Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

anoniem 03-04-2020

Bestelling is goed uitgevoerd en slechts met enige vertraging afgeleverd , goed werk in deze tijd !

Miranda 03-04-2020

De snelle levering en het is een uitstekend product. De winkel wist onze vraag ook goed te beantwoorden.

Annemieke 03-04-2020

Hele slechte ervaringen met blokker, senseo besteld, op een maandag, kreeg woensdag een track en tracé, die niet klopte, donderdags gebeld, senseo was weg bij de post, zaterdags weer gebeld, senseo was nergens, niet bij de post en niet bij hun, zou maandag of dinsdag gebeld worden, of ik een andere senseo wilde of mijn geld terug, nou niemand gebeld, die woensdag maar weer zelf gebeld, nou dan ging ze maar een onderzoek in stellen, waar de senseo was, duurde 5 dagen, ik zei dat ik me geld terug wilde, nou naar veel gezucht, van de blokker medewerker, zou ze in gang zetten, dat ik me geld terug kreeg, gaat weer 5 dagen duren, nu dag 3, dus maar weer afwachten, of dat wel goed komt, nooit meer blokker, slechte service,

A. van Dijk 03-04-2020

Snelle levering bij de (gevraagde) winkel. Beleefde en vriendelijke afhandeling

wim 03-04-2020

Fijne website, makkelijke zoeken en vinden. goede communicatie over het leveren

Gerryvb 02-04-2020

het artikel was juist omschreven , zag er ook uit als op de afbeelding, en de levering was ook snel en goed!!

John 02-04-2020

nou ...ik had de verkeerde besteld en daar werd helemaal niet moeilijk over gedaan. Ik kon het apparaat probleemloos inleveren en kon meteen een ander uit de stelling pakken. dus prima geregeld.

Jac Ellens 02-04-2020

Prima en overzichtelijke webshop met meer op voorraad dan BOL.
Zocht een tondeuse die bij BOL niet meer was te krijgen, bijna geen één meer !.
Deze had ik een dag later van Blokker keurig verpakt binnen, prijs ook prima.

Teus. 02-04-2020

Ik vind het een duidelijke shop goed overzichtelijk en wat mij de doorslag gaf was dat het een goede aanbieding was.

De levering was een dag later, super.

Bert 02-04-2020

Ondanks de grote vraag naar legpuzzels door de Corona werden de door mij bestelde puzzels keurig op tijd geleverd.

thomas vogelzang 02-04-2020

bij blokker is het leuk bestellen en word op tijd geleverd alleen de verkoop partners zijn niet allemaal goed,moest bijna 2 weken wachten en dan krijg je pas een berichtje niet meer op voorraad zeg dat dan eerder of zet het erbij op de site,toen ik dat bestelde stond er genoeg voorraad,beetje waardeloos,koop nu alleen dingen van blokker zelf

