Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

H Guelen 12-12-2019

nette en vriendelijke mensen in Boxmeer, ivm ( computer ) storing in de winkel hebben we dit thuis via de Blokker site geregeld

Rogier 12-12-2019

Makkelijk gevonden wat ik moest hebben en snel geleverd! Erg blij met het product

Erik 12-12-2019

prima hulp na foute bestelling in de winkel in Makado Beek, nu een goede pan gekocht.

theavandeijzen1@outlook.com 11-12-2019

was goed te doen. klopt allemaal, mooi op tijd ,gewoon prima geregeld,kan er verder niets over zeggen ,gewoon prima

Sandra Steegmans 11-12-2019

Laat in de avond bestelling geplaatst. Volgende dag al bezorgd. Top
Stofzuiger is prima.

Marianne P 11-12-2019

Super snelle levering. Als er iets met het apparaat aan de hand is, dan is er altijd een winkel in de buurt om advies te vragen.
Dat was voor mij de motivatie om bij Blokker te kopen.

Heidi 11-12-2019

Op de site kun je makkelijk zoeken, er is veel keus (misschien iets teveel voor twijfelkonten ;-)). De levering was super snel, nog sneller dan wat ik had verwacht.

piet 10-12-2019

Mini koelkast besteld voor 5 december. Product was volledig beschadigd (boven-, onder- en zijkanten).

J.Pardoel 10-12-2019

Keuze gemaakt, product besteld en op de afgestemde datum/ tijd geleverd. Prima.

Quinten 10-12-2019

had binnen een paar minuten te horen gekregen dat ik hem die zelfde dag kon ophalen

peter bos 10-12-2019

een vertrouwde winkel met een uitstekend assortiment merk- en eigenmerk. de prijs kwaliteit verhouding is goed, ook is er altijd wel een Blokker in de buurt. De Blokkers waar wij tot nu toe geweest zijn en gekocht hebben zijn stuk voor stuk goed. De service is uitstekend. Ook via de web shop hebben wij gekocht wat goed is ontvangen en tegen de juiste voorwaarden en levertijden. Afleveringen aan zowel huis adres als is de winkel. Het werkt gewoon en is goed.

Danny 09-12-2019

Voor mij was het niet de gebruikelijke keuze maar de webwinkel heeft me verrast. Overzichtelijke site, bestellen en check-out zijn easy-peasy en product was supersnel geleverd.

Maria 09-12-2019

Duidelijke foto's, goede omschrijving en veel aanbod. Mooie pan gekocht voor een vriendenprijsje. Top.

een klant 09-12-2019

Mooie winkel, goede aanbiedingen.

Helaas kost thuis laten bezorgen verzendkosten. Maar als datzelfde pakketje met Post NL bij de winkel bezorgt is dat gratis. Wel moet ik daar dan nog 10 km voor rijden. Als dan ook nog eens blijkt dat je voor een gesloten deur staat omdat de winkel op maandagmorgen gesloten is komt het er op neer dat we 40 km rijden verder zijn voordat ik mn pakketje heb. Milieutechnisch zou het stukken beter zijn dat dat Post NL busje dat thuisbezorgd had.

Jammer dat er geen Blokker meer in de buurt zit. Door dit bezorggedoe zou ik eerder bestellen bij een webshop die wel thuisbezorgd.

AD 08-12-2019

Mooie thermoskan gekocht. Het is een prima product. De levering was supersnel, ondanks de drukke decemberperiode. Blij mee dus.

MacNassau 08-12-2019

Het item was intact en prettig geprijsd. Het ophalen van de bestelling was echter een vervelend proces. De winkelbediende wist niet hoe het werkte en was niet behulpzaam. Het systeem met verschillende codes was ook onnodig ingewikkeld. Uiteindelijk moest een collega het overnemen en toen lukte het wel. Volgende keer laat ik het liever thuis bezorgen.

Nononsens 07-12-2019

Vriendelijk personeel, behulpzaam. Overzichtelijk en uitgebreid. Prettig winkelen.

Kees 07-12-2019

Het hele aankoopproces verliep duidelijk en helder. Het bestelde product kwam keurig op tijd

Johan $ 07-12-2019

Snel gevonden wat ik nodig had en dit is ook weer snel geleverd, op een voor mij zelf uit te kiezen makkelijk afhaalpunt, zonder problemen en in goede staat. Lekker makkelijk zo, top.

J.H.Harskamp 07-12-2019

Het product is goed geleverd via de winkel.
Alleen zou een email verstuurd worden wanneer het artikel binnen was!

Brownie 07-12-2019

Snelle en efficiënte levering. Levertijd en dus voorraad altijd minimaal.
Geen negatieve ervaringen.
Afhalen in winkel gaat perfect.

Joop Leus 07-12-2019

In de bestelbon stond dat er een mail zou worden gestuurd als de bestelling in de winkel zou zijn gearriveerd. Dat is niet gebeurd. Met klantenservice gebeld en die hebben weer contact gezocht met vestiging. Prima opgelost. Vriendelijke medewerkster, ook in de winkel. De geleverde producten zijn nog niet uitgeprobeerd, de keukenweegschaal is voor Sinterklaas op 8 december.
Ziet er wel fraai uit, goed merk en heel goede prijs.

Caroline Sikkink 06-12-2019

Ik heb alleen opbouwende kritiek. Duidelijke site, snelle en correcte levering. Wat wil een mens nog meer?

EvaW 06-12-2019

Ik heb voor de blokker webshop gekozen vanwege de optie tot ophalen in de winkel waardoor ik geen verzendkosten hoefde te betalen. bij mij in de buurt is een blokker dus prima te doen. Had ik wel voor verzending moeten betalen dan had ik voor een andere webshop gekozen. ik vind het zoeken slecht. vaak vind ik spullen niet maar via doorklikken wel. jullie prijs is vaak hoger dan in andere webshops. en het feit dat niet alle spullen via jullie zelf maar een derde partij gaat geeft mij geen fijn gevoel.

Marianne 06-12-2019

snelle bezorging bij filiaal!
artikel was zoals omschreven op webpagina, top!