Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 182 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Henriette 11-10-2020

uitgebreid aanbod, reclames ook online geldig, snel verstuurd, netjes verpakt

Goed, snel. 11-10-2020

Heel goede site, duidelijk en zeker qua prijs interessant en zeer snel een ophaalbericht.

Rene 11-10-2020

Het product bleek na de bestelling en betaling niet op voorraad.
Duurde best lang eer ik mijn geld terug kreeg.
De website moet eens goed bijgewerkt worden staan winkels op die gesloten zijn.

Jen 11-10-2020

De levering was snel , correct en kreeg ook een melding van Blokker dar het gearriveerd was in de winkel.
Vriendelijk personeel en mag graag even rondkijken in de winkel.

Gina 11-10-2020

Nadat ik een artikel besteld en betaald had kreeg ik de dag daarna e-mail dat artikel toch uitverkocht was en dat geld teruggestort zou worden, hoewel het jammer is dat het gewenste artikel er niet was ben ik wel tevreden over de manier en snelheid van communiceren van Blokker, en geld ook keurig teruggestort

L 11-10-2020

Artikel besteld, bleek deze niet leverbaar te zijn. Wel al betaald. Duurde ruim een week voordat geld terug gestort werd

Bert 10-10-2020

Prima service! Koffiezetapparaat besteld, keurig geleverd, goede communicatie.

Heinrich 10-10-2020

In de winkels ergerde ik me aan verkopers die meteen in je nek nek hijgden,als je binnen kwam.Als je nu online bestelt,geen hijgende verkopers in je nek,maar je mag na iedere aankoop een review plaatsen

Loes 10-10-2020

Ik had een vershouddoos en beschuitbus besteld. Toen ik een mail kreeg dat ik mijn producten kon afhalen, volgde daarop direct een mail dat de beschuitbus niet leverbaar was. Tot mijn verbazing kon ik deze beschuitbus nog steeds op online bestellen en ook de betreffende winkel als afhaalpunt kiezen, wat ik als klant toch wel als misleidend ervaar. Ook de beloofde mail als het goed teveel betaalde geld teruggestort was, heb ik nooit ontvangen. Kortom: geen positieve ervaring!

Winkel AB plaats inTilburg 10-10-2020

De bestelling is prima uitgevoerd. Ik haalde de bestelling af in de winkel. Thuis gekomen bleek dat ik het artikel ( wasrek )graag wilde ruilen. Ik bestelde dus een een ander wasrek. Toen ik mijn tweede bestelling ging afhalen nam ik het eerdere artikel mee terug naar de winkel. Ruilen was helemaal geen probleem. Helaas was ik de facturen vergeten mee naar de winkel te nemen. Mijn partner stuurde de foto's daarvan naar mij door en dat werd door de winkelbediende ook geaccepteerd. Lof voor de klantvriendelijkheid.
En mijn tweede wasrek voldoet helemaal aan mijn eisen en kwaliteit. Een wasrek van Brabantia. Mijn laatste is 18 jaar meegegaan. En buiten en binnen gebruikt. Nu heb ik gelukkig weer dezelfde. En dit is mijn derde wasrek van Brabantia in 45 jaar huwelijk! De garantie van 5 jaar zul je nooit nodig hebben!

Sandra uit Wijchen 10-10-2020

2 keer online een airfryer gekocht. Het was duidelijk te zien waar de airfryers op voorraad stonden. Betaling en bevestiging was prima. En wat de site vermeld dat je na 2 uur een mailtje zou krijgen, klopte ook. Bij het afhalen stond de airfryer al klaar voor ons.
Mooi product, mooie prijs. Super blij met het product en de site en afhandeling van Blokker.

Rianne 10-10-2020

Blokker winkels zijn altijd goed, aanrader.
Als het in de winkel niet aanwezig is dan bestel ik producten.
Makkelijk te overzien, goede aanbiedingen en snel geleverd!

Samantha 10-10-2020

Spullen prima, maar de werkneemster was alles behalve klantvriendelijk. Stond er duidelijk voor de geld

Hetty 10-10-2020

Omdat het artikel in de winkel uitverkocht was werd ik door een zeer bekwame verkoopster gewezen op online bestellen.
Het was voor mij de eerste keer, maar erg goed bevallen.
Het artikel werd de volgende dag en op geplande tijdstip, keurig thuis bezorgd.

HW 09-10-2020

Prima ervaring: duidelijke producten, bestel en lever mogelijkheden. Zal hier zéker weer bestellen.

Stijn 09-10-2020

Een overzichtelijke webwinkel met de kwaliteit ik bij blokker gewend ben. De airfryer die we bestelde was alleen nog in enkele winkels beschikbaar. Maar we konden gewoon online afrekenen en bij de winkel de airfryer ophalen. Verliep allemaal soepel! De airfryer is trouwens echt geweldig.. al is dat niet zo gezond 😅

Mireille 09-10-2020

De bestelling is snel binnen en bij eventuele klachten over het product wordt je in de winkel prima geholpen.

Ewout 09-10-2020

Gekozen vanwege een aanbieding. Bestelprocedure is gebruiksvriendelijk. Binnen 24uur in winkel kunnen ophalen.

margriet 09-10-2020

snelle levering, geen gedoe, gekocht, betaald, geleverd zonder verdere moeite

Ronald 09-10-2020

Ik heb de strijkbout Braun besteld uit de test van de consumentenbond.
Ik had ook een waardebon van de gemeente Mijdrecht omdat ik daar net ben komen wonen.
Bij de bestelling kon ik die niet inleveren. Naar de fysieke winkel gegaan, maar daar kon het systeem het ook niet verwerken.
Geen goede processen in place im dit voor de klant goed af te handelen. Dat viel me tegen.
Winkel zelf kan daar niets aan doen, dus toch een 7

Carolien 09-10-2020

Snel geleverd, goed verpakt.
Mooi product, fijn dat je revieuws kunt bekijken.

Nelly 09-10-2020

Prima assortiment en normale prijzen
Wat me wel tegenvalt is de bezorgkosten
Te hoog en ook al bestel je voor 100€

Jolanda 09-10-2020

Teleurstellend. Winkelvoorraden kloppen niet. Veel moeite moeten doen voor een leuke aanbieding maar niet gelukt om dit product te kunnen bemachtigen.

Hatice 09-10-2020

Moet al bijna 2 weken op een factuur wachten. Er zat geen factuur bij mijn bestelling. Om een product te mogen ruilen in de winkel heb ik die nodig, maar dit duurt volgens blokker 2 weken. Hoe moeilijk kan dit zij ? Ben benieuwd of ik die morgen krijg...

Pascalle 08-10-2020

Ik was op zoek naar een wasrek, Blokker had ruime keuze, kwalitatief goede merken en een goede prijs. Online besteld, maar afgehaald in de winkel. Prima service!