. 02-04-2020

twee weken geleden heb ik een waterkoker bij Blokker online gekocht. twee dagen na de online aankoop krijg ik een mail met dat mijn bestelling is verzonden. vervolgens krijg ik direct een mail erachter aan verzonden dat het product niet leverbaar meer is.. dit werd op laconieke wijze gemeld. de volgende dag bel ik met de klantenservice van Blokker om te zeggen dat ik de manier waarop er makkelijk vind en dat ik dan graag diezelfde dag nog mijn geld terug wilde krijgen. de klantenservice medewerker begreep dit en beloofde dat ik die dag nog mijn geld terug zou krijgen.
een aantal dagen later heb ik nog steeds mijn geld niet terug gekregen. dus na 4 dagen wachten besluit ik nog eens te bellen. ik spreek met een andere medewerker en die verteld mij dat tussen 3 en 5 werkdagen ik mijn geld terug zou moeten krijgen, ook dat de transactie in behandeling is. het is werkdag 4, dus laat het daarbij rusten en vertrouw haar woord. een week later heb ik nog steeds mijn geld NIET ontvangen..ik bel voor de derde keer naar de klantenservice, om nogmaals mijn verhaal kwijt te kunnen en dat ik direct die dag mijn geld terug wil. ik was inmiddels al twee weken op mijn geld aan het wachten. de medewerker bespreekt dit met de teamleider en komt vervolgens met het antwoord dat het binnen nu en tien werkdagen op mijn rekening staat. dit vind ik te ver gaan en zeg dat ik het niet vind kunnen om eerst op een laconieke wijze te worden verteld dat de bestelling toch niet doorgaat en vervolgens drie weken moet wachten op het geld. ik zei daarom dat ik een onkosten vergoeding wel terecht vond. ook dit was niet mogelijk volgens haar....
zeker in deze tijden vind ik het schandalig dat je als klant drie weken moet wachten op een betaling van iets wat je nooit hebt ontvangen... in tijden van de corona crisis kan je er niet vanuit gaan dat elke klant zo lang 60 euro kan missen.
ik ben van plan mij verder in te lezen op dit onderwerp en er werk van te maken, want dit kan niet kloppen.
overigens hoop ik, maar het zal wel niet, door middel van dit bericht jullie kan attenderen dat je dit niet bij klanten kan maken, aangezien zij ook hun eigen rekeningen. netjes elke maand moeten betalen, en er geen excuses what so ever wordt gemaakt EN zelfs er geen verantwoordelijkheid wordt genomen over de duur van de transactie. ik vind het dan ook schandalig dat er geen toenadering wordt gezocht in de vorm van een omkosten vergoeding.
wetende dat ik dit met velen van mijn bekenden zal delen, ben ik benieuwd of dmv dit bericht jullie wel actie zullen ondernemen.

Hebe 02-04-2020

Het artikel was bij deze winkel het goedkoopst, daarom daar besteld, en opgehaald in de plaatselijke blokker. Ging prima.

Tess 02-04-2020

2 keer heb ik geprobeerd een strijkplank te bestellen die in de actie was. Op de website stond dat er voldoende voorraad was. Op het moment dat ik van post nl een bericht kreeg dat m'n bestelling gesorteerd was, kreeg ik daarna een melding dat de strijkplank helaas niet meer leverbaar was. Geld was wel snel terug gestort.

B.J. Groeneweg 02-04-2020

Goed verzorgd en de bezorgingsfase is goed te volgen ondanks de moeilijke tijd waar we nu in zitten

hana gorges 02-04-2020

ik vind dit winkel goed en de pruducten ook zijn voordeeliger en ook de service is heel aangenaam

Rinus 02-04-2020

Ik heb een AEG stofzuiger die door Blokker zelf verkocht werd gekozen en deze in de Blokker van mijn winkelcentrum opgehaald. Het online bestellen ging heel gemakkelijk en het ophalen ervan in deze Corona tijd ook heel eenvoudig. Een heel vriendelijke medewerkster in de winkel waar ik ook mijn oude stofzuiger heb achtergelaten. Het heeft allemaal slechts twee dagen geduurd.

Martin 02-04-2020

Goede overzichtelijke website en nette en snelle service, no nonsens winkel

N.T. 02-04-2020

Duidelijke communicatie en snelle bezorging, ook een overzichtelijke webshop waar je eenvoudig doorheen scrollt.

Lies 02-04-2020

Er staat een hele vriendelijke jongeman in deze winkel die heel erg klantvriendelijk is deze jongeman verdiend een pluim

Sylvia 01-04-2020

Stofzuiger met zakken besteld. Stofzuiger uitverkocht en kreeg dat op mail. De zakken werden wel geleverd en daar heb je natuurlijk niets aan zonder stofzuiger. Domme actie. Was een vraag waard geweest.

Kim 01-04-2020

Snelle levering! Makkelijke site en fijne producten! Zal zeker nog een keer bestellen!

Marian 01-04-2020

Goede shop, krijgt waar je na vraagt en keurig verpakt.
De dvd speler is goed aangekomen.

Suzan 01-04-2020

Levering is nog steeds niet compleet. Wacht nu al anderhalve week op deel bestelling. Track en trace is blanco. Zes dagen geleden voor 2e keer gebeld, was toch echt op voorraad, dus zou er waarschijnlijk voor het weekend zijn, is nu woensdag.....

Seko 01-04-2020

Goede prijs en een snelle levering. Il ben 100% tevreden over Blokker. Onlangs een mooie tondeuse van Wahl besteld en op tijd ontvangen.