Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Gerard 11-02-2020

We kochten online een fietsendrager met 50% korting voor € 109,50. De volgende dag werd deze bezorgd. Superservice zou je denken! Doos opengemaakt en helaas bleek een wieldrager kapot. Klantenservice gebeld. Advies: terugsturen met omruilen. Er zou dan een nieuwe gestuurd worden. Ons idee om de kosten van een wieldrager in mindering te brengen op de reeds betaalde rekening was niet mogelijk. Nogmaals gebeld of de fietsendrager zeker nog wel leverbaar was en dat was zeker zo. Om een lang verhaal kort te maken: pakket teruggestuurd en na nog 3 x telefonisch contact geen nieuwe fietsendrager ontvangen. Ons geld zal binnen 10 dagen worden Klantenservice schuift e.e.a. af op de externe leverancier. De fietsendrager zou niet meer leverbaar zijn maar wordt wel aangeboden op website voor € 287,55!

Arie Stout 11-02-2020

Vanaf de bestelling tot de aflevering was alles prima in orde. Het was voor mij de eerste keer op deze manier te kopen bij Blokker, maar zeker niet de laatste keer.

Arie-Jan de Lang 11-02-2020

Super. Veel keus voor een mooie prijs.
Kwaliteit artikelen en vlotte levering.

Einar de Boer 11-02-2020

Duidelijke omschrijving van de producten. Ik heb een goeie keuze kunnen maken. Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop.

Miklos Gaál 10-02-2020

I didnt visit the shop, but a friend picked up my order.
Cijfer 4 motivatie: it caused me difficulties that I had to wait for 3 days for the arrival!
Otherwise the product is great, thank you.

Ida 10-02-2020

Ik bestelde voor mijn moeder een DE koffiezetapparaat, het bestellen lukte, evenals het direct afschrijven van 199 euro. Kreeg bericht dat het de zaterdag zou worden geleverd. Maandag kreeg ik bericht dat het geleverde product niet leverbaar was. Ik zou een e-mail krijgen zodra het aankoopbedrag terug gestort zou zijn. Donderdag maar eens gebeld omdat ik nog niks gehoord had. Kreeg te horen dat het teruggestort zou worden. Vrijdag had ik toen het geld. Wel vreemd dat het geld direct afgeschreven kan worden maar dat je weer een week moet wachten om het weer terug te krijgen. Bij bol.com krijg je meteen te zien of het wel of niet leverbaar is, waarom bij Blokker niet?

YLKE BEUKENEX 10-02-2020

Dit is al de derde negatieve ervaring met het online bestellen bij Blokker.

Mijn allereerste ervaring was al niet positief: er moest vorig jaar een droogrek geruild/opgehaald worden en tot drie keer toe werden afspraken niet nagekomen. Ik heb toen excuses en een cadeaubon gekregen maar er is niets veranderde in de klantgerichtheid.

Mijn vorige ervaring was ook slecht.
Ik wilde pannen die geschikt waren voor inductie. Volgens de site waren ze dat. Bij thuiskomst stond er duidelijk op de doos dat ze dat niet waren. De klantenservice gebeld: die gaven aan dat ik de pannen geleverd waren via e een dochterbedrijf (wel via Blokketsite en dat ik het met dat bedrijf op moest lossen. Dankzij een aardige winkelmedewerker werd het goed opgelost, maar toen ik de klacht indiende werd mij gezegd dat de medewerker dit niet had mogen doen....

Meest recente voorbeeld:
Ik wilde vorige week een Brababtia C-strikplankhoes bestellen die volgens de site nog op voorraad was. Toen ik de bestelling invulde gaf de site aan dat de hoes niet meer op voorraad was. Toen de klantenservice gebeld. Daar werd gezegd dat de voorraad op de site nooit up to date gehouden kòn worden. Ik ken genoeg bedrijven die dat wel kunnen....Blokker blijkbaar niet.

Conclusie:
Zeer slechte service: ze zijn er niet om de klanten te helpen, maar om deze af te poederen. Ik geef het op om nog iets bij Blokker te kopen: in de winkels is weinig keuze en bestellen via de website geeft alleen maar frustraties.

Erik S 10-02-2020

Na 2 mislukte pogingen bij de concurrent (een keer te kleine maat, toen een te grote) lukte het bij blokker.nl zonder enig probleem. De bestelling werd heel snel uitgevoerd en ik kon het ophalen in het winkelcentrum waar ik bijna dagelijks kom (dus ook geen gezeur met thuis blijven, ophalen bij de buren of erger).
Blokker online is uitstekend.

Gerard 10-02-2020

Wij kochten een stofzuiger van Bosch voor een goede prijs en een snelle levering.

