Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 189 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

am 25-07-2022

SLECHT!

24 uur levering bij je huis doen ze niet aan! blijkbaar naar 2 weken mailen en contact mag ik het zelf ophalen in de winkel! waarom zou je dat doen als je kiest voor thuisbezorgen .
slecht zaak dit

en compositie krijg je niet!

mij zie je hier niet meer!

Miranda 25-07-2022

Lang opzoek naar " het" servies
Vrijdag dacht ik ,laat ik eens bij blokker kijken
En eindelijk zag ik wat ik mooi vond
Vrijdag besteld, zaterdag bezorgd
In het echt nog mooier dan online
Zijn allemaal het zelfde maar hier en daar net even anders, omdat het handgemaakte is ..
Maakt het juist nog mooier

Heb bij de borden ook bekers besteld
Deze kwamen bij een andere leverancier vandaan
( kwam ik later achter)
En deze kwamen vandaag binnen
Wel precies hde zelfde kleur "combinatie "

Fijn geholpen 24-07-2022

Bestelling opgehaald bij dichtstbijzijnde winkel en verkoopster was zeer behulpzaam

????? 24-07-2022

We vertrouwen gewoon op de naam Blokker, dus ik dook in de site en vond
onmiddellijk dat wat ik zocht.
Heel snel besteld en een dag later al ontvangen.
De Fysic telefoon die in het pakket zat daar zijn we zeer tevreden mee.
Ik koop regelmatig bij Blokker dus weet waar ik over praat.

Daniella 24-07-2022

Snelle levering, goed product, bevalt goed en ziet er precies zo uit als op de afbeelding

Shakeel 23-07-2022

Good quality products at a reasonable price. Easy to check on the website. User reviews on the website is very useful to make a decision. Shops employees are friendly and helpful.

Loes 23-07-2022

ik heb voor Blokker online gekozen omdat voor Corona uitbrak ik regelmatig bij Blokker winkelde.
Daar ik wat moeilijker ter been ben en zowat alles thuis laat bezorgen dus ook als ik iets nodig heb van Blokker.
Het is nu eenmaal gemak dient de mens.

Robert Oude Engberink 22-07-2022

Zowel de webshop als ook de winkel Blokker in
de Thiemsbrug te Hengelo ov
zijn uitstekend.
Prima artikelen en ook de service was goed.
Iedereen die een huishoudelijk artikel moet
kopen kunnen bij Blokker slagen.
Iedereen veel plezier !.

Keukenmachine 22-07-2022

Snelle levering en…………….Blokker nog altijd een moderne superwinkel die ik al in mijn jeugd, 70 jaar geleden, als eerlijk en klantvriendelijk ken !!!

Martin 22-07-2022

Blokker heeft een uitstekend en ruim assortiment. Prijs/kwaliteit erg goed. De gebruiksvriendelijkheid van de website uitstekend. Betaalmogelijkheden erg compleet. Bezorging sneller dan verwacht. Blokker is erin geslaagd om het bedrijf in een modern jasje te steken! Top

Natasja Jaquet 21-07-2022

Snelle levering, product kwam overeen met de bestelling en was in perfecte staat!

Tineke 20-07-2022

Ik vind Blokker een fijne winkel met kwaliteit artikelen. Ook fijn dat je een Blokker winkel in je buurt kunt kiezen om de bestelling op te halen.

Harry 20-07-2022

Een goed opgebouwde en klantvriendelijke site. Het bestelproces is van begin tot einde uitstekend. Met het door mij gekochte product ben ik erg tevreden.

C SUURS 20-07-2022

IK KWAM ER OP DE WEBSITE NIET UIT EN BEN TOEN NAAR EEN FYSIEKE WINKEL GEGAAN. DE VERKOOPSTER HEEFT ME ZEER GOED EN EFFICIENT GEHOLPEN MET HET PLAATSEN VAN MIJN BESTELLING

Karin 20-07-2022

Heel overzichtelijk en een super snelle levering altijd!
Laatste keer een airco besteld die als beste uit de test kwam bij kieskeurig. De volgende al in huis., precies op tijd voor deze warme dagen!

Simone 19-07-2022

Overzichtelijke site, duidelijk hoe te vinden en bestellen, snelle en correcte levering

HL 18-07-2022

Ruime keuze en de prijzen zijn scherp in vergelijking met andere aanbieders met hetzelfde product. De levering duurde wel een paar dagen langer dan beloofd.

Jan de Vries 18-07-2022

Duidelijke omschrijving product snelle levering en product van goede kwaliteit. Zo shop ik graag online.

Manon 18-07-2022

Goede kwaliteit producten en leuke winkels.
Vriendelijke personeel, en service

Ad Vos 18-07-2022

Bestelling is eenvoudig te plaatsen, systeem is gebruikersvriendelijk. Snelle levering zonder bijkomende kosten.

Wim van den Bold 18-07-2022

De webwinkel van Blokker vind ik duidelijk en werkt eenvoudig. Ik kon snel mijn bestelling ophalen in een winkel naar mijn keuze. In de winkel was de bestelling eenvoudig en vlot te vinden

leoni 17-07-2022

de produkten zijn heelhuids de volgende dag al binnengekomen en zowel mijn buurvrouw als ik vonden ze erg leuk

Ann 17-07-2022

De verkoopster nam de tijd om ons te helpen. Het artikel was niet in de winkel te koop alleen via internet. Ondanks dat er een ruj stond bij de kassa heeft de verkoopster alles besteld. Wij zijn erg tevreden hierover

Nel 17-07-2022

goed assortiment en ruime keuze klantgericht. prima hoor! ben zeer tevreden.

Nathalie 16-07-2022

Het was de beste prijs en kwaliteit.
Dus de bestelling geplaatst. Ook de website was makelijk en duidelijk. En het product de volgende dag al in huis. .ik zeg top!