Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Anna 30-05-2020

Ik heb helaas geen goede beoordeling over Blokker. Na 11 dagen is mijn bestelling nog steeds niet verwerkt en telefonisch contact lukt niet. Via SMS een bericht verstuurd, ook daarop geen reaktie. Slechte service!

Marijke 30-05-2020

Snelle levering, duidelijke webshop en klantenservice top!
Had een vraag en gelijk een duidelijk persoonlijk antwoord.
Heel fijn.

Richard van Veldhoven 30-05-2020

Assortiment is groter, dan in de winkel. Snelle levering. Wordt via track & trace op de hoogte gehouden van jouw bestelling.

JFK 30-05-2020

Blokker is op zich een goede winkel. Redelijke levertijd. Het product was echter beschadigd, waarschijnlijk door het vervoer. Teruggebracht naar de winkel, geen probleem met teruggeven en het bedrag ook gelijk teruggehad. Prima service!

PJ Wetselaar 30-05-2020

Waterkoker besteld in de reclame, kon niet geleverd worden, in de reclame een prijs van 27,99.
Wat schertst mijn verbazing een week later weer leverbaar voor 34,99
Spreek dan van niet leverbaar, maar laat de klant weten over een week is de waterkoker weer leverbaar
en u krijgt de koker alsnog voor 27,99.
Jammer meneer Blokker om een klant zo te behandelen.

Youri 30-05-2020

Snel opgeleverd, precies op de aangegeven datum en helemaal volgens de specificaties

anja 30-05-2020

Mijn bestelling werd per mail aan gegeven wanneer deze binnen was, was heel fijn zodat ik wist hoe laat ik mijn bestelling op kon komen halen. Daarbij vond ik dat de bestelling snel in de winkel lag om op te halen.

E. J. 30-05-2020

De website is overzichtelijk. De productomschrijving is duidelijk. De levering is snel.
Heel fijn dat er keuze is tussen bezorgen of gratis ophalen.

H.J.Zwarthoff 30-05-2020

De bestelling was netjes op tijd, keurig afgehandeld, kreeg netjes bericht dat het pakketje klaar lag

Julius Schilthuis 30-05-2020

De bestelde kunststof stoelen werden binnen de beloofde tijd geleverd. Echter bij één van de stoelen ontbrak de vergrendeling. De informatie ontbreekt gewoon waar ik met deze klacht terecht kan.

SE 30-05-2020

Goederen op voorraad volgens de website. Na bestelling, konden goederen ineens niet meer geleverd worden door te weinig voorraad. Teleurstellend.

KS 29-05-2020

Het artikel dat te koop stond bleek later toch niet leverbaar, terwijl hetzelfde artikel op het moment dat ik daarover een e-mail ontving nog steeds beschikbaar stond op de website. Daar is dus iets goed mis gegaan. Of het artikel was wel leverbaar maar er is verkeerd over gecommuniceerd of het artikel was daadwerkelijk niet leverbaar maar er was verzaakt om het artikel dan ook op de website op niet leverbaar te zetten. Hoe dan ook erg onhandig voor zo'n grote webshop.

Marcel. 29-05-2020

Goede levering
En mooie aanbieding.
Makkelijk online te bestellen.
Snelle levering.

QuanDa 29-05-2020

Slecht bereikbaar klantenservice en klantenservice in de winkel is geen service.

Johanna 29-05-2020

Was eigenlijk perfect. Van bestel gemak tot afhaal gemak. Vriendelijk en duidelijk, precies wat beloofd werd

Jan Benoist 29-05-2020

Zeer eenvoudig te bestellen online. Kon de bestelling nog dezelfde dag ophalen in de winkel. Goede service.

Vanessa 29-05-2020

Bestellingwas supersnel bij het filiaal om op te halen. Kreeg ook netjes notificaties over de verzending. Keurig.

lremmers 29-05-2020

Het was gemakkelijk om te vinden wat ik zocht, en bestellen ging vanzelf.
Levering was snel.

Richard van Dun 29-05-2020

Ik vind het snel duidelijk en goedkoop.
Duidelijke mail hoe wat en wanneer en goed verpakt.

Mar 29-05-2020

Online besteld en binnen 2 dagen is het product in zeer goede staat aangekomen.

aNyWay 29-05-2020

Bijna helemaal hoe het aangegeven werd geleverd. Besteld met ophalen in filiaal was één dag later dan aangegeven. Maar de communicatie was prima en ik werd weer keurig geholpen in het Blokker filiaal Markenburg Hoofddorp.

Caroline R. 29-05-2020

Via de overzichtelijke website heb ik mijn bestelling bij Blokker.nl geplaatst. Deze kon ik een aantal dagen later in Doetinchem ophalen. Alles stond keurig klaar. Personeel was vriendelijk en de 1,5 meter voorwaarden werden goed opgevolgd.
Erg tevreden over het geheel!

TWPL 29-05-2020

Het bestellen ging allemaal prima. Snelle levering ook. Ik heb een pickwick waterkoker besteld met DE punten. De waterkoker kostte 50 euro. Het blijkt echter een Bourgini waterkoker te zijn. Identiek alleen in plaats van Bourgini staat er nu pickwick op de waterkoker. Voor de rest dus identiek. Met het enige verschil dat de Bourgini 18 (!) euro goedkoper is. De pickwick is dus ruim 50% duurder....Leuk die DE punten maar dit voelt een beetje als een sigaar uit eigen doos.

Amaria 29-05-2020

online een zuurstofmeter besteld en in de winkel centrum Amsterdam afgehaaldf, achteraf betaald met AfterPay. Ging prima.

Snel en product volgens verwachting 29-05-2020

Snelle levering, ondanks corona en dat een partij uit Belgiè de levering verzorgde. Product voldoet volledig aan verwachting.