Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Fam R. 31-03-2020

Bestel je een product op voorraad, zegt Blokker dat het onderweg is. Uiteindelijk zelf erachteraan gebeld na drie dagen, omdat het via post.nl niet traceren was. Bleek het niet verstuurd én was het product niet meer voorradig en dat het niet geleverd zou worden. Wel geld terug gekregen. Slechte ervaring dus, hadden we niet verwacht.

ertusoosterwoud 31-03-2020

ik was niet in de gelegenheid zelf te winkelen en vond bij blokker precies wat ik zocht en kon dat makkelijk online bestellen en had het de volgende dag al in huis

Anna Bosch 31-03-2020

De website is gebruiksvriendelijk. Ik heb een leifheit picollo besteld maar vond het wel lastig een extra dweil erbij te vinden, deze heb ik gekocht in de winkel waar ik mijn bestelling heb opgehaald. Echter ben ik niet tevreden over de service in de winkel. Bij het ophalen van de bestelling reageerde het personeel bijzonder klantonvriendelijk. Ze vertelden mij niet blij te zijn met de online bestelling aangezien dit bij de grote 'blokkerpot' werd opgeteld ipv de omzet van dat filiaal. Daarmee riskeerde ik als klant dat het filiaal in mijn stad zou gaan sluiten door mijn online bestelling. Ik werd verzocht artikellen in de toekomst aan te schaffen in het desbetreffende filiaal of in het filiaal een online bestelling te doen zodat deze kunnen profiteren van de omzer. Een vervelende ervaring en zal daarom niet direct meer iets bestellen bij deze winkel.

Ton 30-03-2020

Prettige site met een duidelijke bestel procedure en dat met een scherpe prijsstelling en duidelijke product omschrijving.
De vertraagde levering werd helder gecommuniceerd.
De mogelijkheid het product gratis af te halen in de moderne winkel is een mooie toevoeging. Gewoon dus dik voor elkaar.

Richard 30-03-2020

Ik zag het al aankomen dat kappers zouden gaan sluiten vanwege Corona. Dus bij Blokker voldoende keus uit tondeuses....zelf aan de slag thuis. Bestellen en leveren ging prima met post NL. Een 10 dus.

Nanda Kuiper 30-03-2020

De levering van een tweepits kookplaat was snel, echter de levensduur deed daar niet voor onder! Binnen een week had een van de kookplaten het begeven. Een vraag om een snelle oplossing, verstuurd op zaterdag 28 maart leverde tot nu geen reactie op. Ik kan de kookplaat niet terugsturen want de ene plaat die het nog wel doet heb ik nodig om te koken!

broekhuizen ton 30-03-2020

zeer snelle en correcte levering.
goede verpakking en duidelijke procedure.

Marian Koevermans 30-03-2020

Ik heb de Blokker gekozen om dat zij een leuke aanbieding hadden van mijn aankoop.
Boven verwachting had ik de bestelde Airfryer, ondanks de drukte door het coronavirus binnen 24 uur binnen.
Keurig verpakt en goed werkend.

Sandra 30-03-2020

Senseo apparaat gekocht en betaald. Was op voorraad. Na aantal dagen krijg ik het bericht dat hij verzonden is. Tijdje later krijg ik weer een mail dat hij er niet meer is en mij. Geld terug gestort wordt. Ik kijk online, staat hij er nog steeds op voorraad. Bericht via messenger gestuurd, krijg je als antwoord, toen ik bestelde waren ze even op, en net daarna weer op voorraad. Dan hadden ze ook even moeite kunnen doen, en hem nogmaals kunnen verzenden, maar dat deden ze niet. Dus dan maar bij de concurrent besteld, want dit is blijkbaar wat blokker wilt

Cor 30-03-2020

Vind het raar dat het via de post naar de winkel word gestuurd.
Maar als ik het naar mijn huis wilde sturen kosten dat 5 euro.
De kosten die blokker maakt om naar mijn huis te sturen of naar mij is zelfde.

Vind dit raar.

