Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 188 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Margreet 07-04-2022

Ik vind het heel gemakkelijk bestellen en het artikel was de volgende dag al in huis. Super

Emiel 07-04-2022

Mooie, schone winkel, goed assortiment, vriendelijk personeel en gecombineerd met Primera

Annemieke 06-04-2022

De aanbieding op de website was goed. Werd snel geleverd en voldeed helemaal aan mijn verwachting

Gerja 06-04-2022

Doordat je kan bestellen en het in de winkel kunt ophalen, bespaar je een hoop tijd, je weet zeker dat je artikelen op voorraad zijn,je gaat dus niet voor niets als iets er niet is. Indien aanwezig ook zelfde dag snel verkrijgbaar

Tecla 06-04-2022

Zaterdag een kado besteld en betaald en laten bezorgen bij de blokker in mijn woonplaats. Zondag kreeg ik een email dat ik jet pakket maandag op kon halen. Super makkelijk en erg snel. Zeer tevreden

joop 06-04-2022

De uitgebreidheid van de artikelen waren de reden dat ik mijn keus heb op Blokker heb laten vallen, en dat was niet verkeerd, goede prijs en snelle levering, ik ben zeer tevreden, top.

Sylvia 05-04-2022

Ik heb voor Blokker gekozen, ten eerste voor het mooie product en met een mooie prijs, de bestelling liep ook erg vlot s’ middags besteld en de volgende ochtend al in huis, plus nog eens super goed ingepakt

Cindy 04-04-2022

Super makkelijk om een bestelling te plaatsen en binnen 24 uur had ik het product al ontvangen.
Super

Eric 04-04-2022

Goed assortiment op een overzichtelijke website waarop je gemakkelijk kunt bestellen en afrekenen

Drummen 03-04-2022

Door verkoper bij Blokker klantvriendelijk geholpen, verkoper heeft product besteld via de site omdat het in de winkel niet op voorraad was. Volgende dag kon ik het product al ophalen in de winkel, dit kreeg ik via mijn mailadres door.

Jb 02-04-2022

Snelle en goed verzorgde levering na bestelling.
Zeker een aanbeveling waard.

Denise 01-04-2022

Het bestellen ging makkelijk en de levering verliep heel vlug. We zijn heel tevreden of het product

Rob J. 31-03-2022

Mooi product, zeer snelle en correcte levering tegen een prima totaal prijs.

goed en betrouwbaar 30-03-2022

eenvoudige bestelprocedure. Daarnaast veilig. Ook de aflevering was correct

A. Ewes 30-03-2022

Overzichtelijk. De afmetingen van de dweil stonden er niet bij, dat was wel jammer. Maar heb toch de goede gekregen. Ik heb gegokt op de strepen. De staafmixer is beter dan verwacht. Top product.

Kitty 29-03-2022

Prettig personeel, geven goed advies en hulp bij bestellen. Product werd snel geleverd.

Groenewegen 29-03-2022

Artikel kon ik nergens goedkoper vinden en is zonder verzendkosten geleverd. Goed verpakt en mooi op tijd bezorgd

Jeanette 27-03-2022

Makkelijke website,snelle levering,goede producten en prijs kwaliteit verhouding.

Leontien 27-03-2022

Ik had een stofzuiger gekocht online, die veel te krachtig zoog en geen mogelijkheid had, de zuigkracht te verminderen, ook niet aan de slang. Na contact (online) met de klantenservice, mocht ik de stofzuiger terug brengen naar een filiaal van Blokker en kon ik daar, na grondig online research, de stofzuiger achterlaten en een andere stofzuiger mee naar huis nemen. Déze voldoet wél en ik ben blij dat ik de moeite heb genomen de gekochte stofzuiger om te ruilen. Nu weer vele jaren met plezier stofzuigen! Dank je wel Blokker, voor deze mooie service! Hartstikke lief en vriendelijk personeel ook!

hans zwiep 27-03-2022

goede communikatie naar de klant en uitleg en prijsbewust ,alles super goed.

Tom 26-03-2022

Makkelijk online bestellen en gratis afhalen in uitgekozen winkel.Daar door de zekerheid dat het product in de winkel aanwezig is.

J. Slagt 26-03-2022

Geweldige fijne winkel, met vriendelijk personeel. En een goede service.
Wij zijn vaste klant bij Blokker op het Eemplein in Amersfoort.

jessica 25-03-2022

heb voor de website gekozen omdat ik net 2 weken me eerste eigen huisje heb en had nog veel nodig en door dat de website zo overzichtelijk is kon ik alles vinden wat ik nodig had

Hanneke 24-03-2022

De webshop is heel overzichtelijk, maar zoek je iets specefieks kun je de zoekbalk gebruiken. Het koppelen van mijn D.E. accountmanager mijn bestelling was ook zo gebeurt. En de bestelling was de volgende dag al in huis. SUPER FIJN!

Gea Krans 24-03-2022

Op de site staan niet alleen produkte die bij Blokker te koop zijn maar ook bij andere verkopers.