Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,4

ammie ten hoedt 24-11-2019

De bestelling is keurig en op tijd uitgevoerd en ik ben tevreden over het artikel.

jan 23-11-2019

Pannetjes besteld voor een inductiekookplaat. Kwamen volgens afspraak. Niks mis mee, prima.

Dorenda 23-11-2019

Je wordt goed geholpen door altijd vriendelijk personeel zelfs het inpakken van een cadeautje van 2 euro was geen probleem 👍

janet 23-11-2019

De blokker shop is een duidelijke site. Het bestellen gaat makkelijk. Het is fijn dat je een winkel kan kiezen waar je de bestelling op kan halen. Helaas had ik zelf een fout gemaakt en een verkeerde bestelling geplaatst. Maar deze kon ik gelijk in de winkel retour doen.

Wil 23-11-2019

Voor het eerst iets online bij Blokker besteld. Het is mij prima bevallen. Alles verliep vlot, je kan invullen bij welk filiaal je het pakje wil afhalen. Ook dat was perfect in orde. Een dikke 10 voor Blokker !

Remy 23-11-2019

Volgens de website was het artikel dat ik zocht “beperkt op voorraad” in de lokale winkel. Bij aankomst bleek dat het niet op voorraad was. Daarna besteld in de webshop, waarna het de volgende dag werd bezorgd.

Sabine 23-11-2019

Ik vind de service van Blokker erg goed, je kan kosteloos je product wat niet in de winkel staat maar wel online naar de winkel laten zenden en daar op halen. Snelle levering en altijd goed verpakt, ik kan dit aanbevelen en maak er ook regelmatig gebruik van. Heerlijke winkel met goede prijs/kwaliteit verhouding, gewoon top!

Ellen 23-11-2019

De prijs van het apparaat was kwaliteit/prijs de beste keus. Daarnaast een gebruikersvriendelijke site. Correcte uitvoering.

Erik 22-11-2019

Voor het product wat wij bestelde was de omschrijving helder. De verwachting van het product voor en na ontvangst kwam overeen. Wat mij wel opvalt, en daar is blokker zeker NIET de enige in is dat er soms toch te weinig "cruciale"informatie getoond wordt over een product. Daardoor loop je een kans op een mismatch...
In deze situatie was dat niet het geval !

Julia 22-11-2019

Hele gebruiksvriendelijke website, de reviews hebben me overgehaald om het product te kopen, communicatie was heel helder en bezorging is ook op beloofde tijd gebeurd.

Gertie 22-11-2019

Gemakkelijk online bestellen en afhalen in de winkel. Geen verzendkosten.
Precies en snel geleverd volgens afspraak.
Een mail wanneer het product in de winkel klaar staat. Top!

John 22-11-2019

Ik had een keukenmachine besteld, helaas kom in er bij het uitpakken achter dat de kom veel te klein is voor het deeg dat ik wekelijks moet kneden, dus wordt het een retour zending.
In de voorwaarden staat dat je het artikel retour kunt zenden via de winkel in onze woonplaats kan.
Helaas werkten zij daar niet aan mee en werden we verzocht de retour zending bij een Postnl depot af te geven.
Ik heb nog geprobeerd om de keukenmachine om te ruilen, voor een machine met een grotere kom, maar zij hadden geen geschikte machines op voorraad.
De reden die werd opgegeven was dat zij niet betaald werden door Blokker om die retourzending te verwerken.
Ik zou deze winkel zeker niet aanbevelen, ga er zelf waarschijnlijk ook niet meer heen.

Inge 21-11-2019

Ruim aanbod, goede tarieven en snelle levering.
Ook bij een defect goed geholpen in de winkel en snel weer nieuw ontvangen.

Johan Hogeveen 21-11-2019

Goede en snelle service !!! Eigenlijk geen enkele klacht ! Iedereen is blij dat de, Blokker, in ons dorp, niet, gesloten is.

A.A.L.Verstraaten 21-11-2019

Wij hadden een pannenset besteld,en wij hebben het in de winkel opgehaald,de pannenset is ons goed bevallen ,en als wij het in de winkel opgehaald hadden,was de service prima

Marianne Verhoef 21-11-2019

2 van de 3 art. waren stuk en dat leverde ook nog eens een negatieve reactie van de helpende verkoopster op toen ik het in de winkel kwam ophalen.
Erg jammer! Ze werden wel ter plaatsen omgeruild.
Maar met het gedag zeggen kreeg ik geen woord meer.
Misschien is het verstandig als het te verzenden art. van te voren eerst even gecontroleerd wordt op evt. gebreken.

anton luyten 21-11-2019

goede en uitgebalanseerde winkel met een leuke uitstraling met vriendelijk personeel uniek in zijn soort.

Joke 21-11-2019

Ik was op zoek naar een nieuwe lady shave en kwam op de site van Blokker terecht. Daar was hij in de aanbieding en heb ik hem direct besteld. Zeer snelle levering, super goed geregeld.

Pia 21-11-2019

Blokker heeft een duidelijke website, artikelen zijn snel te vinden en de bestelling werd geheel volgens afspraak geleverd!
Ik bestel regelmatig artikelen via Blokker.nl en ik ben er zeer tevreden over.

Trudy 21-11-2019

Ik kon het artikel al na 1 dag ophalen, supersnel. Ik werd bij de servicebalie heel goed geholpen.

Frank 21-11-2019

De webwinkel is prima als het gaat om gebruikersvriendelijkheid. Storend is een foutmelding die ik kreeg als naar de bestelling wordt gegaan. De foutmelding was van het niveau "oeps ik kan de bestelling niet ophalen". Cookies verwijderen hielp niet. Switchen naar een andere browser dan Google Chrome lostte het probleem evenmin op. Daarna eerst aangelogd en dezelfde bestelling gedaan. De fout deed zich toen niet meer voor. Voor de goede orde, ik kreeg meerdere malen op verschillende dagen de foutmelding.

Rina 21-11-2019

Zeer tevreden over de website, bestellen en leveren, vooral de snelle levering was opvallend

Tea Hoogsteen-Bosma 21-11-2019

Snelle levering en ik vond de envelop met vrienden van Blokker voordeel ook leuk die in de doos zat. Alleen jammer dat ik de doos wat te laat open gemaakt had (zat een cadeau voor een verjaardag in) en ik de 26% korting op een Emma matras niet meer kon gebruiken. Ook kregen wij via de mail nog een vouchercode voor 20 Euro korting bij DiningCity op een diner voor twee. Al dat extra voordeel krijgen bij je aankoop welke je bij Blokker online doet heb ik wel als heel erg leuk ervaren.

Heleen 21-11-2019

Via de website heb ik besteld en betaald. Daarna het product in de winkel laten bezorgen. Ideaal!

Tine Schuhmacher 21-11-2019

Op huishoudelijk gebied heeft Blokker gewoon alles en dat is bijzonder prettig. Ik kwam altijd al in de winkel, maar online is net zo prettig. Fijn dat het kan blijven bestaan, er valt echt een gat als er geen Blokker meer is.