Jordy 30-03-2020

In eerste instantie was mijn order kwijt. Er moest een onderzoek plaatsvinden. Bleek dat mijn bestelling op een compleet andere locatie was afgegeven en niet eens in de buurt van waar ik verzocht had het te bezorgen. Gewoon bij mij thuis. Vervolgens contact gehad en dit was wat Blokker voor mij kon doen. Niks dus. Wat is dan het nut van online bestellen als ik het heel ergens anders zou moeten ophalen. Tevens in deze tijd wordt er ook verzocht zoveel mogelijk binnen te blijven. Maar het ergste vond ik nog dat er helemaal. Niks werd gedaan door Blokker om ook maar iets van service te verlenen. Ik moest het maar uitzoeken. Voor mij voorlopig geen blokker meer

Jerry 30-03-2020

Bediening (locatie Vinkhuizen) was uitermate vriendelijk en behulpzaam. Ze zoeken en denken mee in oplossingen. Kwam een tosti-apparaat terugbrengen. Was iets niet goed aan. Een andere binnen 5 minuten besteld!!

H Breidenbach 30-03-2020

Had Tefal hapjespan met 50% korting besteld in actieweek, maar bleek niet leverbaar. Geld is wel direct teruggestort.

FerryA 30-03-2020

Ik probeerde middels mijn creditcard te betslen maar hoewel via de app van de creditcard de betsling goedgekeurd was gaf de bestelprocedure aan dat de betaling was geweigerd. Tot meerdere malen toe.

Elly 30-03-2020

Misschien een goede tip! Druk ook de naam van de besteller op etiket. Nu moet de kassamedewerker eerst alle oranje geblokte pakken open maken. Bij het 3e zat mijn koffieapparaat. Dit kost onnodig tijd. Er ontstonden wachtenden die wilde betalen. Dus dit kan beter. Voor de levering: Prima op tijd en lekker dichtbij.

Wz 30-03-2020

Aangekomen in de winkel konden de caissieres de doos niet scannen en stond de naam niet op de doos

N. Mousa 30-03-2020

De levering was niet in orde. Na lang wachten mis ik nog ėėn artikel!!! Flink balen.

Folten. H 30-03-2020

Zowel in prijs als afhandeling de beste.
Én gratis bezorgd . De volgende morgen al om 10.00 uur in huis

Mike 30-03-2020

Ik had een bestelling geplaatst waarbij op de website stond dat ik hem de volgende dag zou krijgen. De bestelling bestond uit drie koekenpannen en een spatel. Ik zou nog gratis pannenkoeken mix krijgen vanwege de actie die ze op dat moment hadden. De dag dat ik hem hoor te ontvangen krijg ik een bericht dat de pannenkoekenmix niet meer beschikbaar is. Jammer maar er stond op=op bij. Ik heb de hele dag gewacht voor een berichtje maar niets gekregen. Twee dagen na de bestel datum kreeg ik ineens een berichtje dat mijn bestelling verzonden is zonder pannenkoekenpan, want die was ook ineens uitverkocht. Ik zou dus alleen de spatel krijgen. Hier werdt ik dus wel flink boos over. Op de website stond dat die nog steeds beschikbaar was maar ineens 5 euro duurder per pan.... De support kan je ook niet verder helpen...

R. Meijer 29-03-2020

Prima omschrijving (Philips Airfryer) van het product en in de aanbieding met extra’s(grillplaat). Snelle levering, volgende dag.

mjoasia 29-03-2020

Snelle levering, goede prijs Goederen zoals beschreven. Transparante website. aanbevelen

Karin Jansen 29-03-2020

Aanbieding in de folder gezien. Bestellen ging prima. Bestelling opgehaald in de winkel

Riet 29-03-2020

het personeel wat je helpt is vriendelijk en de producten zijn van goede kwaliteit

Huissen 29-03-2020

in verband met corona is alles toch op de shop te vinden en wordt bovendien ook correct thuisbezorgd.

RP 28-03-2020

Het shoppen via Blokker online werkt goed en is overzichtelijk. Ook het volgen van de bestelling. Helaas klopte dit niet. Ik kreeg een mail dat mijn bestelling in het Blokker filiaal gearriveerd was. Helaas bleek dit niet het geval. De servicedesk heeft de bestelling opnieuw verzonden, dit keer kostenloos naar mijn huis adres. Ik moet deze nog ontvangen.