Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 180 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

H van Norden 25-08-2022

Het shoppen op deze site was prima,snel bericht dat het pakketje verstuurd was,en de volgende dag werd het geleverd..alles prima in orde.een pluim voor deze afhandeling. Alleen de bezorging was om te huilen,eerst een tijd opgekregenvoor in de middag,daarna een tijd van half vier half zes..Maar geen pakje,blijven wachten in huis,krijg ik om 19.03 een berichtje dat het pakketje bezorgd is.Niet aangebeld,niks.kijkt mijn man buiten staat het gewoon voor de deur.Echt dit kan niet.

Michelle 22-08-2022

Heb een Senseo besteld en die was de volgende dag al binnen. Super snelle levering en heel erg blij met mijn nieuwe apparaat. Veel keuze ook in het assortiment. Geweldige winkel

Marga 21-08-2022

Uitgebreid assortiment, bij evt nabestelling is er een goede communicatie. Vriendelijke service

Anna 21-08-2022

De bestelling en betaling was zeer makkelijk.
Het is netjes de volgende dag bezorgd.
Het enige minpuntje is dat de doos te groot was voor de inhoud.

Carool 20-08-2022

Makkelijk bestellen op de site, snel geleverd en meteen ophalen in de winkel.

Anny 19-08-2022

De winkel ziet er verzorgd uit. Ook werd ik goed geholpen door een vriendelijke medewerkster. Ik ga hier graag winkelen!

Judith 18-08-2022

Blokker had een goede aanbieding voor schoonmaakartikelen, daarbij waren de producten goed verpakt en was de levering snel. Daarnaast heel erg prettig dat er gratis verzending is boven een bepaald bedrag. Betrouwbaar, geeft mij als consument een prettig gevoel.

Anita 18-08-2022

Ruimere keuze dan in de winkel. Als je het in de winel laat bezorgen en het daar zelf ophaalt, betaal je geen verzendkosten. Dat maakt het aantrekkelijker om ook kleine en goedkope producten te bestellen.

Ilonka 18-08-2022

De hele bestelling is boven verwachting perfect verlopen. Alles is, zoals gemeld in de aanbieding, gebeurd. Zeer goede communicatie gedurende hele proces.

Guusje 17-08-2022

Snelle levering, prima product, vriendelijk geholpen door medewerker!

Op maandag online besteld, 1 dag later bezorgd bij filiaal in de buurt.

Super service: ging uit van 18u sluitingstijd echter dat bleek 17.30u. Stond daarom op moment van sluiting voor de deur. Echter omdat mijn bestelling klaarstond werd de deur alsnog geopend en mijn pakket meegegeven! TOP!

MarielleL 17-08-2022

Voor mijn verjaardag kreeg ik 10% korting. Inwisselen op de website lukte niet. Volgens de helpdesk kon het alleen in de app. Dat lukte ook niet. Toen moest ik naar de winkel. Toen het daar ook niet lukte, kreeg ik te horen dat het alleen voor Blokker producten gold, niet producten van derden. Dit stond nergens en was ook niet bekend bij het personeel (die mij overigens heel snel en goed geholpen hebben). Uiteindelijk nog iets kunnen vinden, maar toen waren we inmiddels 4 dagen verder. Misschien een idee om deze informatie voortaan in de kortingsmail te zetten.

Wilma 16-08-2022

Veelkeus. Snelle levering, product nog mooier dan op de foto. Goede kwaliteit product.

Marcel 16-08-2022

Eenvoudige en efficiënte wijze van het bestellen van de artikelen die je uitkiest na duidelijke uitleg en specificaties door middel van goede foto's.
Gewoon goed, bijzonder goede prijs-kwaliteitverhouding!

Ine 16-08-2022

We hebben snel gevonden wat we zochten en hadden veel opties. Het was goed geprijsd en super snel geleverd.

Rob 15-08-2022

Producten zijn over het algemeen in orde evenals de verpakking. Alleen de verzending met een waardeloos bedrijf als DHL zou anders moeten

Patricia 14-08-2022

Mijn bestelling voor een Leifheit clean twist in de ochtend geplaatst en nog op dezelfde dag werd het in goede staat thuis geleverd. Proficiat voor de snelheid van het bestelproces en de daaropvolgende levering van het product 👌🏾. Ga zo door met de dienstverlening!

Rita 14-08-2022

ik heb voor deze winkel gekozen omdat ik verwachtte dat ze wel een product zouden hebben wat ik zocht de sortering was erg groot .Anderhalf uur heb ik zitten kijken voordat ik een beslissing nam ,uitgebreide beschrijvingen en prijzen

Inge 14-08-2022

Ik ben blij dat Blokker er ook fysiek nog is. Er gaan al zoveel winkels alleen nog digitaal, het is en blijft toch veel leuker om iets in de winkel aan te schaffen zodat je gelijk weet wat je koopt. Er is zoveel keus en ik word er altijd heel vriendelijk geholpen.
Ben ook weer erg blij met mijn aanschaf!

Amber 14-08-2022

De Blokker prijs is vaak goedkoper dan bij andere winkels. Blokker geeft een prima service door artikelen die in de winkel niet voorradig zijn online te bestellen en vervolgens binnen een dag op te halen in de winkel. Zonder verdere kosten. In de Blokker in Zandvoort is het personeel super aardig en geeft prima adviezen. Nooit te beroerd om even mee te lopen als je iets niet kunt vinden of een advies wilt.

Sil 13-08-2022

Besteld en volgende dag geleverd duidelijke communicatie over tijdstip levering en keurig op tijd geleverd

Em 13-08-2022

Mooi servies, goede aanbieding. Helaas is de service in de winkel niet zo vriendelijk.

Tineke 13-08-2022

Blokker raad ik iedereen aan. Veel keuze en zeer behulpzame medewerkers. De ventilator die ik besteld had en op kwam halen zou ik niet zelf in elkaar kunnen zetten. Doch een medewerker heeft dat keurig gedaan.
Toppie hoor

Dorien 13-08-2022

Had nog snel een trolleykoffer nodig, met twee klikken besteld en de volgende dag thuisbezorgd. Top

Blokker 11-08-2022

Zeer tevreden . Snel geregeld. De levering en vooral de communicatie is goed.

A van Eijsden 10-08-2022

Poffertjes pan gekocht bij winkel van blokker, en bleek niet op voorraad te zijn, geen probleem meneer wij sturen hem naar u op, echter was niet de juiste dus terug naar de winkel en deze weigert hem retour te nemen en ik moet maar contact opnemen met de partner van blokker, lekker makkelijk dit. voel me behoorlijk belazerd