Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Alie 14-10-2022

Levering was helemaal in orde geen beschadigingen. Alles was perfect verpakt. Ik vond precies wat ik nodig had. En kon het bezorgmoment aanpassen.

Dieleman 13-10-2022

Gemakkelijk in de buurt,vriendelijk personeel goede service,zonder moeite omruilen en snelle bezorging

B.L.J Kroes 13-10-2022

De levering was in order ik koop meestal bij blokker omdat deze winkel vaak aanbiedingen heeft en de prijzen meestal mij aanstaan.

Anmis 13-10-2022

Goede shop met vriendelijke medewerkster en snelle levering,Ik kon het produkt snel afhalen.

Linda Japchen Lenstra 12-10-2022

Blokker is überhaupt een fijne winkel, met altijd vriendelijk personeel en behulpzaam. Nog nooit een nare ervaring. Altijd goede voorraad. De stofzuigerzakken van blokker zijn wacht ontzettend goed. En een mooie prijs. Online ook fijn om te bestellen. Veel keuze en gaat erg snel. Mail verkeer en op de hoogte gesteld worden van plaatsen van je bestelling tot aan de levering. Zeer goed.

Ivon 12-10-2022

Blokker heeft een groot assortiment aan vele huishoudelijke producten met prijzen die er voor iedere portemonnee is. Want laten we eerlijk zijn, niet iedereen kan een product van bv Leifheid betalen.
Ook de aanbiedingen die er geregeld zijn is erg aantrekkelijk om een goed product aan te schaffen. Bij verzending mag het product die ik had besteld wel wat beter beschermd mogen zijn maar in kader van het milieu snap ik het wel. Had wel een deukje in het wasrek maar daar maak ik geen probleem van.
Op zondag bestellen betekend niet dat het de volgende dag in huis is maar dinsdag.

G Prins 12-10-2022

Blokker goede ervaringen mee..en nu ook weer een goed product en snelle levering

Ellie 12-10-2022

product werd op afgesproken tijd geleverd en een retouretiket in verpakking

Marianne 11-10-2022

We waren al een poosje op zoek naar een stevig droogrek. Na een miskoop een paar weken geleden, nu gebruik kunnen maken van een mooie aanbieding en nu heel blij met een kwalitatief goed droogrek.
De bestelling en levering liep ook hee vlot, fijn!

Amar 10-10-2022

Blokker is nu tegenwoordige een spiegel winkel van “ Action “ maar duurder . Misschien vroeger ( voor 2020) was Blokker producten beetje van goede kwaliteit maar nu is erg : ik heb 2 maanden een artikel om muggen te bestrijden van Blokker maar ging kapot toen ik wild de baterijnen vervangen , ook die pannen zijn niet gezond : eten gaat snel branden. en metal van die pannen door verhit komt binnen eten . Voor sommige spullen het best te kopen bij Bekend prof winkels , keus van goed koop en zelf kwaliteit dan Blokker : is Action .

goed 10-10-2022

Zoals ik zei. goede uitleg , vriendelijkheid , snelle levering . Als tip zou ik graag willen mee geven wat meer ruimte tussen de rekken in verband met een schotmobiel.

Mariet 10-10-2022

Ik zocht een Brabantia strijkplank hoes. Ik vond bij Blokker gemakkelijk de juiste hoes. Op vrijdagavond besteld. Bezorgtijd op zondagmiddag, dan was er iemand thuis. De hoes vervangen ging gemakkelijk. Top, zo kon ik mooi mijn strijk afmaken.

Willem van der Velde 10-10-2022

Een gebruiksvriendelijke site zou de volgende keer weer iets bestellen via deze site.

Caro Hoedemaekers 08-10-2022

De snelheid van het bezorgen van de bestelling was supersnel. Ik kon de volgende dag de bestelling afhalen in de winkel. Het was een “alleen in de winkel afhalen” bestelling en de service inde winkel was zeer vriendelijk.

