Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

WECON 07-09-2020

Prettige winkel met een groot assortiment betaalbare producten.
Ga er graag heen. Kijk meestal eerst op de website van Blokker als ik iets nodig heb om vervolgens het product in het "echt" te bekijken.

Buurtgenoot 07-09-2020

Winkelmedewerkers zijn altijd vriendelijk en er wordt altijd meegedacht en meegewerkt aan een oplossing, bijv. bij retourneren internetbestelling via de winkel

Bi 07-09-2020

Online besteld. Artikel van 26 kg zou volgende dag thuis bezorgd worden. Uiteindelijk kon ik het pas na 3 dag zelf ophalen bij the read shop. TNT kon niet bezorgen vanwege logistieke problemen.

IdW 07-09-2020

Helaas was mijn pakket na 2 weken nog niet geleverd. Na 15 minuten in de wacht bij het call center, bleek dat mijn bestelling niet meer leverbaar was. Het was netjes geweest als ik daarvan op de hoogte was gesteld, en ik niet zelf hoefde te bellen om m’n geld terug te krijgen.

Pierre 06-09-2020

De webshop is makkelijk in het gebruik, overzichtelijk en met een goede zoekfunctie. Blokker heeft goede prijzen en de aangegeven levertijd klopt.

Hans 06-09-2020

Na levering van strijkplank, was beschadigd.( Een zeer slechte bescherming: plastick zak over strijkplank, door Blokker.)
Na klacht, zeer goed geholpen. De vervolg aflevering van strijkplank en strijkijzer is goed hersteld .
Klacht goed opgelost. Voor de overlast een kleine kortingscode ontvangen voor de volgende bestelling.
De daarop volgende bestelling met gebruik van die code is goed afgehandeld.

Jasmijn 06-09-2020

Online nieuwe stofzuiger gekocht. Veel keus, veel vergelijk, goede info en zeer vlotte bezorging. Top ervaring dus.

Marion 06-09-2020

Goed en redelijk snelle levering , alleen verpakking kon wat beter, met meer bescherming voor product

Bianca 06-09-2020

Ik ben netjes behandeld.
Vind het handig dat je ook zo je artikelen kunt aan schaffen.

Annebeau 06-09-2020

Ik ben tot nu toe altijd tevreden geweest met de service van Blokker. Snelle levering en duidelijke communicatie. De producten worden goed verpakt en zijn van goede kwaliteit.

Andina Fitriani 06-09-2020

Ik heb een deurmat besteld, betaald op 26 augustus. Op heden nog niet kunnen ophalen. Blokker weet niet waar de product is post nl weet niet waar 't is. Blokker wil niet een andere vergoeden ik moet maar wachten. Liet ik jullie ook wachten op 't geld terwijl ik een deurmat wil nee ik ging t gelijk betalen. Maar jullie laten mij wel wachten wat niet eens mijn probleem is. Het is tussen blokker en de postdienst die jullie hebben uitgekozen! En ik ben de duppe van!

Sien 06-09-2020

Site is goed en overzichtelijk. Ik kon al snel hetgeen besteld in de winkel ophalen. In de winkel werd ik meteen begroet en geholpen. Heel tevreden.

J 06-09-2020

Het bestellen gaat allemaal makkelijk. Helaas was mijn product niet leverbaar, maar ik heb wel netjes en snel mijn geld teruggekregen.

Maud Van Lier 06-09-2020

Jammer dat de bestelling van 2 producten in 2x naar de winkel komt. Hier kan de winkel zelf niets aan doen. Bij het ophalen van het 2e product bleek het product onderweg kapot te zijn gevallen. De medewerkster heeft het netjes afgehandeld en het geld retour gegeven. Alleen jammer dat ik nu geen schaal heb.

Mels 06-09-2020

Bij ontvangen ovenschaal geconstateerd dat deze gebroken was. Met een simpele reply op de order stuurt Blokker direct gratis een nieuwe af op goed vertrouwen van de klant. Service!!

N 06-09-2020

onprofessioneel! Mijn bestelling werd nooit geleverd en als ik geen vraag bij Blokker had gedaan zou ik hier nooit wat over hebben geweten. Daarnaast was personeel ook niet eerlijk of transparent over mijn besteling! Zonde!

Lyan 05-09-2020

Overzichtelijk en vertrouwd.
We waren online op zoek naar een (groot)cadeau voor de 1e verjaardag van onze zoon. Bij Blokker werd deze het meest goedkoop aangeboden.
Vlotte levering.

Eve 05-09-2020

Prima webwinkel, duidelijke voorwaarden en snelle levering. Mogelijkheid om achteraf te betalen.

De Airfryer. 05-09-2020

Prima, alles is naar wens verlopen. Met 2 dagen had ik de Airfryer in huis. Wat een goede aanbieding was.

Monique 05-09-2020

Bestellen via de website was gemakkelijk. Ben wel alert op nep-websites en daarom altijd wat bang om online te bestellen, maar het is allemaal goed verlopen.
Vlotte en nette levering, dus je kan meteen van je nieuwe spulletjes genieten.

Marita 05-09-2020

De site is zeer gebruikersvriendelijk en overzichtelijk. bestelde goederen werden vlot geleverd. retourzending van via derden geleverde goederen liep vlot en eenvoudig. het hiervoor betaalde geld werd vlot geretourneerd

Gerry K 05-09-2020

Makkelijk en goed verzorgt, bestellen en andere dag al beschikbaar makkelijk zoeken op de site

Mike 05-09-2020

Ik heb een kolomventilator gekocht tijdens de hittegolf voor mijn oom & tante die beiden 95 jaar zijn. Ik vond er 1 van t blokker huismerk die goede resencie had en een goede prijs. Binnen 1 dag was hij geleverd bij hen. En zij hadden weinig moeite de ven gebruiksklaar te maken. Kortom zeer geslaagde aktie bij Blokker. En oom & tante verkoeling tijdens de gekke hitte in augustus.

Aad 05-09-2020

Duidelijke en goed toegankelijke website met relevante productinformatie. Het volgproces van levering werkt correct. Het afhaalkosten in de winkel wordt exact per mail gemeld.
Een tevreden consument!

Bestellen via internet. 05-09-2020

Ondanks er voldoende aanwezig zijn wordt er niet geleverd. Dat is best mogelijk. Maar terug boeken van mijn betaling is na 12 dagen nog niet gebeurd.