Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 189 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

G. Ottes 03-09-2020

fijne winkel en locatie i v m paarkeren, vriendelijke, behulpzame bediening

Geke 03-09-2020

Bestellen via internet bij blokker werkt voor mij in 1 woord GEWELDIG.
Je krijgt een email wanneer het in de winkel is bezorgd, en dan even ophalen.

Betty 03-09-2020

Ik werd keurig geholpen en er werd grondig gecontroleerd of het wel mijn bestelling was.

Louis 03-09-2020

Tijdje geleden in een blokker vestiging een artikel gezien wat ik graag wilde hebben maar dat artikel was er recent niet meer. Toen online besteld en werd netjes geleverd in een vestiging van mijn keuze. De afleverdatum viel toevallig gelijk met de start van mijn midweek vakantie maar ook na 5 dagen ophalen geen enkel probleem. Prima proces!

P.J. 03-09-2020

Overzichtelijke site, vriendelijke prijzen. Makkelijk bestellen en snel geleverd.

Jasmijn 03-09-2020

Online nieuwe stofzuiger gekocht. Veel keus, veel vergelijk, goede info en zeer vlotte bezorging. Top ervaring dus.

Saskia 03-09-2020

Goede aanbieding en makkelijk ophalen in de winkel. Vriendelijke medewerkers.

Kilic 02-09-2020

De website is gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. Veel aanbod om een keuze te maken. Is snel bezorgd en voldoet aan de verwachtingen.

Frake 02-09-2020

Aangezien het assortiment bij Blokker soms niet zo groot meer is, heb ik die tondeuse online besteld bij Blokker. Makkelijk navigeren naar het gewenste artikel, de details bekijken, en bestellen. In no-time kon ik hem om de hoek afhalen (beter dan laten bezorgen: ze komen altijd net als je er niet bent). Prima, nix meer aan doen.

MarieLou 02-09-2020

Heb op diverse sites gezocht naar een snijplankenset van Joseph Joseph. Blokker had ookhet type set dat ik zocht en de meest gunstige prijs daarvoor. Na bestelling 2 dagen later al ontvangen. Prima aankoop en service!

Anoniem 02-09-2020

Het servies online besteld. Bij binnenkomst was een kwart van het servies stuk. Het is totaal niet goed ingepakt. Een andere kwart was het glazuur niet goed waardoor er rare vlekken in het glazuur zaten. Bij twee Blokker filialen het geprobeerd te ruilen, maar daar was hetzelfde probleem met het servies. 2 weken moeten wachten om het servies compleet te krijgen. Het is een mooi servies, maar mijn advies is om het in een filiaal te kopen en niet thuis te laten bezorgen.

Despoina Eleftheriou 02-09-2020

The service was very good; everything arrived in perfect condition and very fast.

Clasien 02-09-2020

Gezellige winkel, vriendelijk en bekwaam personeel , netjes, leuke aanbiedingen etc

Boegtiel 02-09-2020

Veel artikelen moeten nog komen, dus bestellen via internet. Personeel heeft weinig tijd, via internet gaat het goed. We kopen alleen als het ergens anders niet lukt.

An 02-09-2020

Overzichtelijke website met en goede omschrijving van het product. Bovendien zijn we zijn erg blij met onze nieuwe aanwinst. Het werkt nog beter dan we hadden verwacht.

Anoniem 02-09-2020

Wij hadden ervoor gekozen om een artikel te bestellen voor afhalen bij een filiaal in Papendrecht waar volgens de website nog voldoende voorraad was. Besteld en betaald maar bij aankomst bij het filiaal bleek het artikel toch niet voorradig te zijn. Het was niet mogelijk om dit artikel in een ander filiaal af te halen zonder het opnieuw te betalen, waarna het reeds betaalde bedrag na 7 werkdagen zou worden teruggestort. Ook het retourneren van het reeds betaalde bedrag in de winkel was niet mogelijk. Wij moesten het artikel die dag hebben voor een verjaardag dus hebben het elders aangeschaft en hebben het reeds betaalde geld na 7 werkdagen terug ontvangen. Al met al slechte service en geen discussie mogelijk met de klantenservice omdat alles via een bepaalde procedure moest verlopen waar niet vanaf kon worden geweken.

Bert Verhoeven 02-09-2020

Vriendelijk personeel en snelle levering via de website als je daar iets besteld

Hemminga 02-09-2020

nu zo gezegd in een dag geleverd en ik kon hem op halen in de winkel en het zag er goed uit een pluim voor juli .

Kaar 02-09-2020

Hier hadden ze het merk wat ik wilde voor een stofzuiger en snelle levering

Patrick 01-09-2020

Ik vind het een overzichtelijke site en hoef de deur niet uit gewoon bestellen en het word thuis bezorgd ...top

Manon 01-09-2020

Duidelijke omschrijving, goede prijs in vergelijking met andere sites en snelle levering! Afspraken worden nagekomen.

Joop 01-09-2020

Prima site en redelijk geprijsd, ook is de bezorging goed te volgen. Ook top is dat je de oude apparaten bij de winkel kan inleveren.

Carolien 01-09-2020

Mooie site, toegankelijk en eenvoudig, bestellen, betalen en snel leveren. Goed ingepakt, nette mails over stand van zaken. Kortom: zo behoort een ‘webwinkel‘ te zijn. Een gouden tip van een goede vriendin!

Dirk 01-09-2020

Ventilator die OP VOORRAAD was besteld en natuurlijk betaald om die vervolgens bij de winkel op te halen. Kreeg bericht dat het klaar gemaakt zou worden. Bericht van ophalen liet op zich wachten. Toen zelf maar contact met winkel opgenomen, reactie was dat het niet op voorraad was. Voelde me belazerd. Geld kwam vlot retour maar ik wilde een ventilator.

Velde 01-09-2020

2 artikelen besteld. 1 van de artikelen is geleverd door een ander,onbekend, bedrijf. Als er iets mis is kun je niet naar de blokker winkel om dit te regelen. De strijkplank mist een dopje aan de poot waardoor hij nu uitermate wankel staat. Ik bestel online zodat ik niet hoef te slepen met spullen (Dit ivm mijn gezondheid ).
Heb het artikel hierdoor maar gehouden...
Maar ben beslist niet tevreden.