Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

P.A. 10-10-2021

Bij blokker de koffer "Princess Traveller Rome ABS koffer - Petrol - L" aangeschaft.
Moet nu naar 1maand constateren dat dit ook de levensduur van de wieltjes is. Kortom een koffer geschikt om eenmaal meet te nemen op vakantie en daarna weg te gooien....

Tevreden klant 08-10-2021

Ruime winkel met veel keus. Prettig hulpvaardig personeel. Winkel in onze woonplaats.

Natascha 06-10-2021

Deze shop is prima hij zit vlakbij mijn huis verder nog nooit problemen gehad met deze shop

Wilma 03-10-2021

Online een broodrooster besteld en in de winkel laten bezorgen.maar dat kwam niet.het advies v.d winkel was de klantenservice bellen. Dus dat gedaan.de klanten service kon ik niet tot nauwelijks verstaan.het geld zou teruggestort worden maar nog niks gezien.jammer dat ik niet goed kon communiceren met de klantenservice. Dit is v m een slechte verbinding en geen goed Nederlands sprekende dame

Gracita Wijngaarde 26-09-2021

Zeer vriendelijke verkoopster. Gaf uitgebreide uitleg over het gebruik van het apparaat.

Alinda 21-09-2021

Zeer slechte service bij Blokker. Koop je er een mooie stofzuiger. Gaat de borstel hiervan binnen drie maanden stuk en kunnen ze je niet helpen. Alleen als de motor stuk zou zijn.
En moet je zelf maar een nieuwe borstel kopen. Wat een teleurstellende service.

Hayriye 16-09-2021

Slechte klantenservice en winkelmedewerker. Wilde een klacht indienen omdat het dweilsysteem niet werkte. Zeggen ze in de winkel zonder het uit te testen dat het normaal is.

Carme 10-09-2021

19 augustus een artikel online bij blokker gekocht. Deze werd verkocht door samenwerkingspartner Triva. Artikel was volgens website op voorraad en zou de volgende dag geleverd worden. Vandaag 10 september heb ik het nog niet.

Inmiddels 4 keer klantenservice blokker gesproken. Zowel blokker als ik meerdere keren contact proberen te nemen met Triva hierover, zowel telefonisch als via mail. Telefonisch krijg ik voicemail, bericht ingesproken, geen reactie. Mails worden niet beantwoord.

Ik wil mijn bestelling annuleren en mijn geld terug. Blokker geeft aan dat dit via Triva moet. Maar dit kan ik niet doen want Triva reageert gewoon niet.

Kortom ik ervaar geen oplossingsgerichte service van klantenservice Ik blijf in een vicieuze cirkel en blijkbaar begin ik te vermoeden dat ik andere maatregelen zal moeten nemen via mijn visacard als ik mijn geld weer terug wil.

Ik ben zeer ontevreden over deze situatie. Het heeft me meer geld gekost alle telefoontjes waarbij ik steeds in de wacht werd geplaatst.

Heel slecht deze keer.

Soekkha 07-09-2021

Ik koop nooit meer een product bij de Blokker die via internet besteld gaat worden. Want je betaald contant bij de Blokker en als het product niet bevalt en je dit terug brengt bij de Blokker krijg je te horen dat je dit product zelf moet retourneren met DHL. Dan krijg je van een betalings bedrijf dat het geld terug gestort wordt op de rekening binnen 5 werkdagen alleen na 3 weken nog geen terug storting en vele telefoontjes later met de zelfde smoes van we hebben betaling achterstanden nog steeds het geld wat betaald moet worden niet op de rekening.

Anoniem 07-09-2021

Wasmanden besteld geleverd alleen zonder deksel. Wat blijkt dus ergens fout gegaan weten niet waar de Wasmanden terug gestuurd moeten worden. Alleen de doos is zo groot dat je hem geeneens in een personenauto kan vervoeren. Ons verteld dat we zelf de doos maar kleiner moesten maken en dicht plakken, zo raar want ze kunnen geen losse deksels opsturen, heel apart