Thomas 10-02-2020

Snelle bezorging, goede informatie. Product is top. Wij zijn heel erg tevreden.

Oscar 10-02-2020

Prima service en snelle levering, conform afspraak!
Ik beveel deze winkel aan.

Flo 10-02-2020

Bestellen ging prima, in de winkel duurde het helaas vrij lang voordat ze het pakket gevonden hadden

Angel1 09-02-2020

Jammer dat je niet zelf een bezorg moment kunt kiezen. Voor de rest super en snel alles binnen.

Betty 09-02-2020

Vervolg op review 01-02-2020: vandaag een mail ontvangen dat de artikelen die ik op 22 januari had besteld niet leverbaar zijn en dat door een technische storing niet eerder een mail aan mij is gestuurd.
Dat wist de klantenservice niet beide keren dat ik met hen belde!! Sterker nog, het artikel kan nog steeds besteld en betaald worden in de webshop. Webshop is dus niet actueel. Twee weken ergernis en ik moet alsnog de artikelen ergens anders kopen.

-------------------------------------------------------
Eerdere review 1-2-2020:

22 januari artikelen besteld en betaald. Zouden volgende dag in winkel af te halen zijn volgens bestelbevestiging. Niet dus. Maandag 27 klantenservice gebeld waar bestelling bleef. Antwoord was dat door technische storing bestellingen in het ongerede waren geraakt. Ze zou de bestelling opnieuw plaatsen en artikel zou dinsdag of woensdag in de winkel af te halen zijn. Niet dus. Donderdag 30 januari weer klantenservice gebeld (10 min. In de wacht) medewerkster zei dat nalevering altijd 3 a 4 dagen duurde. De bestelling was maandag opnieuw gedaan dus de 4 dagen waren nog niet om. Ik moest wachten op de trackandtracecode in mijn mailbox. Als mij maandag was verteld dat het 4 dagen kon duren ivm nabestelling had ik zelf opnieuw besteld.
Het is nu 5 dagen na 27 januari en nog heb ik de bestelde artikelen niet in de winkel op kunnen halen.
Daarom ben ik dus niet tevreden over Blokker.
Ik hoop nog steeds de bestelde en betaalde artikelen ergens de komende dagen uit de winkel op te kunnen halen. Of nog liever gratis thuisgestuurd te krijgen!

Emma 09-02-2020

Snelle levering naar winkel als je producten online hebt besteld en goeie prijzen. Redelijk groot aanbod en vriendelijk personeel.

Lionne 09-02-2020

Gewoon gebruiksvriendelijke site.
Ziet er overzichtelijk uit en gemakkelijk in gebruik

Peet 08-02-2020

Goede internet site met ook goede aanbiedingen. Daarnaast een zeer behulpzame servicedesk die goed klantgericht is.

Cis 08-02-2020

Wat een leuke, vriendelijke jongedame hielp mij.
Ook na mij was er een klant die zo vriendelijk werd geholpen.
Eindelijk weer eens ouderwetse service.
Topper 👍🏼

Sandra 08-02-2020

Goede site met veel reviews voor hetgeen ik aan het kijken was. Snelle en zorgvuldige afhandeling van betaling. 's Avonds rond 21.00 uur besteld, de dag erna al in huis...!

Hettie 08-02-2020

Slowcooker was snel in huis. Verpakking ok. Het apparaat werkt prima en was niet duur.

Maurice 08-02-2020

3 Tefal pannen besteld. duidelijke website. makkelijk te vinden. Aflevering bij een blokker winkel in de buurt een gemak zodat men niet daarvoor thuis hoeft te zijn. Vriendelijke medewerker blokker winkel.

Tamara 08-02-2020

Snelle goede levering alleen jammer dat alleen vanaf 15 euro gratis in de winkel wordt afgegeven. Amders hoge verzendkosten voor iets wat onder 15 euro is.Zeker nu de winkel eem steeds kleiner wordend assortiment heeft !!

W.v.d.B. 07-02-2020

Via de webshop een strijkplank besteld en deze in de winkel laten bezorgen. Toen ik de strijkplank ging ophalen in de winkel kwam de bediende uit het magazijn met een huishoutrap! Gelukkig had de winkel de strijkplank op voorraad zodat ik alsnog de strijkplank kon meenemen. Echter niet zonder een hoop gedoe met betalen (trap retour, geld terug en strijkplank met retour geld betaald). Ik zou deze winkel dus NIET aanbevelen!!!

Jopie1954 07-02-2020

Artikel dag later bezorgd dan beloofd. Goed artikel! Gekochte pannenset ( ook via blokker aangeschaft) had deze 12cm steelpan niet.

Lia 07-02-2020

Makkelijk bestellen, vlotte levering.
Zonder portokosten zou nog aantrekkelijker zijn natuurlijk.