Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

visser 07-06-2020

Voldoet aan alle verwachtingen prijs en levering ,door Post NL later geleverd i.v.m. drukte.

Carin 07-06-2020

Gezien de coronatijd toch een snelle levering. De bestelling was dubbel en goed verpakt. De leverdatum en tijd was goed te volgen.

Ginette Reens 07-06-2020

Ik werd vriendelijk begroet door de jonge man die ik daar later een compliment over maakte. Hij was die middag de dienstdoende leidinggevende. (Mijn ervaring met Blokker’s vriendelijkheid en hulpvaardigheid is over het algemeen negatief. Dit was een welkome uitzondering!)
Overigens zat het bakje van de Leifheit huishoudrollenhouder los, viel bij het uitpakken en had meteen een breuk te pakken. Jammer qua kwaliteit van Leifheit.

Lisa 07-06-2020

Ik zag dat de prullenbak die ik wou in de aanbieding was. De site is erg overzichtelijk en duidelijk & ook wordt er duidelijk aangegeven wanneer je pakket wordt bezorgd.

Gina 07-06-2020

Site is gebruikersvriendelijk. Kon makkelijk vinden wat ik zocht. Bestelproces ging snel.
Alleen bewust gekozen voor avondbezorging en vervolgens stond het pakket vroeg in de middag op de stoep voor de deur. Slecht! Maar dat is Postnl.

José 07-06-2020

Mijn bestelling is netjes en snel bezorgd dus ik ben helemaal tevreden hierover.

Marjo 07-06-2020

Fantastisch ! Heel veel keuze uit Top producten ...service is snel en adequaat.VEEL BETER DAN BOL COM !!

Liz 07-06-2020

De webshop van blokker is prima. De producten zijn eenvoudig te vinden te bestellen. De bevestiging komt daarna snel per mail. De levering is een stuk minder, de bestelling 2 weken geleden geplaatst, nog steeds niet onderweg.... zonde.

Petra 07-06-2020

Normaal bestel ik graag bij Blokker maar nu hadden ze de plank echt volledig mis geslagen...althans iemand in het DC. Voor mijn schoonmoeder een torenventilator besteld die zonder enige verpakking/bescherming is verzonden en derhalve dus ook helemaal kapot aankwam. Wie verzint het..... Leverde allemaal extra werk op i.v.m terug sturen en nu maar hopen dat ik snel mijn geld terug krijg.Voorlopig heb ik nog niks. Heel slecht dit.

P. te Z. 06-06-2020

Bij het bestellen voor 22.00 uur wordt het de volgende dag bezorgd. Oke, door de Coronamaatregelen geeft Blokker aan dat het 2 tot 3 werkdagen kan duren. Echter na 6 werkdagen nog steeds niets ontvangen. Dan maar even bellen met Blokker. Ze snappen het ook niet aangezien de artikelen gewoon voorradig is, de betaling reeds bij bestellen heeft plaatsgevonden en er nog geen track & trace code is aangemaakt. Blokker vraagt of ik m'n geld retour wil of dat ze de opdracht nogmaals zullen inzetten. Aangezien ik toch wel de bestelde artikelen wil ontvangen, wordt de bestelling nogmaals ingezet. Nu één werkdag later heb ik nog geen track & trace code ontvangen. Ik blijf wachten en ben benieuwd.......

linda van brussel 06-06-2020

ik zou op de website mededelen dat er niet geleverd wordt in België.
Heb mijn geld correct terug gekregen

calablu 06-06-2020

sinds we in Vaals geen Blokker winkel meer hebben, deze vermissen we heel erg, moeten we voor sommige dingen ver rijden en dan gebeurd het dat in de aangekomen winkel het produkt niet op voorraad is. Nu heb ik besloten het nodige produkt online te bestellen en dat ging vlug en prima. Bij Blokker krijg je merkprodukten en ook eigen produkte, wat ik erg fijn vind.