Eric 02-09-2021

Een friteuse besteld bij Blokker; goedkoop en zou de volgende dag geleverd worden. De order is betaald. Er werd geen voorraad probleem gemeld. Een dag later status gecontroleerd en wat blijkt, "status in behandeling" en dus nog niet verzonden. Navraag bij klantenservice leert dat er een intern probleem was maar ze doen hun best. Daar kan ik dus niks mee want actuele status blijft daarmee onduidelijk. Gevraagd of de order geannuleerd kan worden, dan rij ik wel naar een winkel, het is tenslotte geen exclusief artikel. En een paar euro meer is voor beschikbaarheid de betere deal. Maar annuleren kan dus niet. Je kan wel de order weigeren bij levering en dan, na afronding van de procedures wordt het geld teruggestort. Dus over enkele weken?
Twee dingen; dit verhaal van "intern probleem" hebben we al eerder gehad bij Blokker en dat lijkt daarmee het standaard excuus om geen 24 uur levering te doen. En verder, maar dat zie je helaas vaker; bestellen en betalen gaat per direct maar corrigeren/annuleren kent veel drempels om te ontmoedigen en uiteindelijk slechte service maar voor lief te nemen. Iets dat ik principieel dus nooit doe.

Juul 28-08-2021

Blokker annuleert zonder opgaaf van reden, en zonder bericht, mijn bestelling. Ik wist dus van niets en bleef maar wachten op mijn bestelling. Ik heb wel het geld teruggekregen. Maar op een vraag waarom de bestelling geannuleerd is wijzen ze naar hun verkooppartner, en de verkooppartner wijst naar Blokker. Wie er ook geannuleerd heeft, ik bestel bij Blokker, dus Blokker had contact met mij moeten opnemen!

Jo 28-08-2021

Zonder opgaaf van reden, of de klant te informeren annuleren ze je bestelling. Reageren niet op vragen en zoals ik het hier lees kun je fluiten naar je geld. Dat zullen we zien want dan sleep ik blokker voor de rechter.

Herman 27-08-2021

Zeer slechte ervaring met blokker! gebruikte een cadeaukaart van blokker om een deel te betalen 18 dagen geleden voor de aankoop van een artikel. Tijdens de betaling werd op de website aangegeven dat er technisch iets misging en de betaling werd geannuleerd maar ik was mijn geld ook kwijt op de kaart. Heel veel telefoontjes en een mailtje verder en nog steeds m'n geld niet terug. Er wordt vanalles belooft (na 48 uur retour, oh nee meneer het is na 2 weken er weer bij, ook niet.... we zetten het door naar een andere afdeling die het regelt....etc etc) Was een slechte service zo !

Marcel 26-08-2021

Op 13 aug senseo koffiezetapparaat via de website besteld en betaald later bleek dat deze niet meer op voorraad was en dat ik mijn geld terug geboekt zou krijgen zou volledig automatisch moeten gaan maar er was een storing dus handmatig zouden ze dit doen na drie keer bellen.
Tot op heden nog niets mogen ontvangen.
Vandaag is het de 27 ste aug.

Nooit meer bij blokker op de website kopen alleen maar allende

Rg 20-08-2021

Goede informatie en zodoende tot juiste keuze gekomen. Fijn dat je ook even naar de winkel in de buurt kan om het allemaal te bekijken.

Jaeqx 17-08-2021

Na aankoop en betaling product ontvangen.
Product beviel niet en is geretourneerd. Na vijf weken nog geen geld retour, vanwege een storing drie weken geleden. Vandaag gebeld dat het alsnog handmatig moet worden terugbetaald en dat dit nog enkele weken kan duren. Als je koopt moet je direct betalen en als je iets retourneert kun je twee maanden wachten op je geld. Dit is de laatste keer besteld bij Blokker!

Ilse 15-08-2021

Ik vind dat het supboard gekocht bij de Blokker Lohman in Breskens geen goede kwaliteit heeft. We zijn op vakantie in Breskens. Maandag surfboard gekocht voor 16,95. Donderdag heeft mijn dochter er 1 keer mee gespeeld en is hij compleet doorgebogen. We zijn er meteen mee teruggegaan, maar er werd alleen maar gezegd: Het plastic is eraf en er is 1 keer mee gespeeld dus we kunnen niks doen. Discussie is zinloos, werd erbij gezegd. Ik vind het betreurenswaardig dat dit artikel na 1 keer mee spelen rijp is voor de prullenbak. Ik vind het jammer dat ik niet terug kan met het product bij de Blokker in Breskens !