Jessie 08-10-2022

Ik had er voor gekozen om de bestelling op te halen bij de Blokker aan het Mercatorplein. Beide heren die in de winkel aan het werk waren, waren erg attent en aardig. Toen ik mijn bestelling niet mee kreeg in de doos hebben ze geholpen met de bestelling in mijn tas te krijgen.

Antoinette 08-10-2022

Bij Blokker is het makkelijk om online te bestellen.
Snelle levering door keurige bezorger
Goed verpakt ,kortom alles prima in orde!!!!.
Een aanrader om bij Blokker je huishoudelijke spullen te bestellen en kopen!!

Rien 07-10-2022

Vandaag geweldige service gekregen van verkoopster Myora bij Blokker in winkelcentrum Schalkwijk

Soof 07-10-2022

De site is toegankelijk, dat wil zeggen dat producten makkelijk te vinden zijn. Het assortiment is ruim waarmee one-stop-shopping voor van alles voor je huis en tuin mogelijk is. Soms kan de foto kwaliteit beter van een product,maar er is voldoende informatie om te weten wat je koopt. Ook zie je duidelijk wie de shoppingpartners zijn. Levering gaat snel en goed. Al met al ga ik dus graag naar blokker voor de nodige spullen.

heronimos 06-10-2022

De service is erg slecht. Je doet je best om lokale ondernemers te sturen ipv die amerikaanse giant. Maar op deze manier is het wel erg moeilijk. Dat ze wat duurder zijn oke. Maar service zoals deze is onvergefelijk.

2 prullenbakken besteld bij blokker. De lokale winkel had er maar 1 dus, wordt er ook 1 naar de blokkerwinkel verzonden. Blijkbaar kennen ze het adres van hun eigen winkel niet goed, want hij gaat retour met onjuist adres. Kan gebeuren. Maar dan komt de 1ste klapper. Nee, dat krijg je automatisch je geld terug en je moet het product opnieuw bestellen. Terwijl volledig hun schuld mag je die moeite wel nemen. Product duurder? Vette pech voor de consument. Telefonische klantenservice kan niets behalve klacht noteren (waar je nooit meer iets van gaat horen natuurlijk).

En denk je dan dat je je geld terug krijgt? Nee, dus. Want de zending is nog niet terug in het magazijn. Let wel, dit gaat dus om een interne zending die ze van hun magazijn naar hun eigen winkelversturen via hun eigen verzendorganisatie. Het enige dat ik wilde was afhalen in de winkel. Toch houden ze al meer als 10 dagen mijn geld vast, vanwege hun eigen interne falen. Erg kwalijk. En nul communicatie hier over. Webservice via facebook (verschrikkelijk) kan net zo veel als via de telefoon. Totaal niets dus, behalve klacht noteren.

Ik vrees dat ik de lokale blokker nooit meer ga steunen op deze manier.

Joyce 06-10-2022

Een geweldige shop om te winkelen, vriendelijk personeel. Het product is ook precies wat er omschreven is. En de levering was ook wat er was aangegeven. Dus ga zo door!!!

Rianne 06-10-2022

Goede omschrijving van het product.
Makkelijk te bestellen en ook nog volgens afspraak geleverd. Tevreden klant dus!!!

Henkk 05-10-2022

Makkelijk bestelling te plaatsen via internet en dag er op af te halen bij een winkel
Vlot en makkelijk

Monique 04-10-2022

Petje af voor de klantenservice om de verkooppartner het hand boven ‘t hoofd te houden. Wacht al 5 weken op reactie van verkooppartner waar ik als klant afhankelijk van ben. Heel jammer, zo hoeft het niet te gaan. Communicatie blijft/ blijkt een probleem

Alie 04-10-2022

Overal gezocht en met levertijd van langer dan een week....

Blokker en partner beloofde iets en deed het ook

Super blij mee

Nagashree 03-10-2022

Very nice quality of products and we will find different price ranges of it.
And we can trust the shop for products performance.
On-time delivery as well as customer-friendly staff at the shop.
My family is totally satisfied with Blokker.
I would recommend this shop to my friends