook nog een bon gekregen voor een krantenabonnement. Erg leuk. Ik zal zeker nog een keer bestellen bij blokker.

Mels Huisman 16-04-2020

Overzichtelijke website waarop producten goed te vinden zijn. Goede omschrijving van de producten.

Erwin 16-04-2020

Site is prima, producten ook, prijs is bepalend of ik bij Blokker of andere partij koop. Waarom geen 10? Product werd niet binnen 24 uur geleverd maar wel de 2e dag. Verder prima winkel!

Kees 16-04-2020

ophalen van bestelde citruspers prima geregeld, vriendelijk te woord gestaan, routing okay, kortom een winkel waar al geregeld kom en waar ik graag blijf komen.

Dennis 16-04-2020

Bestelling online geplaatst en kon het later makkelijk en snel ophalen in het filiaal in tiel. Door de medewerkster snel en goed geholpen.

Mevrouw Houthoff 16-04-2020

Ik had Monopoly besteld gezellig om met de Pasen met ons gezin te spelen. Maar ik kreeg na een week eenn mail dat het niet op voorraad is. Wel betaald en nu na drie weken heb ik mijn geld nog niet terug. Dat het niet op voorraad is kan natuurlijk maar waarom duurt het zo lang voordat ik mijn geld terug heb?

Mattes 16-04-2020

Op de website werd aangegeven dat er nog 4 artikelen op voorraad zouden zijn!!
Echter, na 8 uur een mailtje dat het niet op voorraad is.
Ik zou een mailtje ontvangen indien mijn geld terug gestort zou zijn. Dit was op 3 april !!
Vandaag, 16 april nog steeds niks gehoord!
Reeds twee keer gebeld maar dit was ook geen opsteker.
Wordt blijkbaar afgehandeld als een retour zending terwijl er nooit iets geleverd is geworden.
Dag Blokker, mij ben je kwijt als klant.

Peter 16-04-2020

Super snelle levering. Alleen jammer dat het product beschadigd geleverd is.

Naoual 16-04-2020

Tegenvaller sinds Blokker met andere leveranciers werkt. Hierdoor is naar mijn mening de kwaliteit van blokker achteruit gegaan. Recent online een bestelling gedaan van een staande ventilator, een plafond ventilator en roestvrijstalen vorkjes van shoppartner.nl...
De vorkjes die geleverd zijn zaten onder de krassen en er zat zwarte aanslag op. Die kunnen dus gelijk weer retour via deze shoppartners dmw een mail etc..

Sabina 16-04-2020

De Blokkerwinkel in Thiemsbrug in Hengelo was goed anti corona ingericht. Ingang en uitgang apart en wit/rode linten.Snelle service bij het ophalen van mijn product.

J.L.O 16-04-2020

Site is gebruiksvriendelijk. Snelle levering.Afhalen in de winkel ging snel. Ruime keuze op de site.

Brenda 16-04-2020

Duidelijke webshop, gekozen voor afleveren in de winkel , volgende dag kon ik net al afhalen . Super snel

marcel 16-04-2020

Snelle levering en de breekbare borden waren goed verpakt.
We hadden de borden eerst in de Blokker winkel in Wijchen besteld en na ruim een maand waren ze nog steeds niet binnen, dit was wel vreemd want we konden ze dus wel snel geleverd krijgen via de Blokker site. Dat was dus niet echt een goede service van de winkel in Wijchen.

Rolina 15-04-2020

Duidelijke productomschrijvingen en relevante prijzen. De producten die ik zocht waren gemakkelijk op de website te vinden, ook duidelijke vermelding betreffende hoeveelheid eventueel in te leveren Douwe Egberts koffiepunten. Supersnelle levering, producten op de juiste manier verpakt, dus onbeschadigd afgeleverd. Prima track en trace. Kortom ik raad Blokker.nl aan.

Maria 15-04-2020

Makkelijk om bestelling te plaatsen.
Levering duurde wat langer, maar in deze tijd niet abnormaal.
Alles goed ontvangen.

Margreet 15-04-2020

ik vond het heel fijn dat ik achteraf met een overschrijvingskaart kon betalen voor mijn online bestelde tuinstoel

G.P.M. VAN DER HEIJDEN-BRUIJN 15-04-2020

ik heb oor het eerst een online bestelling gedaan,een waterkoker van58,oo en daar stond bij gratis bezorgd en ik maak het geld over ideal betaling wat scherts mijn verbazing word er rond de 63,00 euro afgeschreven. u begrijpt dat ik niet gauw meer online bestel sorry,iksnap dat het misschien vaak niet zo gaat en mensen tevreden zijn over het algemeen ,maar voor mij was het mijn eerste online bestelling dus teleurgesteld.nogmaals sorry .G.P.M. V.D. HEIJDEN-BRUIJN EYCKENSTEIN 18 3452JE VLEUTEN