Wilga 06-06-2020

Nu al meerdere keren online besteld en super tevreden zo snel ook ,en als het een keer fout gaat super snel en vriendelijk opgelost

Jort 06-06-2020

Op een prettige manier geholpen, ondanks dat ik het artikel teruggebracht heb

B. Swillens 06-06-2020

Blokker Heerlen woonboulevard (in de cramer)
Onbeschoft benadert aan de telefoon, ik belde netjes op of mijn bestelling klaar lag die ik de dag vantevoren besteld had en eigenlijk ook dezelfde dag klaar zou liggen. Ik werd voor leugenaar uitgemaakt want de bestelling had ik volg8haar niet gisteren gedaan , maar vandaag en de voorraad i de winkel klopte toch niet zei ze ,dus had ze het ook niet klaargelegd. Het kwam misschien komende week ergens binnen en dan moest ik maar terugbellen en wachten tot het er wel was! Ik probeerde haar uit te leggen dat het product overal uitverkocht was, maar daar wilde ze niet naar luisteren en zei ze gedag en dat ik gewoon moest wachten en wel een berichtje kreeg als het er was.
Dit heb ik uiteraard bij de klantenservice gemeld ben daar wel heel netjes geholpen en mijn geld teruggekregen. Dankjewel, maar de Blokker op de woonboulevard in Heerlen zal nooit meer een cent aan mij verdienen

Soofje 13 06-06-2020

Ondanks ik niet het juiste artikel kon vinden ( verkeerde maat) ben ik gewoon heel netjes behandeld

Laura 06-06-2020

Nadat ik mijn bestelling had gedaan kreeg ik een mail dat het product toch niet beschikbaar was. Aangezien ik voornamelijk voor dat product kwam, baalde ik daar goed van. Nu moest ik voor het andere product wat ik eigenlijk niet echt nodig had toch naar de winkel. Vervolgens kwam ik in de winkel het product tegen wat ik eigenlijk wilde hebben. Alles was wel erg stoffig, niet echt fris. Toen ik de medewerker er na vroeg kreeg ik zo’n ongeïnteresseerde blik met de mededeling dat zij daar niks aan kan doen. Dat is Blokker zelf. Ze realiseert zich blijkbaar niet dat zij voor Blokker werkt. Gelukkig was de dame aan de kassa meer dan vriendelijk waardoor ik toch nog blij naar buiten ben gelopen

Marie.pennock@gmail.com 06-06-2020

Duidelijke site, snelle levering en afhalen. Verder weet iknniet wat nog meer te vertellen .

Mw 06-06-2020

Ik had wat bestelt en mijn bestellong word zomaar geannuleerd.. nu wacht ik nu nog steeds op mijn geld.

Jetje 06-06-2020

Prima website, goede zoekfunctie. Zeker belangrijk in deze tijd, zodat je niet fysiek hoeft te winkelen. Was ook keurig verpakt in prima doos. Geen belachlijk grote doos met kleine inhoud, maar doos op maat! Ook de bezorging was prima.

Wes 06-06-2020

Fijne duidelijke online shop. We hebben er goede ervaringen mee. Bestellingen in nette staat ontvangen van de bezorgdienst. Wij zijn er erg tevreden over.

Hiemstra 06-06-2020

De door ons bestelde product was niet geheel naar wens en we konden kosteloos het product retour sturen en binnen 6 dagen stond het aankoopbedrag alweer op onze rekening.

tevreden klant 06-06-2020

Wat mij opviel is dat als je een pakketje ophaalt er door de medewerker(ster) niet om een legitimatie werd gevraagd.
Op deze manier kunnen kwaadwillende personen met het pakketje van iemand anders aan de haal gaan.
Ja dit is even heel zwart/wit denken.
Voor rest alles netjes geregeld en proffesioneel afgehandeld.

Shir Ley 06-06-2020

Het was zeer gemakkelijk om een bestelling te doen bij Blokker. De bestelling kwam netjes op de leverdag binnen zoals beloofd. Artikelen precies zoals verwacht. Blij met mijn nieuwe buiten en nieuwe binnen vuilnisbak.

Familie Drost 06-06-2020

Fijne winkel, fantastisch 's avonds de juiste strijkbout uitgekozen en betaald. (hij was op voorraad) De volgende morgen een half uur na openingstijd bericht het staat klaar. Dat was bij Blokker in de Corridoor in Veenendaal...