E. L. te B. 13-08-2021

Onlangs voor de eerste maal iets besteld via Blokker (externe verkoper Vortum Design). De kleur van het artikel (rugzak) bleek echter te veel af te wijken van de afbeelding en om die reden wilde ik het artikel retourneren. Het bedrijf (Vortum Design) reageert echter op geen enkele mail met mijn vraag om retourinstructies en ook telefonisch zijn ze niet te bereiken. Erg jammer dit!

JFerenschild 11-08-2021

Op 7 augustus kocht ik bij een Blokkerwinkel in Amsterdameen nieuwe neus/oorhaar trimmer: Philips 1650/15 ad €12,99( inmiddels reeds afgeprijsd naar € 9.99).
Mijn oude trimmer, ook bij Blokker aangeschaft jaren geleden Philips series 3000, had ik laten vallen. Helaas. Ik was zeer tevreden over dat apparaat.
De nieuwe trimmer geprobeerd: de batterij werkt, maar geen oorhaar die getrimd wordt.
Reactie van de winkelmedewerkster: hij doet het maar u bent niet tevreden en dat valt niet onder de garantie. Mijn weerwoord: hij doet het niet! Al trilt het ding nog zoveel! “Wij kunnen niets voor u doen” was de reactie. Ook de centrale klantenservice gaf de zelfde reactie. Dit vind ik puur slecht. Reden om deze winkels te mijden. Waarom zou het beter zijn als je duurdere spullen daar koopt?
Teleurstellend voor iemand die al meer dan 40 jaar Blokker klant is.

Michel 11-08-2021

Online artikelen besteld. Blijken toch niet leverbaar. Nu wacht ik al langer dan twee weken op terugbetaling. Gebeld naar klantenservice. Na een of andere vage reden krijg ik te horen dat het in werking word gezet en ik binnen 10 werkdagen m'n aankoopbedrag terug kan verwachten. Wat een grap. Blokker had vroeger een grote en wat ik dacht betrouwbare naam maar gaan heel amateuristisch en onbetrouwbaar te werk. Ik hoop niet dat zij binnen een aantal dagen failliet gaan zodat ik mijn geld helemaal niet meer terug zie.

Anoniem 10-08-2021

Online besteld en betaald. Blijkt niet leverbaar en wacht nu al 2 weken op mijn geld, onacceptabel! Goedkope manier om je cashpositie te verbeteren, over de rug van de klant!

Gjaltema 09-08-2021

Pan gekocht, BK blue label maar bleek bij thuiskomst niet de 30% korting gekregen te hebben die duidelijk in de advertentie zowel als in the winkel aangegeven stond (bij de betreffende pan). Week later terug om het te melden, gelde de korting volgens hun niet voor deze pan. Dit is natuurlijk onzin want het stond in de (online) advertentie en ook in de winkel aangegeven en ze hebben niet eens andere pannen van BK blue label. Ik voel be een bekocht dus.

Petra 05-08-2021

10 dagen geleden een bestelling geplaatst bij Blokker. Artikel wordt verkocht via partner Decharon.nl.
Na 5 dagen gebeld met klantenservice van beide bedrijven. Technische storing is de oorzaak wordt mij verteld, daardoor is bestelling niet doorgekomen.
Weer een week later gebeld, er is nog geen overeenkomst over onderhandelingen....hmmm.
Gaat nog EVEN duren..............

Ceel Roozeboom 31-07-2021

Wat een UITSTEKENDE service van Blokker.nl filiaal Harderwijk. We zijn daar uitstekend geholpen bij het omruilen van een niet goed werkende sodastream. Twee maanden ervoor gekocht bij filiaal Twello en we konden zonder aankoopbon , maar natuurlijk wel met een bankafschrift, de hele boel netjes omruilen. Enige minpuntje is dat filiaal Twello geen kassabon meer kon vinden in het systeem, terwijl dat zo makkelijk en eenvoudig is. Hulde dus aan de oplossingsgerichte houding en meedenken van de verkoopsters uit Harderwijk!